خانه / دیدارها / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی خطاب به مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا(ص): در گام دوم انقلاب اسلامی خود را مجهز کنید/ باید برای تبلیغ فرهنگ دین وارد میدان شد

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی خطاب به مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا(ص): در گام دوم انقلاب اسلامی خود را مجهز کنید/ باید برای تبلیغ فرهنگ دین وارد میدان شد

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه امروز شرایط جهان، منطقه، ایران و اشخاص تغییر کرده است، گفت: در حال حاضر صداهای امیدوار کننده‌ای را برای نجات نوع بشر از خیابان های واشنگتن، لندن و برلین می شنویم و این یک فرصت بزرگی است که باید از آن بهره ببریم.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا(ص) اظهار کرد: اگر سطح فکری انسان به حقیقت توحید برسد و به لازمه آن به حقیقت تسلیم و اسلام برسد، به معنی آن است که همه کارهای او بر اساس توحید می باشد و سفره نفسانیاتش را جمع کرده است.

 

وی افزود: در زمانی که دنیا به دو نیم کره شرقی و غربی تقسیم شده بود، انقلاب اسلامی ایران در کمال ناباوری به وجود آمد که هنوز هم باور آن برای استعمارگران سخت است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این انقلاب به صورت طبیعی باید به بلوغ برسد، خاطر نشان کرد: از محیط قبل از سال ۵۷ نمی شود انتظار داشت که به مرتبه به سیستم سلمان فارسی برسیم، لذا هر آنچه که در این چهل سال گذشته است، شرایط طبیعی این قضیه بوده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: گام دوم انقلاب یعنی اینکه به حد نصابی برسیم که در یک دیدگاه توحیدی، همه افراد یکسان فکر کنند و در صدها موضوعی که با آن برخورد می کنند، برخوردشان یکی باشد.

 

وی ادامه داد: اگر بحث حقیقت حق، حقگرایی و تسلیم در برابر خدا است، موضوع هر چه باشد، انسان های متعهد وقتی با آن روبرو می شوند در خود یک لحظه تردید راه نمی دهند، که ما باید به این سمت حرکت کنیم.

 

امام جمعه بیرجند گفت: توحید برای هر موضوعی یک حکم مشخص دارد که انسان متعهد در هر جای کره زمین باشد، می داند که حکم این موضوع در دیدگاه توحیدی چیست.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ادامه داد: در گام اول انقلاب مرحله آزمون و خطا را پشت سر گذاشته ایم و اکنون باید وارد بر مرحله ای شویم که “توحید الکلمه” را پیدا کنیم.

 

وی بیان داشت: آن دسته از افرادی که می توانند فرهنگ دین را در صحنه میدانی نه صرفا بحث های نظری، تبلیغ کنند و به آن شکل دهند، باید وارد بر میدان شوند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: آنچه در گام دوم مورد انتظار می باشد، این است که زمینه ها آماده گردد، لذا قدم های خوبی در حال برداشته شدن است که امید است توسعه پیدا کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی افزود: در دیدگاه ایمانی ما چیزی به نام چالش نداریم زیرا معتقد هستیم هر آنچه که از جانب خداوند حکیم نازل می شود، زاویه خیر دارد و این ما هستیم که باید آن زاویه را پیدا کنیم.

 

وی تصریح کرد: اگر چنانچه وجود توحیدی پیدا کنیم و رنگ های مختلف نفسانی را بزداییم دقیقا آنچه از طرف خدا برای ما می آید خیر محض خواهد بود.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه از صحرای کربلا صحنه ای سخت تری نداریم اما تمام آن خیر و زیبایی است، گفت: وقتی ایمان، ایمان حضرت امام حسین(علیه السلام) و یارانش شد، آن زمان دیگر همه چیز در اختیارش قرار دارد و همه چیز خیر محض است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه مشکلاتی که وجود دارد نفسانی است و به خود ما برمی گردد، افزود: کم آوردن ما در هر مسئله ای به خاطر ضعف ایمانی است، اما اگر چنانچه این ضعف را جبران کنیم همه مشکلات حل خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب خود را مجهز کنید، گفت: امروز شرایط جهان، منطقه، ایران و اشخاص تغییر کرده است و بسیار جای امیدواری است زیرا صداهای امیدوار کننده را برای نجات نوع بشر از خیابان های واشنگتن، لندن و برلین می شنویم و این یک فرصت بزرگ است که باید از آن بهره ببریم.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *