خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: صحت و مریضی فردای جامعه به حمل و نقل ها و ارتباطات امروز جامعه بستگی دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: صحت و مریضی فردای جامعه به حمل و نقل ها و ارتباطات امروز جامعه بستگی دارد

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: صحت و مریضی فردای جامعه به حمل و نقل های ارتباطات ریلی، جاده ای، فناوری اطلاعات و … دارد که امروز در دسترس مردم قرار داده شده است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز به مناسبت هفته ارتباطات در دیدار با شورای مدیران واحدهای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خراسان جنوبی اظهار کرد: زحماتی که شما در فناوری اطلاعات می کشید در واقع تجهیز یک زیرساخت در ارتباط مردم با یکدیگر است.

 

وی افزود: ما دارای ارتباطات جاده ای، ریلی، هوایی، ارتباطات فناوری اطلاعات و… هستیم که همه آنها نعمت است اما آنچه به وسیله ی آن ها حمل می شود نیز بسیار مهم است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: اقداماتی که شما انجام می دهید نعمت است، در عین حالی که در زمان ما یک ضرورت محسوب می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: صحت و مریضی فردای جامعه به حمل و نقل های ارتباطات ریلی، جاده ای، فناوری اطلاعات و … دارد که امروز در دسترس مردم قرار داده شده است.

 

وی گفت: تجهیزات علی رغم اینکه بسیار نعمت های باارزشی هستند اما چنانچه حساب شده، علمی، عقلی، دینی و حافظ سلامت مردم باشد، کارساز خواهند بود.

 

امام جمعه بیرجند بیان داشت: وارداتی که به قلب و روان مردم از طرق مختلف می شود، اگر ناسالم باشد مردم مریض خواهند شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ابراز داشت: با توجه به استعدادهای ویژه ای که در نژاد ایرانی وجود دارد، اگر به جوانان فرصت دهیم، از دیگران بسیار جلوتر خواهیم بود.

 

وی اضافه کرد: اگر فضای مجازی در دست خودی ها قرار داشت و دست بیگانگان قطع می شد، روان، عقیده، افکار و فرهنگ مردم ما آسیب نمی دید اما متاسفانه امروز شاهد آسیب هایی هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: تجهیزات امروز هم ضرورت و هم نعمت الهی است اما دارای شرطی است که آن بهره برداری صحیح از آن است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی افزود: افرادی که فرهنگ سازی می کنند اگر با یکدیگر هماهنگ و کارهایشان حساب شده تر می بود، ما بهتر می توانستیم از زحماتی که شما انجام می دهید بهره برداری های صد در صدی در جهت رشد جامعه داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه کار شما تجهیز یک مرکب است، گفت: درصدی از فضای مجازی در دست بداندیشان و بیگانگان است که در قسمت‌های مختلف آثار آن را مشاهده می کنیم.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *