page contents تیر ۱۳۹۹ – نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند| سید علیرضا عبادی

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخست‌وزیر عراق

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار آقای مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر عراق، روابط ایران و عراق را به پشتوانه‌ی اشتراکات فراوان تاریخی، مذهبی، فرهنگی و عادات و سنن، به معنی واقعی کلمه برادرانه خواندند.   به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب …

ادامه مطلب »

فیلم/ عوامل نفوذی درصدد تضعیف جایگاه شورای نگهبان

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی گفت: عوامل نفوذی بسیاری با انواع و اقسام مختلف سعی می کنند تا شورای نگهبان را تضعیف کنند تا به اهدافشان برسند، لذا تحمل شورای نگهبان، تداوم، دقت و پاسخگویی آن را باید به اجر آخرت …

ادامه مطلب »

فیلم/ بیانات امام جمعه بیرجند در دیدار با خدام حرم مطهر رضوی

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، فیلم کامل سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار با خدام حرم مطهر رضوی و شاعران مذهبی سرای بیرجند جهت استفاده عموم علاقه مندان منتشر شد.

ادامه مطلب »

فیلم/ روضه جانسوز شهادت حضرت جواد الائمه علیه السلام

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، فیلم روضه خوانی شهادت حضرت جواد الائمه علیه السلام توسط آقای محمد خضری در محضر حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی جهت بهره برداری عموم منتشر شد.

ادامه مطلب »

گزارش تصویری/ برگزاری نخستین نشست کمیته فرهنگسازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، نخستین نشست کمیته فرهنگسازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با حضور حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

ادامه مطلب »

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پیشبرد اهداف امر به معروف و نهی از منکر همکاری مجموعه های فرهنگی را می طلبد

حجت الاسلام و المسلمین آقای نوفرستی گفت: پیشرفت و پیشبرد برنامه های مختلف فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر، همکاری مجموعه های فرهنگی را می طلبد.   به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در نخستین …

ادامه مطلب »

گزارش تصویری/ دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی دیدار کرد.  

ادامه مطلب »

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کرامات شهدا به صورت مستند جمع آوری شود/ کرامات شهدا دلیلی بر حقانیت راه انبیاء است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه کرامات شهدا دلیلی بر حقانیت راه انبیا است گفت: تاکنون کرامات شهدا، ایثارگران و جانبازان به صورت جامع مکتوب نشده است، لذا اگر چنین اقدامی صورت گیرد نشان راهی برای نسل های آینده خواهد بود تا راه را گم نکنند.   به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در …

ادامه مطلب »

عکس خبری/ نشست ویدئو کنفرانس نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، نشست ویدئو کنفرانس نمایندگان ولی فقیه در استانها با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز(۲۹ تیرماه ۱۳۹۹) برگزار شد.

ادامه مطلب »

گزارش تصویری/ دیدار سردار حاج سعید قاسمی مسئول گروه جهادی حاج احمد متوسلیان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، سردار حاج سعید قاسمی مسئول گروه جهادی حاج احمد متوسلیان با حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار کرد.    

ادامه مطلب »