خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: باید به تولیدات و خوراک فکری که برای جامعه آماده می‌کنیم توجه داشته باشیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: باید به تولیدات و خوراک فکری که برای جامعه آماده می‌کنیم توجه داشته باشیم

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: گاهی نه تنها یک فیلم و یک سخنرانی، بلکه یک جمله ممکن است یک فردی را به راه مستقیم و یا او را برای همیشه گمراه کند لذا باید به تولیدات خود توجه کافی داشته باشیم.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با رئیس سازمان بسیج صدا و سیما کشور ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س) اظهار کرد: توفیق بیش از پیش شما را در راه خدمت به مردم مخصوصا در این فرصت ماه معظم رمضان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

وی با اشاره به اینکه مسئولیت من، شما و امثال من و شما بسیار اهمیت دارد، افزود: شما صریحا با عنوان صدا و سیما و آنهایی که به نحوی مدرس، مبلغ، امام جمعه و امام جماعت هستند و به طور کلی همه آنهایی که با چشم و گوش مردم سر و کار دارند، بسیار کار خطیر و عجیب و غریبی را بر عهده دارند، زیرا هم از نظر ارزش می تواند بسیار ارزشمند باشد که از نوع کار انبیاء الهی است و هم می توان کار ضد ارزشی باشد که کار شیاطین است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: وقتی از عامل و مجری انواع مسئولیت ها و مشاغل جامعه سوال می شود که چه می کنید، می توانند پاسخگو باشند، اما اگر از من و شما بپرسند که چه می کنید، نمی توانیم پاسخ بدهیم زیرا وقتی گوش و چشم مخاطب را تصرف می کنیم در درون وی به تولید محتوا می پردازیم اما اینکه چه تولید می کنیم، نمی دانیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: انسان با نیروی اراده می تواند از روی حالت محیطی و انواع و اقسام دیگر مسائل از جمله وراثت، علم و تربیت، عبور کند که البته چنین فردی باید لقمان حکیم باشد.

 

وی مطرح کرد: سخنرانی کردن و تولید فیلم اگرچه خوب است اما باید به نتیجه آن بیشتر توجه کرد.

 

امام جمعه بیرجند اضافه کرد: کار شما از دو جهت بسیار خطرناک است، یکی اینکه نمی دانید چه چیزی تولید می کنید و دیگری اینکه دیگران با واسطه با انسان سر و کار دارند اما شما مستقیما با نقطه ی مرکزی انسان ارتباط مستقیم دارید.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: گاهی نه تنها یک فیلم و یک سخنرانی، بلکه یک جمله ممکن است یک فردی را به راه مستقیم و یا او را برای همیشه گمراه کند لذا باید به تولیدات خود توجه کافی داشته باشیم.

 

وی تأکید کرد: کار شما کاری است در نهایت اهمیت، هم در بعد مثبتش که کار انبیاء الهی است و هم در بعد منفی آن که خطرش از خطر ابلیس بدتر است زیرا ابلیس اینگونه احاطه ای بر انسان ندارد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی افزود: در هر کجا که تفکر بسیجی حضور داشته باشد، در آنجا خیر می بارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه هدایت یک نفر ممکن است به هدایت یک خانواده و نسل تبدیل شود، گفت: وهابی‌های گمراه از دوران خوارج و دوران معاویه و مروان گمراه شدند و اکنون نیز ۱۴۰۰ سال می گذرد و نسل بعد از نسل همچنان گمراه هستند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه ما باید پاسخگوی نسل های آینده باشیم، گفت: امید است که در کارتان موفق باشید و در این ماه مبارک رمضان بسیار در مسائل محتوایی اندیشه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *