خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مجلس شورای اسلامی پیگیر تدوین سرفصل های درسی “جنایات آمریکا و اروپا علیه بشریت” برای دانشگاه ها و مراکز آموزشی باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: مجلس شورای اسلامی پیگیر تدوین سرفصل های درسی “جنایات آمریکا و اروپا علیه بشریت” برای دانشگاه ها و مراکز آموزشی باشد

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه کارشناسان، جنایات آمریکا و اروپا را به صورت کتب درسی درآورند، گفت: مسئله حقوق بشر آمریکایی یک رشته تخصصی درسی با تحقیق می خواهد که فرد از کلاس اول ابتدایی بداند که ماهیت آمریکا و اروپا به چه معنا است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در نشست با حجت الاسلام و المسلمین آقای نصیرایی نماینده مردم شریف شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضوع اختلاط دختر و پسر در مدارس استان مخصوصا در سنین بحرانی در حال پیگیری است و از شما نیز درخواست می کنیم تا وزیر آموزش و پرورش را دعوت کنید و از وی بخواهید تا این موضوع را قبل از آغاز سال تحصیلی پیگیری و راه حلی برای آن ارائه کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: سازمان گردشگری و همچنین محیط زیست تشکیلاتی هستند که بایستی خیلی مراقبت کنند چرا که در جهت نفوذ و انجام کارهای خلاف فرهنگی در حال سوء استفاده از آنان است، متاسفانه به عنوان محیط زیست اجازه می دهند اتباع خارجی به عنوان شکار وارد شوند در حالی که متهم به نفوذ امنیتی هستند و یا به عنوان گردشگر نخست وزیر اسبق انگلیس وارد ایران شده است و کل ایران را با نام گردشگر زیر پا گذاشته است.

 

وی بیان داشت: ویروس کرونا مزیتی که داشت این بود که پای این بیگانگان را قطع کرد و این چنین کارها را تعطیل کرد.

 

امام جمعه بیرجند افزود: مسئله دیگری که هم رنگ فرهنگی و هم رنگ سیاسی و حقوقی دارد، مسئله حقوق بشر آمریکایی است که این روزها مسئولان آن را دنبال می کنند اما اینکه یک هفته به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی مطرح می شود راه چاره نیست زیرا نمی توان به درستی تمامی جنایات آمریکا را تبیین کرد لذا مصوبه ای می خواهد که کارشناسان، جنایات آمریکا و اروپا را به صورت کتب درسی درآورند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تأکید کرد: اگر می خواهیم که نسل آینده روی پای خود بایستد باید شناسنامه ای برای جنایات آمریکا و اروپا ایجاد کرد و آن نمی شود مگر اینکه به صورت تخصصی بر روی این مسائل کار شود و از کلاس اول ابتدایی تا انتهای دانشگاه یک کتا ب درسی داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه جنایات آمریکا باید برای همگان باز شود گفت: مسئله حقوق بشر آمریکایی یک رشته تخصصی درسی با تحقیق می خواهد که فرد از کلاس اول ابتدایی بداند که ماهیت آمریکا و اروپا به چه معنا است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اگر چنانچه بر روی شناساندن جنایات آمریکا و همچنین فضای مجازی کار شود، همه چیز درست می گردد زیرا ریشه تمامی مشکلات در این مسائل است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: با توجه به شرایط امروز جهان، منطقه و ایران، این حرکت های بیگانگان مواجه با شکست است و شرط آن این است که مجلس محکم در برابر دشمن ایستادگی کند.

 

وی افزود: امروز مردم خود آمریکا از سیاست های دولتمردانشان بدشان می آید و اکنون زمان کار است.

 

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: خداوند آیت الله رئیسی را حفظ کند زیرا دست به اقدامات بسیار بزرگی زده اند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی بیان داشت: احتمال این بود که مجلسی نباشد و فتنه های دشمنان به اسفند ماه کشیده شود اما به لطف خداوند متعال هم دارای مجلس و هم دارای مجلس بروز و فعالی شدیم، همچنین قوه قضائیه نیز از قبل کار خود را شروع کرد که اگر نیروی اجرایی آن اصلاح شود حرف اول را در دنیا می زنیم.

 

وی در پایان گفت: برای این مجلس باید دعا کرد زیرا چشم اهل ایمان را روشن کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *