خانه / دیدارها / جمعی از دوست داران شهید سرلشکر حاج محمدناصر ناصری با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند/ شهید سرلشکر ناصری الگوی خدمت به محرومین

جمعی از دوست داران شهید سرلشکر حاج محمدناصر ناصری با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند/ شهید سرلشکر ناصری الگوی خدمت به محرومین

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: سرگذشت شهید بزرگوار سردار ناصری، شهید کاوه، سردار قاسم سلیمانی و… را نمی توان با قلم و سخن بیان کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با جمعی از همرزمان و دوستداران شهید سرلشکر حاج محمدناصر ناصری اظهار کرد: ” السلام علینا و علی عبدالله الصالحین ” یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر عالم اسلام را مخصوصا شهید بزرگوار سردار ناصری گرامی می داریم و به ارواح طیبه آن ها سلام و درود می فرستیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: روز خبرنگار را نیز به خبرنگاران مومن که ” اَلسَّلامُ عَلَینا وَ عَلى عِبادِ اللهِ الصالِحینَ ” و شامل آنهایی که ” يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ عَنْ مَوَاضِعِهِ” نمی شوند، تبریک عرض می کنم.

 

وی افزود: امروز دنیا در دو قطب قرار گرفته است که یکی جبهه ایمان به پیشوایی نظام مقدم جمهوری اسلامی ایران است و دیگری جبهه استکبار به سرکردگی غرب می باشد که تفاوت این دو جبهه در نوع اندیشه آنها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: اندیشه ای که بر اساس فطرت، عقل، علم و وحی باشد تمام این هستی را از خدا، و خود و دیگران را امانت پروردگار می داند و بر این اساس مسئولیت حفظ امانت را بر عهده دارد، اما طرف مقابل که منهای خدا است و به تعبیر خودشان یک حیوان اقتصادی است، تنها به دنبال طعمه است حال می خواهد خون انسان باشد یا تخریب شهرها و کشورها.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه هیچ آفتی برای بشر بدتر از اندیشه بد، اثر سوء ندارد، گفت: استعمارگران در هرکجا که قدم گذاشته اند فتنه، جنگ، تخریب، آوارگی و کشتار به بار آورده اند.

وی ادامه داد: امروز تنها جریان سیاه پوستی که زیر زانونی پلیس آمریکا نمی تواند نفس بکشد نیست بلکه آنها زانوی خود را بر روی گلوی همه ملت ها قرار داده اند و بر اساس این تِز به مردم هیچ کشوری اجازه نفس کشیدن نمی دهند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طبق قانون و دین اسلام در هیچ جا اجازه تعدی ندارد ابراز داشت: سرگذشت شهید بزرگوار سردار ناصری، شهید کاوه، سردار قاسم سلیمانی و… را نمی توان با قلم و سخن بیان کرد، آنها تمام زندگی خود را صرف خدمت به محرومین کردند.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه در هیچ جای پرونده انقلاب اسلامی ایران تعدی به دیگران به وجود ندارد، افزود: تِز ما دفاع از خود و از مظلومان عالم است و معتقدیم که هیچ کمالی بالاتر از این وجود ندارد و این عین دین ما است و پیروز میدان ما نیز ما خواهیم بود.

وی تأکید کرد: پیروزی با قالتاق بازی و ویران کردن شهرها به دست نمی آید بلکه پیروزی در میدان انسانیت، عقل، علم و در جایگاه وحی به دست می آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: ما به تبعیت از مولی متقیان حضرت امام علی(ع) پیروز میدان خواهیم بود که امام علی(ع) پیروز میدان جامعه انسانیت است.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه ما از هیچ چیز نمی ترسیم، گفت: تطمیع، تهدید و چماق برای آدم های بی ایمان موثر است نه برای انسان های با ایمان.

وی بیان داشت: استعمارگران دارای پرونده ای کثیف هستند، از کشتن هشتاد میلیون جمعیت بومی آمریکا گرفته تا جنایت هایی که بعد از رسیدن به عرصه سیاسی بین المللی در جهان انجام داده اند که نمونه آن را امروز می توان در کشور لبنان عزیز مشاهده کرد.

امام جمعه بیرجند گفت: لبنان پیروز است و شکست نمی خورد و این اتفاقات اسناد پیروزی است و مطمئنا استعمارگران از اریکه قدرت پایین خواهند آمد.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی افزود: استعمارگران در طبیعت درندگی خود هیچگونه حد و مرزی ندارند زیرا دین و فطرت ندارند و به جای وحی الهی از وحی شیطانی استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه به امید خداوند متعال یگانگی ها در جامعه توحیدی قوی تر خواهد شد، افزود: جهان آبستن حوادثی است که اگرچه دردمند است اما پیروزی ها پشت سر آن قرار دارد و این وعده خدا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: خوشا به حال شما که هم در جبهه مقاومت علیه ظلم پایمردی می کنید و هم فریاد مظلومین را در برنامه های خود به گوش مردم می رسانید.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی در پایان گفت: امروز در آستانه ماه محرم و صفر قرار داریم که به امید خدا کربلا و عاشورا فراگیرتر خواهد بود.

انتهای پیام/

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *