خانه / دیدارها / توصیه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مدیران دست اندرکار حوزه کارگری استان: به قشر کارگر خدمت کنید که این خدمت کردن بزرگترین عبادت است

توصیه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مدیران دست اندرکار حوزه کارگری استان: به قشر کارگر خدمت کنید که این خدمت کردن بزرگترین عبادت است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: به قشر کارگر خدمت کنید که این خدمت کردن عبادت بزرگی است و در انجام آن غفلت نکنید زیرا وزر و وبال بزرگی خواهد بود.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و معاونین تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه شهید برونسی بسیار مایه ی افتخار است، اظهار کرد: حادثه ای طی روز گذشته به وقوع پیوست که طی آن عده ای از مردم منطقه در آن جان باختند و عده ای دیگر مجروح شدند که این حادثه را به همه ی مردم تسلیت عرض می کنم.

 

وی در ادامه ضمن تبریک روز کارگر و هفته کارگری افزود: اگر به ریشه ی قضیه بنگریم مشاهده خواهیم کرد که آنچه می بینیم دسترنج کارگران است و همه هرچه داریم از آثار کار است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: شما مسئولین که مسئولیت مستقیم با کارگران را دارید، آنچه از دستتان برمی آید و قانون به شما اجازه می دهد، برای این قش ضعیف کارگر خدمت کنید.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه کشور به بازوی کارگران متکی است، گفت: به قشر کارگر خدمت کنید که این خدمت کردن عبادت بزرگی است و در انجام آن غفلت نکنید زیرا وزر و وبال بزرگی خواهد بود.

 

وی افزود: فلسفه ی وجودی ما این است که موانع را از سر راه بندگان خدا برداریم تا بتوانند کار کنند، لذا اینکه یک جوان بیکار می ماند طبعا یا من و یا شما و یا مسئول دیگری کم کاری کرده است.

 

امام جمعه بیرجند بیان داشت: اگر سرخوش و سرگرم زندگی های روزمره شویم و از افراد ضعیف غفلت کنیم موجب نفرین آنها خواهیم شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: افرادی وجود دارند تا به مقام، پست و شغلی که می رسند، غفلت بر آنها عارض می شود و خیال می کنند که فلسفه ی وجودی همه ی افراد این است که زمینه ای فراهم کنند که این شخص خوش گذرانی کند.

 

وی گفت: این جهان بر روی حکمت آفریده شده و به سمت آن در حرکت است لذا باید همه ی کارها در جهت رشد انسان ها باشد نه خوش گذرانی یک عده ای خاص.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نباید از کارگرها چه در شرایط عادی و چه در شرایط بیکاری و چه در شرایط کار و حوادث کرونایی غفلت شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه باید حواسمان باشد که فرصت مسئولیت را به غفلت نگذرانیم، گفت: مردم تلاش، کوشش، ایثار و بخشش می کنند و بسیاری از آنهایی که اهل ایمانند و همچنین حزب اللهی ها ،بسیجی ها و نیروهای مسلح و خیرین در میدان هستند و کار می کنند اما نسبت مستقیم قشر کارگری با شما در این است که از حق آنها دفاع کنید.

 

وی در پایان گفت: کار انسان سرگرمی نیست بلکه کار است که مهمترین آن گره گشایی از کار دیگران است و لذا می طلبد تا شما گره ی این قشر ضعیف کارگر را باز کنید.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *