خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امروز بدترین ویروس دنیا، ویروس فرهنگی غرب است/ آنچه دنیا را می تواند اداره کند اسلام و ایمان است نه سیستم سرمایه‌داری کثیف غرب

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: امروز بدترین ویروس دنیا، ویروس فرهنگی غرب است/ آنچه دنیا را می تواند اداره کند اسلام و ایمان است نه سیستم سرمایه‌داری کثیف غرب

حجت الاسلام و المسلیمن آقای عبادی با اشاره به اینکه امروز بدترین ویروس دنیا، ویروس فرهنگی غرب است که انسان را از ریشه و هرچه که دارد نابود می کند، گفت: آنچه دنیا را می تواند اداره کند اسلام و ایمان است نه سیستم سرمایه‌داری کثیف غرب.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر در مسجد امام حسین(ع) بیرجند اظهار کرد: یوم الله روز قدس نشان از قدرت نظامی شما در مقابل استکبار جهانی غرب و شرق داشت و خط نشانی بود که باعث شد تا دشمن خار شود.

 

وی با اشاره به اینکه پیروزی های نظامی سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، از شما مردم باایمان خط قدرتی را در جهان رقم زد، افزود: شما مردم در موضوع بیماری کرونا و ارتباط خود با قرب الهی و در پیروزی میدانی صحنه فرهنگی، یک افتخار جدیدی را رقم زدید لذا قدر خود را بدانید که البته باید سجده شکر به جای آورد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: همگان مشاهده کردید که کشورهای پرادعا که گاهی تحت عنوان تمدن و گاهی در قیافه های دیگر پز می دهند، در یک آزمایشی به نام ویروس کرونا چگونه رسوا شدند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه عملکرد شما در رابطه با ویروس کرونا دیدگاه جهان را نسبت به ایران تغییر داد، گفت: ملت بزرگ ایران نه تنها سال ها بلکه حدود دو قرن از نظر تبلیغاتی، بمباران تبلیغات می شود و بیگانگان علیه ملت ما آنقدر تبلیغات می کردند که وقتی سلطه گران استکباری بر کشور ما مسلط بودند و درآمدهای کشور را می بلعیدند و می بردند، اسمش را حق توحش می گذاشتند.

 

وی با بیان اینکه سیستم تبلیغاتی دشمنان بسیار قوی است و با این تبلیغات در دنیا نفوذ پیدا کرده اند، ادامه داد: دشمنان چهره اسلام را تحت عناصری که خود می پرورند از جمله داعش و دیگر گروهک های تروریستی، به دنیا معرفی می کنند لذا در بسیاری از کشورهای ناآگاه شبهه ایجاد می شود که شما چه می گویید و آنها چه می گویند.

 

امام جمعه بیرجند بیان داشت: گذشته از پیروزی در طرح سیاسی روز مقدس قدس، امروز در جنگ های فرهنگی در مقابل تبلیغات گسترده مستکبرین شما پیروز میدان شدید و افتخار آفریدید.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ابراز داشت: با شیوع ویروس کرونا اولین کاری که در کشورهای غربی صورت گرفت، مردم در صف خرید اسلحه ایستادند که این برای آن ها رسوایی بزرگی را به ارمغان آورد.

 

وی ادامه داد: در مقابل سیستم لیبرال دموکراسی غرب، این فرهنگ، دین، ایمان و حس نوع دوستی شما در یک نمایش فرهنگی و میدانی، با ایثار، گذشت و انفاق خود را نشان داد که این اقدامات نظر دنیا را ۱۸۰ درجه تغییر داد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران در همه صحنه ها پیروز بوده و هستند و بعدها نیز به صورت ضریبی این پیروزی ها رشد خواهد کرد لذا جای هرگونه شکر و سپاس دارد.

 

خطبه دوم

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی در ادامه گفت: با شیوع ویروس کرونا هر روز چندین نوبت آمار مبتلاشدگان و همچنین مرگ و میرها اعلام می گردد اما سوال اینجاست که چرا از خطرهای بیشتر، ضررهای بزرگتر و ویروس های مرگبارتر دیگری هیچگونه شمارشی صورت نمی گیرد!

 

وی بیان داشت: در ۱۰۰ سال گذشته به وسیله اروپایی های کروات زده و وحشی های متمدن نما، دو جنگ جهانی بر دنیا تحمیل شده است که طی آن میلیون ها انسان جان خود را از دست داده اند، این فاجعه را چگونه می توان بازگو و شمارش کرد؟

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی افزود: مستکبرین جهان بعد از جنگ های جهانی باز هم بر سر جایشان ننشستند و تا به امروز در ۵۲ کشور مختلف، مداخله کردند و برای مردمانشان حکومت های جدید ساختند و مخالفان را به قتل رساندند، این آمار را چگونه می توان شمارش کرد؟

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ادامه داد: مردم فرانسه بیش از یک سال است که به میدان می آیند و حرفی برای گفتن دارند اما دولت فرانسه حرفشان را نادیده می گیرد و آنها را دستگیر و زندانی می کند.

 

وی تصریح کرد: مانوردادن بر روی بیماری کرونا اگرچه لازم بود اما چرا دنیا برای کشتار ویروس لیبرال دموکراسی غرب مانور نمی دهد؟

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ادامه داد: ویران کردن کشورها، آواره کردن زن ها و کودکان، رواج دادن اعتیاد، فروختن ابزارهای شیمیایی به گروهک های تروریستی، از بین بردن آبرو و حیثیت کشورها، اقداماتی است که ویروس لیبرال دموکراسی غرب در دستور کار خود دارد.

 

وی گفت: امروز عده ای از صاحب نظران می گویند نه تنها ویروس کرونا بلکه ویروس های دیگری چون آنفولانزا و ایدز، ویروس های آزمایشگاهی هستند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی تأکید کرد: امروز بدترین ویروس دنیا، ویروس فرهنگی غرب است که انسان را از ریشه و هرچه که دارد نابود می کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ابراز داشت: چطور می شود که بر روی بیماری کرونا حساسیت وجود دارد اما برای این ویروسی که همه چیز را از بین می برد حساسیتی وجود ندارد.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه متأسفانه هنوز کسانی در کشور هستند که شب را رو به اروپا می خوابند، گفت: امروز باید بیش از هر چیز، به خودمان، فرهنگ، اصالت، اعتقاد و ایمانمان برگردیم زیرا آنچه دنیا را می تواند اداره کند اسلام و ایمان است نه سیستم سرمایه‌داری کثیف غرب.

 

انتهای پیام/

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *