خانه / پیام ها / پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پی حادثه تصادف اتوبوس در مسیر درح به سربیشه

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پی حادثه تصادف اتوبوس در مسیر درح به سربیشه

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: ضایعه درگذشت جانسوز و اندوهبار ۱۳ تن از مردم شریف شهرستان سربیشه و حومه بر اثر تصادف اتوبوس موجب غم و اندوه مضاعف گردید.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در پی حادثه تصادف اتوبوس در مسیر درح به سربیشه بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت جانسوز و اندوهبار ۱۳ تن از مردم شریف شهرستان سربیشه و حومه بر اثر تصادف اتوبوس موجب غم و اندوه مضاعف گردید.

در طی سالهای گذشته جمع زیادی از هموطنان ما در راه های استان به دلایل مختلفی جان خودشان را از دست داده و یا دچار خسارت های جبران ناپذیری شده اند.

متأسفانه محور درح به سربیشه که روز گذشته این حادثه ناگوار در آن به وقوع پیوست، از جمله مسیرهایی می باشد که در حال حاضر به عنوان راه ترانزیتی از آن استفاده می شود و نگرانی های زیادی را برای مردم شریف آن منطقه بوجود آورده است، لذا انتظار است مسئولان دست اندرکار در جهت ارتقای کیفی و کمی راه های فرعی و اصلی استان خراسان جنوبی بیش از گذشته تلاش نمایند.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به خانواده‌های داغدیده، صمیمانه تسلیت می‌گویم و برای در گذشتگان رحمت و مغفرت الهی و برای مجروحان شفای عاجل و سلامتی کامل را از درگاه خداوند مسألت دارم.

سید علیرضا عبادی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *