خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با مسئول بسیج رسانه استان: زنده نگهداشتن دستاوردهای رزمایش فرهنگی کمک مومنانه نیازمند جریان رسانه ای است/ برای پرده برداری از چهره ویروس لیبرال دموکراسی غرب طرح و تولید محتوا داشته باشید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با مسئول بسیج رسانه استان: زنده نگهداشتن دستاوردهای رزمایش فرهنگی کمک مومنانه نیازمند جریان رسانه ای است/ برای پرده برداری از چهره ویروس لیبرال دموکراسی غرب طرح و تولید محتوا داشته باشید

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه بایستی از افراد شایسته اهل فن برای تولید محتوای فرهنگی رزمایش کمک های مومنانه بهره گرفته شود، گفت: آنچه که در محدوده‌ی این استان مورد انتظار می باشد، تشکیل قرارگاه رسانه ای در راستای منویات مقام معظم رهبری است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در نشست با مسئول بسیج رسانه استان، با عرض تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین امام علی(علیه السلام)، گفت: باید از فرصت های پیش روی انقلاب اسلامی در صحنه های بین المللی نهایت استفاده را کرد.

 

وی در ادامه به اشاره به اهمیت فضای مجازی در کلام مقام معظم رهبری، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند” اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم، رئیس فضای مجازی کشور میشدم.”؛ لذا انتظار این بود که فضای مجازی در طی این سالها از سوی مسئولین دست اندرکار بهتر مدیریت می شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: ای کاش سیاست و اندیشه مسئولین اجرایی کشور از این تفکر پیگیری می شد و از همان اوایل کار، فرصت ها پشت مرزها تلف نمی شد و از این همه استعدادهای داخلی ارزشمند استفاده می گشت تا امروز کاملا در این حوزه مستقل می بودیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی، افزود: در ابتدا توجیه کردند که وابستگی فضای مجازی به خارج، سبب منافع اقتصادی برای کشور می شود، اما بعد از مدتی کارشناسان اعلام نمودند که بسیاری از نوسانات ارز و طلا به خاطر شیوه های ناسالم مدیریت فضای مجازی در کشور بوده است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی تأکید کرد: فضای مجازی باید در دست نیروهای با استعداد داخلی باشد، تا دشمن نتواند در آن زهری بریزد.

 

وی در ادامه خطاب به مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی و دست اندرکاران امور رسانه و فضای مجازی، گفت: آنچه که در محدوده‌ی این استان می توانید انجام بدهید، تشکیل قرارگاه رسانه ای در راستای منویات مقام معظم رهبری است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات ارزشمند رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در سطح کشور و استان اشاره کرد و بیان داشت: این رزمایش بزرگ فرهنگی، هم موجب سرفرازی برای انقلاب اسلامی، اقشار مختلف مردم، نخبگان و جوانان مومن و انقلابی شد و هم سبب رسوایی کشورهای به اصطلاح متمدن غربی گردید.

 

وی اضافه کرد: دنیا در جریان کرونا فاصله فرهنگی انقلاب اسلامی با غرب را فهمید و آنهایی که در طی این سالها شیطنت می کردند، دست و پایشان بسته شد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی تأکید کرد: رسانه ها، نقش اصلی برای زنده نگهداشتن دستاوردهای رزمایش کمک مومنانه(مواسات) را دارند، لذا همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند”  این هم یک مطالبه‌ی جدّی و یک آرزو است، ان‌شاءالله این آرزو برآورده بشود- کاش کسانی بتوانند مثل شهید آوینی این جهاد عظیم و عمومی را روایت کنند ؛ همچنان ‌که شهید آوینی با آن بیان شیرین و زیبا و اثرگذارِ خودش توانست جزئیّات جبهه را برای ما روایت بکند و آن را ماندگار بکند. کاش کسانی بتوانند این کار را بکنند؛ هم در گفتار و هم در نوشتار و هم در کارهای هنری و نمایشها و پدیده‌های هنری.”؛ جریان اهل قلم و هنر به صورت جدی و مسنجم وارد کار شوند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی به اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سید مرتضی آوینی، گفت: به حق لقب “سید شهیدان اهل قلم” شایسته سید مرتضی آوینی است، چرا که هر کس کتاب های او را مطالعه می کند، می تواند درک نماید اندیشه او از چه عمقی برخوردار است.

 

وی در ادامه با اشاره به فیلم های روایت فتح شهید آوینی، گفت: با نام مبارک شهید سید مرتضی آوینی انتظار است که این قرارگاه رسانه، انواع روشنگری ها را شکل دهد؛ البته عنوان یک چیز است، اما ده ها زاویه دارد و بایستی ریشه ای به این مسئله پرداخت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: از افراد شایسته اهل فن برای تولید محتوای فرهنگی رزمایش کمک های مومنانه بهره بگیرید، وقتی محتوا پر بار باشد و به جامعه عرضه شود، استقبال می شود و جامعه به سمت شما می آید و کسی به زهر ریزی دشمنان توجهی نمی کند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی در پایان به جمع آوری و تولید محتوا در زمینه اخبار پیرامون مسئله روز جهان(ویروس کرونا) اشاره کرد و گفت: در جریان کرونا مشاهده کردید که آمریکا اعلام کرد که در این کشور ۸۷ هزار نفر بخاطر این ویروس تلف شده اند و این آمار بغیر از رنگین پوست ها، سالمندان و کارتن خواب هاست.

 

وی ادامه داد: بسیاری از فقرا در آمریکا و دیگر کشورهای غربی در گوشه‌ی خیابان ها میمیرند و جزو آمارها قرار نمی‌گیرند چرا که آنها به مردم نگاه اقتصادی دارند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با بیان اینکه کرونا، ویروس بدتر از خودش یعنی نظام لیبرال دموکراسی غرب را به چالش کشاند، گفت: جلیقه زردهای فرانسه پس از ۷۰ هفته اعتراض، می گویند که حاضریم با کرونا بمیریم اما با ویروس سرمایه داری زنده نمانیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با تأکید بر نقش مهم قرارگاه رسانه ای شهید آوینی، گفت: همانگونه که فیلم های شهید آوینی تبیین کننده بود، بایستی محتواهای شما هم تبیین کننده باشد، امروز مردم دنیا نیازمند تفکر انقلاب اسلامی است.

 

وی در پایان تأکید کرد: باید برای نجات جامعه بشری طرح و برنامه داشته باشیم، اینها(ویروس سرمایه داری) هزاران جنایت می کنند و آزادی بشر را به مخاطره کشانده اند.

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *