خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به فعالان فرهنگی و تبلیغی انقلاب اسلامی: تبیین راه انقلاب را محکم و با ایمان تعقیب کنید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به فعالان فرهنگی و تبلیغی انقلاب اسلامی: تبیین راه انقلاب را محکم و با ایمان تعقیب کنید

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی خطاب به فعالان فرهنگی و تبلیغی انقلاب اسلامی گفت: تبیین راه انقلاب را محکم و با ایمان تعقیب کنید، زیرا تا این تحقق پیدا نکند، آرمان های انقلاب تحقق پیدا نمی کند و ظهور نیز پیش نخواهد آمد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در نشست با جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی انقلاب اسلامی اظهار کرد: تحقق هر امری متکی به وجود مقتضی و عدم مانع است که امروز مقتضی وجود دارد اما باید موانع را متناسب با هر زمانی از سر راه برداشت.

 

وی افزود: در وجود انسان مرکزی وجود دارد که اعضا و جوارح ما از آن فرمان می گیرد، لذا هر زمانی ارتباطات و سلسله اعصاب سالم و مانعی در کار نباشد، آنچه می خواهید در اندیشه خود اجرا کنید، دست، گوش، پا و دیگر اعضا، شما را به تحقق آن یاری می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: در دوران انقلاب، مردم از قشرهای مختلف، حرف امام خمینی(ره) را می زدند و مثل امام خمینی(ره) فکر می کردند، لذا نتیجه آن این شد که انقلاب بر خلاف تصور شرق و غرب، مرتجعین منطقه و بسیاری از کسانی که در داخل شخص پرستی و شاه پرستی را ملاک قرار داده بودند، پیروز شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی مطرح کرد: شما باید برای پدر، مادر و اجدادتان دعا کنید زیرا محب اهل بیت(ع) هستید، اما باید توجه داشت که شیعه آن کسی است که راه ولایت را به گونه ای می رود که عمل، اخلاق، رفتار و دیدگاهش متاثر از امامش است.

 

وی خاطر نشان کرد: برای هر پیروی، پیشوایی است و پیشوای شما علی‌ بن‌ ابی طالب(ع) است و وقتی به معنی صحیحش این پیروی تحقق پیدا می کند که در واقع یک سلسله اعمال اجتماعی، دینی و فرهنگی حضور داشته باشد که شما را متاثر از پیشوایتان قرار دهد.

 

امام جمعه بیرجند گفت: اگر فضائل حضرت علی(ع) را بگوییم اما از دیگران الگو بگیریم، شیعه علی بن ابی طالب نیستیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی اضافه کرد: اگر اصل تبیین راه انقلاب تحقق پیدا نکند، انقلابی به وجود نیامده و تا تحقق پیدا نکند نیز امام زمانی وجود نخواهد داشت و وقتی امام زمان(عج) حضور خواهند یافت که جامعه دقیقا آماده باشد و همه یک حرف بزنند.

 

وی ادامه داد: موانع امروز بسیار زیاد است و تندبادها باعث شده است تا افرادی ۱۸۰ درجه تغییر پیدا کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تبیین راه انقلاب هم مقدس و هم ضرورت است، تصریح کرد: این راه دارای موانعی است که باید از میان برداشته شود، لذا خود را برای مقابله با هر مانعی آماده کنید و مواردی که در جهت نظری می گذرانید نیز در جهت میدانی کنترل کنید تا به تحقق برسد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه همواره باید نگران موانع نفسی و بیرونی بود، گفت: اینکه برخی مسائل در انقلاب هنوز تحقق پیدا نکرده است به خاطر وجود موانع بوده است.

 

وی با بیان اینکه در جهت تبیین راه انقلاب، کارشناسی درست، جهاد و تحمل، شرط است، افزود: حوزه های علمیه در بخش های مختلف موفقیت های بسیاری را کسب کرده اند که ایمد است در این جهت نیز موفق باشد.

 

امام جمعه بیرجند ادامه داد: تبیین راه انقلاب را محکم و با ایمان تعقیب کنید، زیرا تا این تحقق پیدا نکند، آرمان های انقلاب تحقق پیدا نمی کند و ظهور نیز پیش نخواهد آمد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی عنوان کرد: امروز بحث ایران مطرح نیست بلکه در دنیا جاذبه این انقلاب دیگران را جذب می کند.

 

وی گفت: مستکبرین در باطل خود، کارشناسان درستی هستند و اگر امروز دست به کارهای جنون آمیزی می زنند به جهت این است که خوب می دانند اگر چهره اسلام و انقلاب را بد نشان ندهند، اولین استقبال کنندگان از این انقلاب، خود اروپایی ها خواهند بود.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *