خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: با همکاری و همدلی باید مسائل اولویت دار مردم از جمله معیشت حل گردد/ مواضع اخیر مجلس امیدوار کننده بوده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: با همکاری و همدلی باید مسائل اولویت دار مردم از جمله معیشت حل گردد/ مواضع اخیر مجلس امیدوار کننده بوده است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه با همکاری و همدلی باید مسائل اولویت دار مردم حل گردد، گفت: مجلس شورای اسلامی در چند جلسه ای که برگزار کرده است، مواضع آن مطابق با خواسته های رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم عزیز ایران بوده است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی، در دیدار با آقای خسروی نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: قرائن و شواهد حاکی از آن است که مجلس جدید و شما موفق خواهید بود و برای مردم عزیز ما با این همه صبر و حوصله ای که کردند و مشکلات را پشت سر گذاشتند، خیری در پیش خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه امروز در سطح بین الملل، منطقه، ایران و استان تغییراتی ایجاد شده است، افزود: شواهد حاکی از این است که خداوند می خواهد برای جامعه بشری فیض جدیدی را عنایت کند زیرا بشر مضطر شده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز بلوک شرق با آن همه کشتار و جنگ به رسوایی کشیده شده است، خاطر نشان کرد: استعمارگران همواره در هر کشوری که پای نهاده اند در آن کشور فساد به بار آورده اند و بشر را بیچاره کرده اند، لذا امروز راهی که بتواند بشر را نجات دهد تنها راه اسلام است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: ما بشر امروز را مضطر می بینیم و قرائن و شواهد حاکی از این است که خداوند می خواهد این مضطر را نجات دهد.

 

وی با بیان اینکه تغییراتی که در کشور از نظر مواضع ایجاد می شود نیز بسیار مبارک است، گفت: امروز قوه قضائیه مایه امید شده است زیرا بسیاری از ملاحظات و عناوین را کنار گذاشته و از داخل در حال اصلاح است.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه تحقق مجلس یک امر غیبی بود، افزود: ایادی بیگانه و دشمنان اختلافات و مسائلی را در زمان انتخابات و قبل از آن ایجاد کردند اما انتخابات به موقع برگزار و مجلس تشکیل شد و در چند جلسه ای که تاکنون داشته است نیز مواضع آن مطابق با خواسته های رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز ایران بوده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی اضافه کرد: موضع گیری هایی که رئیس مجلس نیز در طی چند جلسه گذشته داشته است، مسائل اولویت دار بوده که باعث خوشحالی است.

 

وی با بیان اینکه باید همواره به خدا متکی بود گفت: استعدادها و شرایطی که خداوند متعال عنایت کرده، نعمتی است که باید از این فرصت ها استفاده کرد لذا آن را غنیمت شمارید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: ما نیز سعی می کنیم تا مسائلی که مربوط به مجلس است را به مجمع نمایندگان ارائه دهیم تا در این جهت شما تنها نباشید.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی بیان داشت: اگر از مردم کمکی درخواست شود مردم دریغ نمی کنند اما شرط اول آن این است که با مردم درست رفتار، و وعده ای بیجا داده نشود.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم اگر توجیه شوند که هر مسئولیتی مربوط به چه کسی است و حد اختیارات افراد را بشناسند و در آن چارچوبه، توقعات خود را مطرح کنند، این موارد حل می گردد.

 

امام جمعه بیرجند گفت: با توجه به اینکه شرایط قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی تغییر کرده است امیدواریم که بسیاری از مسئولین محترم نیز در مسئولیت های خود به گونه ای عمل کنند که در پایان کار رو سفید باشند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه با همکاری و همدلی باید مسائل اولویت دار مردم حل گردد، ابراز داشت: پرداختن به مسئله معیشت مردم امروز مورد نیاز است اما باید توجه داشت که معیشت تنها خوراک و پوشاک نیست بلکه باید فرهنگ و شیوه سیاسی و انواع و اقسام مسائل اجتماعی اصلاح گردد.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم انتخابات خوبی کردند و نمایندگانی را برگزیدند که با هر کدام که می نشینیم لذت می بریم و این مایه خرسندی است که پیش آمده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: آمادگی داریم در هر ماه مسائل اولویت دار را دسته بندی کنیم و در تشریف فرمایی شما و باقی نمایندگان، مسائلی که باید تعقیب گردد را خدمتتان ارائه دهیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی در پایان گفت: قرائن حاکی است که خداوند برای این جامعه خیری را در نظر گرفته و دست قدرت الهی نیز مسائل را می چرخاند.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *