خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مدیریت فضای مجازی به جوانان انقلابی واگذار شود/لزوم تصویب مشوق‌های قانونی فرزندآوری

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مدیریت فضای مجازی به جوانان انقلابی واگذار شود/لزوم تصویب مشوق‌های قانونی فرزندآوری

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: مجلس مشوق‌های قانونی برای فرزندآوری و افزایش جمعیت در کشور تصویب کند تا خانواده های با ۲ فرزند بیشتر مشمول حمایت‌های ویژه شوند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از قبل هم معلوم بود هر جایی این انقلاب می خواهد به شرایط سختی برسد یک دست غیبی آن را نجات می دهد، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی این دوره را یک دست غیبی ساخت و الا خطر این بود که ما اصلا مجلسی نمی داشتیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت مجلس یازدهم شورای اسلامی، گفت: ایران اسلامی ظرفیت های فراوانی دارد که بالاترین آن ظرفیت ایمانی خود مردم است و در وضع موجود نیز مجلس با کمال هوشیاری مسائل را اولویت بندی کرده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی خاطر نشان کرد: اگر فضای مجازی مهار نشود همه چیز را به باد می دهد و در این زمینه دست تعمد در کار بوده و پروژه به نفع بیگانگان انجام شده است.

 

وی افزود: اگر به استعدادهای جوانان انقلابی کشور فرصت دهیم کارها را به بهترین نحو احسن انجام می دهد اما متاسفانه با جوانان برای تولید محتوا فضای مجازی همکاری نمی شود.

 

امام جمعه بیرجند ادامه داد: ضربه اقتصادی که کشور از جهت طلا و ارز و کم ارزش شدن پول ملی متحمل شده است گفته می شود بخش عظیمی از این مشکلات، بخاطر تبلیغات فضای مجازی بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگر فرصت مدیریت فضای مجازی به جوانان انقلابی کشور داده شود این مهم را به بهترین وجه انجام خواهند داد، انتقاد کرد: اما آن روزی که قرار شد فضای تلگرام بسته شود متاسفانه با نیروهای خودی همکاری نشد؛ تنها کاری که شد این بود که انقلابی ها از  پیام رسان تلگرام حذف شدند و این فضا به دست دیگران افتاد و این اقدامات تنها منحصر به این مسئله نیست.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ادامه داد: وضعیت فعلی مسکن، بلایی است که وزیر قبلی راه و شهرسازی بر سر مردم درآورد و پس از ۶ سال افتخار می کرد که حتی یک خانه نساخته است.

 

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی اولویت را رعایت می کند، گفت: پیکره دولت که همین کارمندهای معمولی هستند مطمئنا ته قلبشان این است که به ایران کمک و خدمت کنند اما وقتی یک وزیر یا مدیر منحرف باشد همه زیرمجموعه منحرف می شوند.

 

امام جمعه بیرجند به مسئله جمعیت اشاره کرد و افزود: بخشی از مسئله جمعیت به مسائل اقتصادی ارتباط دارد، وقتی مردم برای تامین زندگی یک فرزند خود مشکل دارند بنابراین از داشتن فرزندان بیشتر می ترسند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی بیان کرد: اگر مسائل اقتصادی جامعه حل شود مسئله جمعیت نیز  خود به خود حل خواهد شد اما تا آن زمان نباید صبر کرد بلکه باید مجلس مشوق‌های قانونی برای فرزندآوری و افزایش جمعیت در کشور تصویب کند که خانواده های با ۲ فرزند بیشتر مشمول کمک‌های ویژه ( از آمادگی تا دانشگاه) شوند.

 

وی افزود: کسانی که تفکر لیبرالی و پول بادآورده دارند اعتقادی به فرزند بیشتر ندارند اما پیکره مردم به خاطر مشکل اقتصادی نمی تواند فرزندان بیشتری داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه همه مشکلات با ایمان به خداوند حل می شود، گفت: قضایا حاکی از این است گام دوم انقلاب قوی برداشته خواهد شد اما مدیریت فضای مجازی برای حفظ اندیشه و ایمان مردم در اولویت اول است و پس از آن حل مسائل اقتصادی اهمیت دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: استکبار آنقدر نارضایتی در کشورهای دیگر و حتی در بین مردم خود ایجاد کرده است که اکنون امنیت ندارند و همین مردم خودشان، آنان را نابود خواهند کرد.

 

وی با اشاره به اینکه امروز مسائل مختلف با کیفیت های گوناگون در حال حل شدن است، بیان داشت: قراردادی که اخیرا بین ایران و چین بسته شده است تحریم و معاملات دلاری را حذف می کند و این باب خواهد شد و منحصر به کشور چین نیز نخواهد بود.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه پُز دادن کشورهای پرادعا دیگر تمام شده است و باید به انزوا بروند، ادامه داد: کشورها در حال بیدار شدن هستند و می فهمند که ایران اسلامی راه نجات آنها است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی مطرح کرد: مصوبه اخیر روسیه که به عنوان همه پرسی برگزار شد، بعد از افتضاحات کمونیست به صورت قانونی، خداوند متعال وارد بر قانون اساسی روسیه شد و این بسیار ارزشمند است.

 

وی در پایان گفت: امروز ما دارای مجلس تازه نفس و حزب اللهی و نیروی قضائی پا به کار هستیم که بسیار مایه امید مردم شده اند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *