خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امروز نقطه عدالت طلبی، مرقد مطهر حضرت امام حسین(ع) است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امروز نقطه عدالت طلبی، مرقد مطهر حضرت امام حسین(ع) است

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با بیان اینکه امروز نقطه عدالت طلبی، مرقد مطهر حضرت امام حسین(ع) است، گفت: در هند روزی آقای ماهاتما گاندی به مردم  شبه قاره هند که زیر چکمه های انگلیس له می شدند گفت “من شرّ این انگلیسی های خبیث را از شبه قاره کوتاه می کنم آن هم به پیروی از رهبر آزادگان جهان حسین بن علی(علیه السلام)”.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین موسوی زاده مدیریت حراست بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت ضمن تبریک دهه کرامت و بزرگداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: نوع نعمت های الهی به گونه ای است که انسان وقتی قدرش را می داند که آن را از دست می دهد و یا در خطر قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه قدر نعمت سلامت و امنیت را انسان وقتی می داند که آن را در خطر ببیند، افزود: همچنین قدر زیارت عتبات عالیات و آستان مقدس معصومین را وقت می دانیم که مانعی در جلوی راه ما باشد و در صدر همه زیارات نیز زیارت بیت الله الحرام، رسول اکرم(ص) و ائمه معصومین بقیع(ع) است که وقتی مانعی پیش می آید انسان توجه می کند که چه نعمت های در دسترسی را از دست داده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید از فرصت ها بهره بگیریم قبل از اینکه از دست بروند، گفت: مسلما مسئولین جمهوری اسلامی تا آخرین تلاش خود برای اینکه فیض زیارت بیت الله الحرام از مردم گرفته نشود، کوشش کرده‌اند و این طبیعی است و مردم نیز این باور را دارند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی خاطر نشان کرد: امیدواریم هرچه زودتر موانع برطرف گردد و از سال آینده مردم مانعی برای زیارت بیت الله الحرام نداشته باشند و قبل از آن نیز شرایط زیارت عتبات عالیات و به خصوص زیارت اربعین حسینی فراهم گردد تا مردم ما در این بیوت حضور پیدا کنند.

 

وی با اشاره به اینکه زیارت اربعین حسینی، مسئله ای جدا است و با باقی زیارت ها فرق می کند، تصریح کرد: امروز که جهان به دو نقطه عدالت و بی عدالتی تقسیم شده است، مشاهده می کنید که طبل رسوایی‌ غرب به صدا درآمده به گونه ای که حتی مردم خودشان هم که مظلومند، فریاد عدالت خواهی سر می دهند.

 

امام جمعه بیرجند اضافه کرد: ظلم مکتب لیبرال دموکراسی آنقدر شدید شده که مردم خود آمریکا، پرچم آمریکا را می سوزانند و مجسمه های بی عدالتی را به زیر می کشند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه امروز نقطه عدالت طلبی، مرقد مطهر حضرت امام حسین(ع) است، گفت: در هند روزی آقای ماهاتما گاندی به مردم  شبه قاره هند که زیر چکمه های انگلیس له می شدند گفت “من شرّ این انگلیسی های خبیث را از شبه قاره کوتاه می کنم آن هم به پیروی از رهبر آزادگان جهان حسین بن علی(علیه السلام)”.

 

وی بیان داشت: غربی ها برای ایجاد وحشت مردم در سراسر دنیا دست به هر کاری زدند که از جمله آن می توان به ترور، ایجاد شکنجه گاه‌ها و همچنین ایجاد تروریست های مختلف از جمله داعش اشاره کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اخیرا دولتمردان آمریکا در خیابان های واشنگتن و نیویورک می خواهند با ترس، وحشت، ترور و شکنجه مردم را از صحنه خارج کنند ولی مردم خارج نمی شوند و هر وقت هم اعتراضات خاموش شود، آتش زیر خاکستر خواهد بود و دوباره شعله ور خواهد شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی بیان داشت: زیارت اربعین حسینی، زیارتی است که از همه جهان نه تنها شیعه و مسلمان بلکه از مذهب های مختلف و کشورهای اروپایی و حتی آمریکا در آن حضور می یابند.

 

وی اضافه کرد: آن کسی که می تواند عدالت را در جهان اجرا کند فرزند حضرت حسین(ع)، مهدی موعود است که در انتظار او و بر محور نایب عامش، هسته های مقاومت شکل گرفته و دیگر کار از کار غرب گذشته، لذا امیدواریم با استقرار جهانی، بشر از این وحشی گری ها، ظلم ها و مکتب های انحرافی نجات پیدا کند.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *