خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آمریکا پا به هر نقطه ای از جهان که نهاده است، نگذاشته تا ملت ها نفس بکشند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آمریکا پا به هر نقطه ای از جهان که نهاده است، نگذاشته تا ملت ها نفس بکشند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: امروز حساب این نیست که گلوی یک سیاه پوست را بگیرند که نتواند نفس بکشد، بلکه آمریکایی ها در هر کجایی که وارد شده اند، نگذاشته‌اند تا ملت ها نفس بکشند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با روسای عقیدتی سیاسی نیروی های مسلح مستقر در خراسان جنوبی ضمن تبریک دهه مبارک کرامت اظهار کرد: تبیین آنچه را که به عنوان حقوق بشر آمریکایی نامیده می شود، اقدامی بسیار قابل ارزش است.

 

وی افزود: انسان چه عالم و چه جاهل، اعمال، رفتار، اخلاق و گفتارش به نحوی متأثر از نوع عقیده‌اش است، لذا باید به این نکته توجه کرد که همه مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی و… برگرفته از فرهنگ است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: سیاستی که تمامش کلک، مکر و فریب است به خاطر ویرانی باورهای ایمانی است، اما اگر چنانچه سیاست ها در پای عقیده و ایمان درست تنظیم شود، سیاست عین دیانت خواهد بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: سیاست یعنی برنامه ریزی و مقدمه سازی برای رسیدن به یک هدف مشخص، لذا اگر سیاست بر اساس عقیده و ایمان باشد به رشد انسان کمک خواهد کرد و ابزاری برای رسیدن به کمالات خواهد بود.

 

وی گفت: کار نظامی گری یک کار سرنوشت ساز است اما نقش آن تابع فرهنگ است.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه اگر درون فرد اصلاح شد، برون اصلاح می شود، ادامه داد: همواره مخل کار ارزشمند و متعالی انبیاء و اوصیاء الهی عناصری بوده و هستند که شرایط را به نحوی رقم می زنند و صحنه هایی را ایجاد و جنگ هایی تحمیل می کنند که بشر فرصت فکر کردن در پای تعلیمات انبیاء الهی را از دست بدهد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی مطرح کرد: امروز دشمنان با مسائل نظامی، جنگ، مسائل اقتصادی، تحریم و مفاسد اجتماعی فرصت فکر کردن را از بشر گرفته اند و این دامی است که همواره برای نوع بشر پهن داشته اند.

 

وی یادآور شد: اینکه حضرت امام خمینی(ره) بعد از انقلاب و ایجاد نظام جمهوری اسلامی امر به ایجاد سازمان های عقیدتی و نمایندگی فرمودند، کار بسیار آگاهانه ای بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کار شما یک کار اصولی است، عنوان داشت: نیروی های نظامی و انتظامی به جهت اینکه منضبط هستند گیرایی آنها از باقی محیط ها قوی تر است، لذا تأثیرگذاری و نقش شما با همه مشکلات و گرفتاری بسیار قابل ارزش است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی خاطر نشان کرد: امروز وقتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را مشاهده می کنیم، می بینیم که جایگاه بسیار بالایی را کسب کرده اند.

 

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین، نیروهای برخاسته از انقلاب هستند، گفت: امروز ارتش سرفراز جمهوری اسلامی که از او تعبیر به کلمه طیبه می شود، در کنار نیروهای جوشیده از انقلاب به قول سپهبد شهید صیاد شیرازی تبدیل به یک لشکر الهی شده است.

 

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: آنهایی که به خاطر دارند می توانند تفاوت های بین نیروهای شهربانی دوران طاغوت و نیروهای مسلح امروز جمهوری اسلامی را به زیبایی درک کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: در طول چهل سال انقلاب اگرچه پارازیت های دشمنان چه در صحنه های عملی و چه در تبلیغات زیاد بوده است اما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تأثیر شگرف خود را داشته و دارند.

 

وی بیان داشت: ارزش کار شما از نوع حسنات است و به صورت نامرئی همه مردم از نتیجه کارهای آن بهره مند می شوند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی اضافه کرد: ما امروز هرچه داریم به برکت فداکاری، ایثار، التزام عملی، تعهد و جان دادن نیروهای مسلح در راه اهداف بلند انقلاب است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی افزود: اینکه پرچم سرافراز جمهوری اسلامی ایران بر روی نفت کش ها نصب می شود و ۱۲ هزار کیلومتر در دریاها و اقیانوس ها طی مسیر می کند و همچنین امنیت مردم و ناموس مردم از برکت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

 

وی گفت: حضرت امام خمینی(ره) مرجع تقلید، فیلسوف، کارشناس، عارف و سیاست مدار بودند لذا بر اساس سیاست اسلامی تشکیل این نهادها را صادر کردند که اگر تفکرات امام صورت نمی گرفت، انقلابی باقی نمی ماند.

 

امام جمعه بیرجند تأکید کرد: دشمن قوی است و توطئه می کند و از هر گزینه ای که بتواند در داخل نفوذ پیدا می کند لذا باید حواسمان جمع باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی خاطر نشان کرد: در اوایل بحث انقلاب در ایران مطرح بود اما امروز به منطقه کشیده شده و هسته های مقاومت از همین روحیه، باور و ایمان الگوبرداری کرده اند و نتیجه آن این شده است که دشمن با هزینه کردن ۷ تریلیون دلار باید با حسرت دست خالی از منطقه خارج شود.

 

وی تصریح کرد: امروز فریاد عدالت خواهی در خیابان های واشنگتن، برلین، لندن و پاریس بلند است لذا باور ایمان به هر نسبتی که در جوامع جهانی راه پیدا کند، به همان میزان آزادی خواهد داد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی عنوان کرد: اینکه از شرق و غرب دنیا، از مسلمان و غیر مسلمان، یهودی و زرتشتی و… منتظر هستند تا اربعین حسینی فرا رسد و به عنوان طرفداران آزادی و عدالت خاک کربلا را ببوسند، به خاطر نتیجه این انقلاب است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تأکید کرد: آزادی و عدالت در پای ایمان معنی می دهد والا حقوق بشر آمریکایی خواهد بود.

 

وی مطرح کرد: امروز حساب این نیست که گلوی یک سیاه پوست را بگیرند که نتواند نفس بکشد، بلکه آمریکایی ها در هر کجایی که وارد شده اند، نگذاشته‌اند تا ملت ها نفس بکشند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: آمریکا بعد از جنگ جهانی تاکنون در ۵۵ کشور دخالت و به صورت غیر قانونی کودتا کرده و تغییر حکومت داده است و در هرجا فتنه ای است نیز دست آمریکایی ها دیده می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: تربیت شدگان مکتب اسلام، حاج قاسم ها بوده اند که به مردم آزادی داده اند تا نفس بکشند والا اگر داعش که همان آمریکا است بر مردم مسلط می شدند به هیچ فردی اجازه نفس کشیدن نمی دادند.

 

وی بیان داشت: سر به سجده گذارید و از اینکه خداوند متعال شما را استخدام کرده است، شکر خدا را به جای آورید، زیرا شما یک کار اصولی در جامعه بشری انجام می دهید که امیدواریم به نجات نوع بشر بینجامد.

 

امام جمعه بیرجند اضافه کرد: محیط های شما محیط های بسیار خوبی است و کار شما نیز کاری بسیار پر ارزش است، لذا قدر آن را بدانید.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی در پایان گفت: امید است شرایط دنیا در قدم های بعدی زمینه ای برای فرج کل مسلمین و نوع بشر و ظهور حضرت مهدی(عج) باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *