خانه / دیدارها / تقدیر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از اقدامات جهادی بانوان در ایام کرونا / بعد از انقلاب مشارکت بانوان در عرصه های مختلف بسیار فعالانه بوده است

تقدیر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از اقدامات جهادی بانوان در ایام کرونا / بعد از انقلاب مشارکت بانوان در عرصه های مختلف بسیار فعالانه بوده است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه از گذشته حرکت های انقلابی جمعیت بانوان، به کمک انقلاب آمده اند، گفت: بعد از پیروزی انقلاب و در صحنه های مختلف هم آقایان و هم بانوان حضور فعالانه داشته اند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از همسران طلاب فعال در امر تولید ماسک و کالاهای پزشکی اظهار کرد: در سال های اخیر چه در سیل، زلزله و دیگر حوادث طبیعی حضور اهل علم و طلاب در صف مقدم ایثار و همکاری با مردم بسیار نقش جهادگرانه منتج به پیروزی ارزش های انقلاب اسلامی دینی و ایمانی بر وسوسه های شیطانی پشت مرز و داخل کشور داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه از گذشته حرکت های انقلابی جمعیت بانوان، به کمک انقلاب آمده اند، افزود: بعد از پیروزی انقلاب و در صحنه های مختلف هم آقایان و هم بانوان حضور فعالانه داشته اند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در مسئله بیماری کرونا اینگونه مطرح شد که ابتدا از قم شروع شده است و حال آنکه درست نبود بلکه این بیماری در ۱۵ استان رخنه کرده بود، اما قم اولین جایی بود که ویروس کرونا با تحقیقات علمی تشخیص داده شد و آنگاه به باقی استان ها نیز اعلام شد که این بیماری که به آن گرفتار هستید، کرونا است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: حضور ۱۴ هزار از اهالی اهل علم در قضیه ویروس کرونا و کمک به مردم در مسائل درمانی و بهداشتی و همچنین غسل و تدفین میت که در واقع یک میدان مین بود از مرض ناشناخته ویروس کرونا، طبعا جای تعجب نیست که همسران گرامی طلاب احساس مسئولیت کنند و در یک جهاد فرهنگی شرکت کنند.

 

وی بیان داشت: نقش طلاب و خانواده های گرامیشان یک نقش فرهنگی است که مهمترین مسئله انسان است و در صحنه های میدانی خودش را نشان می دهد.

 

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: ویروس کرونا، اروپایی ها و آمریکایی ها که دم از تمدن می زدند و پز می دادند را شکست داد و شما پیروز میدان شدید.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی در ادامه گفت: اروپایی ها با همه ادعاهایشان حتی از طرفداران خودشان، دست به دزدی اقلام بهداشتی زدند و برای حفاظت از خودشان نیز در صف خرید اسلحه ایستادند و فروشگاه ها را غارت کردند، آنها فرهنگ خودشان را اینگونه به نمایش گذاشتند و همه فهمیدند که هیچ ندارند.

 

وی افزود: ایران اسلامی دارای فرهنگ پیامبران، ایثار و ائمه هدی است و با اینکه از اول انقلاب تاکنون در محاصره اقتصادی بوده ایم، اما در مسئله ویروس کرونا خوش درخشیدیم و فرهنگ خود را به جهان نشان دادیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: دشمنان فکر می کردند که اولین کشوری که در رابطه با ویروس کرونا از پا در خواهد آمد، ایران خواهد بود اما دیدند همان تحریم و ویروس آنها را شکست داد و ما را به خاطر غنای فرهنگی پیروز میدان کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه هیچ کس کار خدایی را نمی تواند تقدیر کند، ابراز داشت: اگرچه در اسلام شناسی درست فاصله داریم اما در اسلام شناسی، خداوند دینش را به گونه ای قرار داده است که خانم ها می توانند اوقات و لحظات زندگی خود را به گونه ای سپری کنند که تمامش عبادت باشد و آن زمانی است که همراه با بینش و بصیرت باشد.

 

وی خطاب به همراه طلاب گفت: نرخ کاری که شما انجام می دهید، خداوند به آن ارزش جهاد داده است لذا قدر خودتان را بدانید.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه جهاد باید همواره دارای پیام باشد، افزود: دشمن در سیستم الکترونیکی خود تا خانه های ما پیش آمده و فرزندانمان را سرگرم می کند لذا ما نیز باید آنچه داریم را تبیین کنیم و دستاوردهای فرهنگی را برای جامعه بازگو کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی خاطر نشان کرد: اگر می گوییم شرق و غرب معنا شرق و غرب جغرافیایی نیست بلکه یک اصطلاح است زیرا خیلی ها هستند که در شرق زندگی می کنند که دلشان با اسلام است و خیلی ها نیز در جمهوری اسلامی زندگی می کنند که دلشان با اروپا و آمریکا و ترامپ است.

 

وی تصریح کرد: در تقابل فرهنگ دستاوردهای فرهنگی باید به گوش ملت ها برسد، لذا همانطور که آنها سعی می کنند اسلام را با یک چهره بد، زشت، نوکر صفت و غارتگر داعشی معرفی کنند شما باید چهره واقعی اسلام را نشان دهید تا دیگران راه را اشتباه نروند و این یک تکلیف است که بر عهده شما است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: طرح و برنامه ها اگر جمعی، تخصصی و کارشناسی شده باشد بهتر است اما لزومی ندارد که بانوان از خانه خود بیرون آیند زیرا امروز همه با یکدیگر در ارتباط هستند و از خانه می توان مدیریت کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی یادآور شد: مکتب های پوشالی شرق و غرب به پوکی انجامیده اند و جامعه بشری امروز می خواهد راه را انتخاب کند که باید از نظر نظری، عملی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

وی در پایان گفت: امروز که به تعبیر دشمن همه گزینه ها را روی میز دارد تا به اسلام ضربه بزند، ما نیز باید در مقابل به هر نحوی که می توانیم پیام صحیح و رسای اسلام را به گوش ملت ها برسانیم تا از دام شیاطین آخرالزمانی آزاد شوند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *