خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: قرارگاه جهادی خاتم الاوصیاء یک قرارگاه فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: قرارگاه جهادی خاتم الاوصیاء یک قرارگاه فرهنگی است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه قرارگاه جهادی خاتم الاوصیاء یک قرارگاه فرهنگی است و مستقیما با انسان ها در ارتباط است، گفت: خداوند متعال را شاکر باشید که در در چنین جایگاهی قرار دارید.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با معاون حوزه خواهران قرارگاه جهادی خاتم الاوصیاء کشور ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: قرارگاه گرچه معنی عامی دارد اما از اصطلاحات نظامی است و امور نظامی و انتظامی دارای ویژگی هستند که با باقی سازمان ها متفاوت است.

 

وی افزود: به دلیل اینکه نیروهای مسلح دارای سیستم منضبطی هستند مصوبات قرارگاه به دقت انجام می شود و متخلف را نیز با دادگاه های صحرایی زیر سوال می کشند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: امور نظامی که در جای خود بسیار اهمیت دارد و سرنوشتاز است، اما در عین حال نوع کارش یک کار مقدماتی است، اما قرارگاه شما(قرارگاه جهادی خاتم الاوصیاء) قرارگاهی است که با خود مقصد مرتبط است و جنبه مقدماتی ندارد و مستقیما با افکار و اندیشه افراد در ارتباط است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه قرارگاه جهادی خاتم الاوصیاء یک قرارگاه فرهنگی است و مستقیما با انسان ها در ارتباط است، گفت: خداوند متعال را شاکر باشید که در در چنین جایگاهی قرار دارید.

 

وی با بیان اینکه اصل انقلاب، فرصت مناسبی را در دنیا ایجاد کرده است، بیان داشت: در چهل سال اول انقلاب شاهد آزمون و خطا بوده ایم و سیستم های فکری، سیاسی و سلیقگی مختلفی آمدند و رفتند و همچنین نقاط قوت و ضعفی در حکومت جمهوری اسلامی پیش آمد اما اکنون وارد بر گام دوم شده ایم و این همزمان شده است با تغییراتی که در کل جهان در حال شکل گیری است.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه تغییرات امروز جهان و زمینه هایی که پیش آمده، نوید و امید جدیدی را به انسان ها تزریق کرده است، مطرح کرد: شعارهایی که در زمان طاغوت کسی جرات بیان آن را نداشت امروز در سطح جهان و خیابان های واشنگتن، برلین،، پاریس و لندن با مشت های گره شده گفته می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی یادآور شد: برای تغییرات امروز جهان و همچنین مسائل اجتماعی و فرهنگی داخل باید برنامه کارشناسی شده، طرح، ایده و زمان بندی داشته باشید و تمامی مسائل نیز به مانند یک قرارگاه نظامی چک شود.

 

وی گفت: در قرارگاه اهمیت بخش خواهران بسیار بیشتر است که این هم در تجربه میدانی و هم در تحلیل های خود دشمن بسیار گویا است، لذا جایگاه خواهران در جامعه بشری، انسانی و اسلامی یک جایگاه ویژه است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اینکه دوستان نادان و دشمنان دانا تلاش کرده و می کنند تا در کشور ما خانواده را دچار ریزش کنند، پیدا است که در صحنه میدانی نیز بر همین اساس پیش می روند لذا شما باید برای حفظ خانواده و اینگه در جلوی برنامه های دشمنان بایستید دارای طرح و برنامه باشید.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه متأسفانه هنوز فضای مجازی ما در دست بیگانه قرار دارد در حالی که باید برای آن علاجی پیدا کرد، گفت: فضای مجازی ما کی می خواهد به ملت مان برگردد.

 

امام جمعه بیرجند خاطر نشان کرد: مسئولیت شما بسیار بزرگ  و ارزشمند است که اگر یک انسان هدایت گردد ارزشش بالاتر از همه آن چیزی است که آفتاب بر آن می تابد و شما در ثواب چنین کار خیری شریک هستید.

 

در پایان گفت: آرزو می کینم که دیری نپاید تا در گام دوم انقلاب به نتایج چهل ساله خود برسیم.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *