خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امروز استعمار برای ما فمنیست می آورد/ جریان لیبرال از پشت مرزها بدنبال آسیب زدن به بنیان خانواده ها هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امروز استعمار برای ما فمنیست می آورد/ جریان لیبرال از پشت مرزها بدنبال آسیب زدن به بنیان خانواده ها هستند

حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی با اشاره به اینکه امروز استعمار برای ما فمنیست می آورد گفت: متأسفانه استعمارگران از پشت مرزها و به وسیله جهال داخلی به دنبال آسیب رساندن به بنیان خانواده هستند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در نشست بصیرتی با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و سیاسی بیرجند ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) اظهار کرد: هیچ بنایی ارزشمندتر از بنای تشکیل خانواده نیست.

 

وی با اشاره به اینکه تشکیل خانواده تحقق میدانی مفهوم آیه کریمه “خلق لکم ما فی السماوات و ما فی الارض” است، افزود: یکی از شاخصه های دین حق الهی که پیامبر اکرم(ص) به آن مباهات می کند، جایگاه خانواده و فرزند است.

 

تحکیم خانواده در جوامع مسلمین

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در تاریخ تا جایی که جامعه ما اسلامی بوده و اسلامی اندیشیده و در صحنه میدانی، مسلمان بوده، خانواده در میان مسلمین مستحکم بوده است و امروز نیز با همه آسیب ها در میان جوامع بشری، مسلمین از بهترین مبانی تحکیم خانواده برخوردارند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: متأسفانه امروز استعمارگران از پشت مرزها و به وسیله جهال داخلی به دنبال آسیب رساندن به بنیان خانواده هستند.

 

وی ادامه داد: ما معتقدیم آنهایی که آسیب ها را به هر نحوی می پذیرند، نادان بوده و معاند نیستند زیرا اگر بدانند که چه آسیبی به خود و دیگران وارد می کنند هرگز دست به چنین کارهایی نمی زنند.

 

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: از آنهایی که می توانند پیام دین و فرهنگ را به صورت صحیح به مخاطب خود برسانند و امر به معروف کنند درخواست می کنم که وارد میدان شوند و از مخاطبین نیز درخواست دارم که به عملشان بیندیشند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه اگر انسان می خواهد به مقصد انسانیت برسد باید قدم به قدم فکر کند، گفت: تقلید انسان از نادان و فرهنگ بیگانه و به راه افتادن افرادی که برای او چاه کنده‌اند بسیار ناپسند است.

 

وی عنوان داشت: در مسائل اجتماعی انسان تنها نیست بلکه باید حقوق دیگران را در اعمال و رفتارش مورد توجه قرار دهد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمن امروز بنیان خانواده که مظاهر آن حجاب، عفاف و حیا است را مورد هدف قرار قرار داده است.

 

بی حیایی و بدحجابی بدترین نوع آسیب جوامع بشری

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه هیچ انسان باوجدانی حاضر نیست به خاطر مسائل سلیقه ای و شخصی خودش به جامعه خیانت کند، گفت: بی حیایی، بی حجابی و بی عفافی برای جامعه بشری، انسانی و اسلامی، بدترین نوع آسیب است.

 

وی اضافه کرد: دنیا امروز به قساوت قلبی دچار شده است که از یک گوشه ملت ها را می کُشد و شهرها و کشورها را ویران می کند.

 

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: وقتی خانواده به یک شرایط مبتذل تبدیل شود و حیا و عفاف از بین برود نتیجه آن همینی است که امروز در جهان مشاهده می کنید.

 

موانع مطهری شدن جوان‌ها

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه از جهت حفظ حقوق اجتماعی، مسئله عفاف، حجاب و حیا، نسبت به حقوق دیگران حساس است، افزود: تمام جوان های ما که می خواهند شهید مطهری و شهید چمران شوند و به کمالاتی برسند، ده ها مانع بر سر راه آنها قرار دارد که یکی از آنها، جلوه های بی حیایی و بدحجابی است.

 

وی با اشاره به اینکه در هر جایی که وجدان از بین برود بشر بدتر از هر درنده ای می شود که جهان را نابود می کند، خاطر نشان کرد: اینکه امروز فرهنگ منحط غرب به این روز افتاده است ریشه آن در ضعیف شدن بنیان خانواده می باشد که باعث شده تا کل فرهنگشان از بین برود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: در فرهنگ لیبرال دموکراسی غرب، انسان، گرگ انسان است و حال آنکه در فرهنگ اسلام برادر، خواهر و مولی ساخته می شوند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی یادآور شد: وصیت نامه های شهدای بیدار و انتخابگر که همواره در کنار خون سرخ خود به حفظ چادر توصیه می کنند حساب شده است، اما چرا ما بی توجه از آن می گذریم.

 

وی تأکید کرد: کارشناسی دشمن این است که اگر بتواند حجاب، عفاف و حیا را از زن های هر ملتی بگیرد، می تواند بر همه شئون مردم تسلط پیدا کند.

 

هدف دشمنان از مطرح کردن ازدواج سفید و فمنیست

امام جمعه بیرجند بیان داشت: آن روزهایی که دشمن به عنوان ابزار از ما نمی توانست بهره برداری سوء کند، برای اینکه بر کشور مسلمان اندلس تسلط پیدا کند، ابتدا غیرت، ایمان و جرأت جوانان را از بین برد و باعث شد تا پخش اذان پس از ۶۰۰ سال در کشور آندلس تعطیل شود و امروز نیز برای یک عده آدم نادان، ازدواج سفید را پیش بینی می کند و این یعنی به هرز دادن همه ارزش ها و به مسخره گرفتن زن.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی عنوان داشت: امروز استعمار برای ما فمنیست می آورد که اگر حیوانات سواد می داشتند و فرضیه‌های فمنیست را می خواندند، به آن می خندیدند.

 

وی افزود: امروز همان هایی که برای قتل مسلمین بر هم سبقت می گیرند و از یک کنار کشورهای اسلامی را نابود می کنند و داعشی ها را می سازند و ما و بسیاری از مسلمانان را تحریم می کنند که حتی نان و دارو به ما نرسد، همان هایی هستند که پیشنهادهای بی حیایی، بی عفافی و بی حجابی را مطرح می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: یک مسلمان، جوان، دختر و پسر اگر بداند و توجیه باشد، دست به اجرای منویات کثیف دشمنان درجه یک انقلاب در صحنه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نمی زند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بعد از دوران جنگ نسبت به سبک زندگی مسلمانی تأکید کردند گفت: اگر انسان ها انسان باشند و یک زندگی صحیح، انسان دوستانه، ایثار و گذشت را سپری کنند و همچنین کارها بر اساس عدالت باشد، اگر جمعیت دنیا چند برابر این جمعیت کنونی باشد باز هم زمین جوابگو است و زندگی انسان ها اداره می شود.

 

وی در پایان گفت: شما باید تا دیر نشده کیان انسان را که آستانه رشدش یک خانواده ایمانی است، استخراج کنید و در اختیار انسان‌های نادان قرا دهید تا سطح انسانی آنها بالا رود و از آسیب های آخرالزمانی محفوظ بمانند.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *