خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: انسان‌هایی که تقوا را رعایت می کنند خداوند محبتشان را در دل ها می اندازد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: انسان‌هایی که تقوا را رعایت می کنند خداوند محبتشان را در دل ها می اندازد

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه بنده به مردم شریف بورنگ ارادت دارم، گفت: انسان‌هایی که تقوا را رعایت می کنند خداوند محبتشان را در دل ها می اندازد، از اینکه یک عالم و روحانی متعهد متناسب با فرهنگ مردم عزیز بورنگ، در روستا حضور دارند جای خوشحالی است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با اهالی روستای بورنگ ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: برای بنده توفیقی حاصل شد تا شما را از نزدیک ملاقات کنم.

وی افزود: بنده همواره به مردم شریف بورنگ ارادت داشته و دارم و اگر دوباره توفیق حضور در بین آنان را داشتم، باید شکر جدیدی را به جای آورم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: اصولا جایگاه بورنگ هم از نظر جمعیت و هم از نظر فرهنگ مردم، یک جایگاه شناخته شده است اما گاهی شرایطی به وجود می آید که در آن شرایط برابر آرمان ها نمی شود کار کرد که شرایط بورنگ استحقاق خاص خودش را دارد.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ضمن اشاره به مشکلات موجود در روستای بورنگ ادامه داد: ورود ما به مسائل اجرایی و قضایی به صورت مستقیم با توجه به جایگاهی داریم ممنوع است زیرا کشور دارای قوای سه گانه است و آن به این معنی است که چه از نظر قانون گذاری و چه از نظر اجرایی و قضایی هیچ کاری نباید بر روی زمین بماند، لذا هر کاری که بر روی زمین می ماند دلیل بر آن است که یا شرایط موجود فراهم نبوده و یا کم‌کاری صورت گرفته است.

وی گفت: از اینکه تشریف آوردید و بعد از مدت‌ها تجدید دیداری صورت گرفت، بسیار خوشبختم، زیرا بنده نیز دلتنگ چنین دیداری بودم.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه انسان‌هایی که تقوا را رعایت می کنند خداوند محبتشان را در دل ها می اندازد، گفت: از اینکه یک عالم و روحانی متعهد متناسب با فرهنگ مردم عزیز بورنگ، در روستا حضور دارند جای خوشحالی است، زیرا بهترین شناسنامه هر عالم روحانی، همانی است که مومنین از وی خشنود باشند.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *