خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به طلاب فعال در حوزه مهدویت: تلاش شما در جهت حفظ جامعه بر عقیده حق و اراده درست بسیار ارزشمند است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به طلاب فعال در حوزه مهدویت: تلاش شما در جهت حفظ جامعه بر عقیده حق و اراده درست بسیار ارزشمند است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه کار شما، کار انبیا و اولیای الهی است، گفت: اینکه شما وقت، فکر و تلاش خود را در جهت حفظ جامعه بر عقیده حق و همچنین اراده درست بر اساس قانون، دین و مکتب خرج می کنید، کاری بسیار ارزشمند انجام می دهید.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با جمعی از طلاب فعال در حوزه مهدویت ضمن تسلیت ایام شهادت امام محمدباقر(ع) و حضرت مسلم بن عقیل(ع) اظهار کرد: اگر بنا باشد ارزش و اهمیت کاری را در مقیاس منافع دنیوی و اخروی، مادی و معنوی مشخص کرد، ارزش آن کاری که شما و امثال شما زحمتش را می کشید، نسبت به دیگر کارها، بسیار بالاتر است.

 

وی با اشاره به اینکه اقدامات شما نامرئی است و خیلی افراد نیز به آن توجه ندارند، افزود: بر هیچ کسی پوشیده نیست که دشمنان ملت و اسلام، همه گزینه ها را بر علیه ما بر روی میز قرار داده اند که گوشه ای از آن تنها تحمیل جنگ هشت ساله شرق و غرب بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: سلطه نظامی استعمار مقدمه ای است برای اینکه بتوانند در ملت ها نفوذ پیدا کنند تا پس از آن بتوانند بر روی اندیشه، فکر، عقیده و رفتار مردم تسلط پیدا کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه دشمن برای از کار انداختن و سرگردانی مردم صد برابر جنگ نظامی هزینه می کند، گفت: استعمارگران از طریق مواد مخدر، فساد عقیده، فساد اخلاقی و… به دنبال این هستند که بدون هزینه، پیروز جنگ شوند و بر مردم تسلط یابند.

 

وی اضافه کرد: دشمنان می خواهند اراده جامعه را در هم بشکنند و بر جان، مال، ناموس و امکانات مسلط شوند اما اینکه شما وقت، فکر و تلاش خود را در جهت حفظ جامعه بر عقیده حق و همچنین اراده درست بر اساس قانون، دین و مکتب خرج می کنید، کاری بسیار ارزشمند انجام می دهید.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه کار شما، کار انبیا و اولیای الهی است، عنوان داشت: اقدامات شما همواره با ارزشمندترین کارها رقابت می کند و بالاتر از آن ها است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه کره زمین، منظومه شمسی و… همه مقدماتی برای خلقت انسان است، گفت: آن فردی که یک انسان را گمراه می کند به مانند این است که تمام عالم را خراب کرده است که متاسفانه به این موضوع توجه ندارد، اما آن فردی که یک انسان را هدایت می کند مصداق این بیان پیامبر اکرم(ص) خطاب به حضرت علی بن ابی طالب(ع) است که می فرمایند” اگر یک نفر به وسیله تو هدایت شود ارزشش از همه آنچه که آفتاب بر آن می تابد، بیشتر است.”

 

وی با بیان اینکه هر انسان، خود یک عالم است، افزود: اگرچه شرایط برای شما، همکارانتان و اهل ایمان سخت است و از طرفی نیز بی توجهی جامعه به ارزش ها وجود دارد، اما عالِم هیچگاه به این موارد توجه ندارد و دل خوش نمی کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند متعال، پیامبر اکرم(ص)، اهل بیت(ع) و اهل ایمان ارزش علم را می دانند، گفت: تنها راهگشای انسان در نظام تکوین علم است، زیرا بدون علم هیچ کاری نمی توان انجام داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه تلاش کنید و اندیشه و تفکر اسلام را توسعه دهید، خاطر نشان کرد: شرایط امروز اگرچه سخت است اما کاری که شما بر روی آن سرمایه گذاری کرده اید و در جهت نجات انسان ها گام برمی دارید بسیار ارزشمند است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *