خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بنیاد بین المللی غدیر هم مخاطب بین المللی دارد و هم مخاطب خواص/ در گام دوم انقلاب باید جلوی اشتباهات خواص گرفته شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: بنیاد بین المللی غدیر هم مخاطب بین المللی دارد و هم مخاطب خواص/ در گام دوم انقلاب باید جلوی اشتباهات خواص گرفته شود

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: بنیاد بین المللی غدیر هم مخاطب بین المللی دارد و هم مخاطب خواص، لذا در گام دوم انقلاب باید جلوی اشتباهات خواص گرفته شود.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در مراسم معارفه معاونین جدید بنیاد بین المللی غدیر اظهار کرد: تشکیلاتی که به نام بنیاد بین المللی غدیر ایجاد شده است باید گفت الهی بوده که به قلب پاک آیت الله خزعلی نازل شده لذا این را یک مسئله ای معمولی تصور نکنید.

 

وی با اشاره به اینکه در بحث دین شناسی، دین خدا یعنی برنامه چرخش هستی، افزود: نظام هستی واحد است و در این چرخش که بر اهداف حکیمانه حکیم مطلق قرار گرفته، هر چیزی در جای خودش قرار دارد و این یعنی عدل.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه محصول عدل، زیبایی مطلق است، تصریح کرد: اساس دین خدا بر عدل است و هدف بعثت همه انبیاء الهی نیز قیام به عدل می باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه ” ان الله یامر بالعدل ” تنها یک مسئله تشریعی نیست، گفت: نظام خلقت بر عدل استوار شده و شریعت نیز بر اساس عدل است.

 

وی با اشاره به اینکه اگر مسئله عدل استوار نشود دین معنی ندارد مطرح کرد: همه مشکلاتی که در زندگی بشری وجود دارد به خاطر رعایت نکردن قانون عدل است.

 

امام جمعه بیرجند اضافه کرد: خداوند متعال پیامش را به پیامبرش رساند و پیامبر نیز آن را به مردم ابلاغ کرد اما متأسفانه مردم آن را انکار کردند و کار را به دشمنان اسلام و دین بنی امیه، بنی مروان، بنی عباس و پادشاهان زورگو سپردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی یادآور شد: حضرت امام علی(ع) جمله ای فرمودند و آن این است ” لتعطفنّ الدنيا علينا بعد شماسها عطف الضّروس علي ولدها ” یعنی خانه دین و محوریت عدالت را رها کردید اما چنان فشاری روزگار به شما وارد کند که ناچار خواهید بود به سوی ما برگردید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: امروز دنیا در یک فشاری قرار گرفته و از همه مکتب های مادی و پوشالی و پر ادعا مأیوس شده است لذا بیش از هر زمان دیگری به دنبال حضرت امام علی(ع) می گردد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی افزود: همانطوری که اصل انقلاب در یک مقطعی واقع شد که قبل و بعد از آن امکان نداشت، بنیاد بین المللی غدیر نیز در شرایطی در حال شناخته شدن است که یأس و ناامیدی دنیا را فراگرفته، لذا روزنه امید و افق روشنی در جلوی راه است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز به صورت بین المللی دنیا به دنبال حضرت علی(ع) می گردد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس عدل است و انقلاب ما دین ما است نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد.

 

 

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: امروز باید در راستای اجرای عدالت، بر روی معرفت صحیح اسلام ناب به صورت اصولی آموزش داده شود و در کنار آن نیز تبلیغات صورت گیرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی عنوان کرد: امروز در خیابان های واشنگتن، لندن، پاریس و برلین مردم برای رسیدن به عدالت خود را به آب و آتش می زنند و منتظر اربعین حسینی هستند تا از سراسر در نقطه عدالت جمع شوند و در مقابل ظلم و استکبار ظهانی مانور دهند.

 

وی ادامه داد: طرح بنیاد بین المللی غدیر یک طرح الهام گونه است و مطمئن باشید که امروز در دنیا خریدار دارد اما باید تبیین گردد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم دنیا با هر زبانی که حرف می زنند، حرف شما را می زنند اما شما باید درست ترجمه کنید تا آنها متوجه شوند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه باید از مسئولین مطالبه گری کرد تا عدالت را پیاده کنند، خاطر نشان کرد: امروز دست شما از نظر دلیل پُر است، از نظر تبیین مجهز می شوید و از نظر مخاطب نیز دنیا امروز منتظر است که حرفتان را بزنید.

 

وی ضمن تأکید بر اینکه بی عدالتی های امروز به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی برنمی گردد بلکه به حزب ها و گروه ها بر می گردد، گفت: وزیری در ۶ سال مسئولیت خود که اعتبارات و اختیارات در دستش قرار داشته بعد از کناره گیری می گوید بنده افتخار می کنم که در این مدت حتی یک خانه هم نساخته ام، با این فرد باید چه کرد؟

 

امام جمعه بیرجند افزود: در گام دوم انقلاب باید الگوی داخلی ایران اصلاح گردد زیرا اگر اصلاح شده بود در ظرف مدت بسیار کوتاهی از جهت صدور انقلاب و گرایش مردم دنیا بسیار جلو بودیم.

 

وی تصریح کرد: امروز هوشیاران جامعه بشری از شرق تا غرب نسبت به اصل تشیع، ائمه و پیشوایی نیابت عامه بنیانگذار جمهوری اسلامی نسبت به رهبر انقلاب دید مثبت دارند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: یک تحلیلگر خارجی اخیرا عنوان کرده است ” حرکتی که امروز به عنوان عدالت طلبی به صحنه های غرب کشیده شده، آثار نامه هایی است که رهبر انقلاب در پنج سال پیش به جوانان اروپایی نوشته است.”

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی بیان کرد: غربی ها با عناصر منافق میان مسلمان، دست در دست هم دادند و داعش و طالبان را راه انداختند تا از اسلام یک چهره خشن بسازند.

 

 

وی ادامه داد: همانطور که از چهره بد داعش افراد نادان به اسلام بدبین می شوند از عمل و رفتار برخی از مسئولین نیز چهره اسلام مشوه می شود.

 

امام جمعه بیرجند تأکید کرد: امروز باید در گام دوم انقلاب شرایطی پیش آید که دولت ها حق نداشته باشند به سلیقه خود عمل کنند زیرا اگر مردم به هر فردی رای می دهند برای اسلام رای می دهند نه سلیقه شخصی آنها.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی عنوان داشت: بنیاد بین المللی غدیر هم مخاطب بین المللی دارد و هم مخاطب خواص، لذا در گام دوم انقلاب باید جلوی اشتباهات خواص گرفته شود.

 

وی مطرح کرد: اگر اسلام عملی به عنوان الگو به جهان شناسانده شود، دنیا با کمال میل و با عدالت طلبی راهش را پیدا می کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مسئولیت شما یک کار ساده نیست لذا قدر آن را بدانید و آنچه در توان دارید انجام دهید، زیرا امروز باید چهره حضرت علی بن ابی طالب(ع) و امام حسین(ع) بیش از پیش شناخته شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی خاطر نشان کرد: امروز جای بسیار افتخار است که همه کارشناسان، مکتب و مذهب اهل بیت(ع) را اسلام حقیقی می دانند.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *