خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مردم وقتی در مشکلات، حضور حزب اللهی‌ها، انقلابی‌ها و روحانیون را در کنار خود می بینند، ایمانشان محکم می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مردم وقتی در مشکلات، حضور حزب اللهی‌ها، انقلابی‌ها و روحانیون را در کنار خود می بینند، ایمانشان محکم می شود

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به فعالیت های گروه های جهادی، گفت: مردم وقتی در مشکلات، حضور حزب اللهی‌ها، انقلابی‌ها و روحانیون را در کنار خود می بینند، ایمانشان محکم می شود، لذا کار شما تنها یک کار فیزیکی نیست بلکه یک کار الهی و دارای آثار فرهنگی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار با سردار حاج سعید قاسمی مسئول گروه جهادی حاج احمد متوسلیان اظهار کرد: شما مصداق بارز اجابت دعای هفته ” وستخدمنی فی مرضاتک ” هستید، یعنی خدایا مرا به کار بگیر در آنچه رضای تو است، و این دعا در حق شما مستجاب شده است لذا باید بسیار شکر خداوند متعال را به جای آورید.

وی با بیان اینکه شما(گروه جهادی حاج احمد متوسلیان) به مانند فرشته نجات هستید، افزود: عمر برای هیچ کس نمی ماند و می گذرد اما اینکه انسان توفیقی پیدا کند تا برای جامعه انسانی و جامعه اسلامی به مانند مرهمی بر روی زخم ها باشد، بسیار ارزشمند است، حال می خواهد در زلزله و سیل و یا مشکلات اقتصادی شخصی و اجتماعی باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کار خوب وقتی همراه با هدف خوبی باشد، معنا پیدا می کند، گفت: در خصوص مطلب شما که فرمودید انتظار است در استان از حضور گروه جهادی حاج احمد متوسلیان پشتیبانی شود، تصور ما بر این است که وقتی آقای مهندس فتاح نسبت به اختصاص نیرو، اعتبار و.. به آقای استاندار خراسان جنوبی وعده داده‌اند، متقابلا باید این همکاری در استان نیز وجود داشته باشد، یعنی وقتی نیروهای قرارگاه می خواهند برای خدمت وارد استان شوند قاعدتا باید آب، برق و دیگر امکانات برای آنها فراهم باشد.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: اگر نیرو و اعتبارات تخصیص داده شود، ولی در استان همکاری صورت نگیرد، کارها به جلو حرکت نمی کند، لذا از طرف ما سعی خواهد شد تا در این جهت همکاری ها تعقیب گردد.

وی اضافه کرد: طبیعتا با توجه به حضور نیروها و اعتباراتی که در نظر گرفته شده است، اقدامات حتی یک روز هم نباید به تأخیر افتد و کار باید بلافاصله شروع گردد.

امام جمعه بیرجند افزود: منطقه درح یک منطقه ویژه است، گرچه مردمان درح طی سالیان متوالی محروم بوده اند اما از نظر ایمانی و اعتقادی و… ظرفیتشان بالا است و این ظرفیت تنها در مردم خلاصه نمی شود بلکه کل منطقه دارای ظرفیت است.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی یادآور شد: در منطقه درح سطح آب بسیار مساعد است که هم از زیر زمین و هم از روی زمین، آب به سمت افغانستان سرازیر می شود، اما متاسفانه در این چهل سال نتوانسته اند جلوی سیل ها را بگیرند.

وی عنوان داشت: شغل مردم منطقه درح، کشاورزی و دامداری است، لذا اگر بتوانند آب را نگه دارند که به سمت افغانستان نرود، قطعا خودشان شغل ایجاد خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: ما شاهد بوده ایم که با ایجاد چاه های مجاز و غیرمجازی که در منطقه حفر کرده اند، قنات های مردم خشک شده است و این در حالی است که مجوز حفر چاه به کسی نداده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی افزود: در کنار انواع خدمات، باید سدسازی و همچنین با دید کارشناسی درست، استخراج آب به میزان مجاز در دستور کار قرار گیرد و در اختیار مردم قرار داده شود، زیرا اگر آن منطقه خالی از سکنه گردد، با هیچ نیرویی جایگزین نمی شود.

وی گفت: شما فرشته نجات هستید و ما موظف هستیم آنچه از دستمان بر می آید با شما همکاری کنیم.

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: مدعی های بیگانه که همواره برای گمراه کردن مردم شعارهایی می دهند، در مقابل حضور عملی شما و امثال شما دچار شکست شده و می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی در پایان گفت: مردم وقتی در مشکلات، حضور حزب اللهی‌ها، انقلابی‌ها و روحانیون را در کنار خود می بینند، ایمانشان محکم می شود، لذا کار شما تنها یک کار فیزیکی نیست بلکه یک کار الهی است و اثر فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *