خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی تجربه خود را در اختیار نمایندگان جدید قرار دهند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی تجربه خود را در اختیار نمایندگان جدید قرار دهند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: شما زحماتتان را کشیده اید و در هر کاری که مشغول خواهید شد گوشه ای از نظام جمهوری اسلامی را خواهید گرفت و از طرفی عزیزان دیگری به عنوان نماینده انتخاب شده اند که ممکن است نیاز به تجربه شما داشته باشند، لذا ارتباط خود را با آنها مستحکم نگه دارید و تجربه و طرح های خود را در اختیار آنها قرار دهید.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با نمایندگان مردم خراسان جنوبی در دوره دهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تحقق هر شی به دو عامل مقتضی و عدم مانع نیازمند است، لذا اگر اقتضی باشد و مانعی وجود نداشته باشد، آن عمل مساوی خواهد بود با تحقق آرمان ها که البته در دنیا کمتر چنین اتفاقی روی می دهد.

 

وی افزود: نیت مومن این است که همه ی مشکلات حل و همه حاجات برآورده شود اما صحنه میدانی به آن ها این اجازه را نمی دهد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: مجلس اصولا دارای یک سیستمی است که با دیگر قوا فرق می کند، زیرا قوای دیگر تصمیم می گیرند و برابر تصمیماتشان و طبق قانون عمل می کنند، اما نمایندگان نمی توانند اینگونه عمل کنند زیرا هر چند آرزوها مقدس، راهگشا و علمی باشد، اما اگر به رأی حداکثر نرسد بر روی زمین می ماند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: آنچه در اشخاص قابل سنجش است انگیزه آن ها است و آن همان تعبیری است که امام خمینی(ره) فرمودند “ما مکلف به وظیفه هستیم نه نتیجه” ، لذا ما باید به وظیفه خود عمل کنیم اما اینکه نتیجه چه خواهد شد، در اختیار ما نیست.

 

وی گفت: آنچه شما در تحقق آن تلاش کرده اید و یا پروژه های کلانی که در تحقق آن گام برداشته اید، مطمئنا بر روی زمین نمی ماند زیرا خبرهای خوشی می رسد که با وجود همه مشکلات و سختی ها قرارگاه خاتم الانبیاء در آن موارد ورود پیدا خواهد کرد.

 

امام جمعه بیرجند افزود: اینکه در قسمت های مختلف قدمی برداشته شده و گره ای از مشکلات مردم باز شده است بسیار قابل ارزش و مهم است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ادوار خود را حفظ می کند لذا کسانی که توانش را داشته باشند می توانند به عنوان نمایندگان ادوار به صورت فردی و یا جمعی نظراتی را منعکس کنند.

 

وی گفت: شما زحماتتان را کشیده اید و در هر کاری که مشغول خواهید شد گوشه ای از نظام جمهوری اسلامی را خواهید گرفت و از طرفی عزیزان دیگری به عنوان نماینده انتخاب شده اند که ممکن است نیاز به تجربه شما داشته باشند، لذا ارتباط خود را با آنها مستحکم نگه دارید و تجربه و طرح های خود را در اختیار آنها قرار دهید.

 

انتهای پیام/

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *