خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سرفرازی ایران در جهت مبارزه با ویروس کرونا دشمنان را سخت عصبانی کرده است/ با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری و بصیرت مردم، توطئه های دشمن خنثی خواهد شد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: سرفرازی ایران در جهت مبارزه با ویروس کرونا دشمنان را سخت عصبانی کرده است/ با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری و بصیرت مردم، توطئه های دشمن خنثی خواهد شد

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری و بصیرت مردم، توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد و وارد بر مرحله جدیدی خواهیم شد که پشت سر آن گام دوم انقلاب است که باید اسلام عملی و اجرایی بر اساس قانون اساسی صورت گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در جلسه ستاد استانی گام دوم رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: به دلایل مختلفی سال ها است که مشکلات اقتصادی برای جامعه ما پیش آمده و با کارشناسی درست رهبر فرزانه انقلاب سال ها است که بر روی اقتصادی تکیه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه امروز مسئله اقتصادی در اولویت طرح های دشمن قرار دارد تا به وسیله آن ما را از پای درآورند، افزود: به هر میزانی که مسئولین در رابطه با فرامین مقام معظم رهبری برای مسئله تولید، اقتصاد، توزیع و عدالت عمل کردند به همان میزان موفق بوده ایم که باید اعتراف کرد به صورت نسبی به فرمایشات ایشان در جبهه مقابله با طرح های دشمن در بعد اقتصادی عمل شده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: با شیوع ویروس کرونا این بیماری به یک مسئله جدی در دنیا تبدیل شد، به طوری که کشورهایی که خیلی مدعی بودند دچار مشکلات سختی شدند .

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: مهمترین ظرفیت، ظرفیت ایمانی است، لذا در گام اول خدمات مومنانه چه مسئولین مربوطه و چه مردم عزیز ما که همواره در جهت ایثار حرف اول را می زنند، بسیار زیبا عمل کردند و باعث شگفت زدگی دنیا شدند.

 

وی مطرح کرد: در کشورهای پرادعای دنیا مردم برای حفظ شرایط اقتصادی زندگی خود در صف های خرید اسلحه ایستادند اما در کشور ایران، بر اساس ایثار و گذشت و اشاره ای که رهبر انقلاب داشتند مردم در صف شناسایی افراد ضعیف تر که از کرونا آسیب دیده بودند  ایستادند و به سراغ محرومین رفتند.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به ظرفیت های ماه ذی الحجه گفت: در میان همه مردم دنیا حضرت امام علی(ع) به عنوان اسوه ایثار و عدالت شناخته شده است و با آمدن دهه امامت و ولایت و پس از آن ایثار و شهادت شهدای گلگون کفن کربلا و محرم الحرام و همچنین در ده آخر صفر، می توان بهترین بهره برداری ها را انجام داد، اما اگرچه از سویی رعایت فاصله های عمومی ما را از برگزاری مراسمات آن چنان باشکوهی که برای خاندان اهل بیت(ع) هر سال بوده و ممکن است کمرنگ شود، اما در این جهت پررنگ تر خواهد شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی بیان داشت: ظرفیت ایمانی و پیام ایثار و گذشت در راه خدا را مردم عزیز ما خیلی خوب جواب خواهند داد.

 

وی افزود: امیدواریم که در گام دوم کمک مومنانه با تجربیاتی که کسب کرده اید، نقاط قوت و ضعفی که به دست آورده اید را مورد ارزیابی قرار دهید و در جهت موفقیت گام بردارید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: وضع فعلی کشور این است که از آن بن بست ها و بندهایی که به وسیله بیگانه و نفوذ بیگانه و آسیب هایی که بر اقتصاد کشور وارد شده بود، در حال بیرون آمدن هستیم که این موضوع  در جهات مختلف خودش را نشان می دهد و این موجب عصبانیت دشمن شده است لذا سعی می کند تا می تواند فتنه گری کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی مطرح کرد: ما امروز با مجلسی تازه نفس و قوه قضائیه بیدار و مسئولین پای کار و مردمی که از همه جلوترند همراه هستیم لذا تصمیمات جدی است و قراردادهای بین المللی که می گذاریم نیز تحریم ها را خنثی می کند، لذا دشمن به دلیل بن بستی که در آن گیر کرده، ممکن است جنون آمیز عمل کند اما ما باید بسیار عاقلانه عمل کنیم و در مقابل انواع توطئه های آنها ایستادگی کنیم.

 

وی در پایان گفت: با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری و بصیرت مردم، توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد و وارد بر مرحله جدیدی خواهیم شد که پشت سر آن گام دوم انقلاب است که باید اسلام عملی و اجرایی بر اساس قانون اساسی صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *