خانه / دیدارها / انتقاد نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از کسانیکه زیر تابوت تفکر لیبرال غربی با التماس سینه می زنند

انتقاد نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از کسانیکه زیر تابوت تفکر لیبرال غربی با التماس سینه می زنند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه رزمایش مواسات اقدام ارزشمندی در سطح جامعه است، گفت: اینکه یک فرد از خودش می گذرد و برای مردم جامعه ایثار و گذشت می کند باعث شرمندگی ما می شود، اما شرمندگی بیشتر این است که گاهی بعضی از مسئولین زیر تابوت تفکر لیبرال غربی باز هم با التماس سینه می زنند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با ائمه جمعه خراسان جنوبی به فرمایشات مقام معظم رهبری در ۱۵ شعبان امسال اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع قرارگاه رزمایش مواسات که بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سطح کشور تشکیل شده از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال جهش تولید، گفت: سال‌های متوالی است که از ناحیه ی رهبر حکیم انقلاب بر مسائل اقتصادی تأکید می شود و امسال نیز به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است، اما مسائل اقتصادی و یا جهش در تولید از این جهت اولویت دارد که امکانات اقتصادی، معیشتی، درمان بیماری و رفع انواع حوائج ضروری، قابل تعویق نیست، مخصوصا در حالی که دشمنان با ورود از رخنه‌ی اقتصاد و انواع شیطنت ها و نفوذها، هدفشان بر این است که از این طریق جامعه انقلابی ما را زمین گیر کنند لذا فرمایشات رهبر حکیم انقلاب درست مرحمی است بر روی نقاط درد کشور.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: قرارگاه رزمایش مواسات به عنوان یک فرهنگ متعالی اولویت اصلی است، به این معنی که اگر آن درست شود، در پای آن همه ی امور درست می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: ما در بحث های فلسفی و  کلامی، قالب استفاده هایی که می کنیم از دلیل “لمی” است که بسیار نیز کاربرد دارد اما آن کاربرد را در انواع و اقسام مسائل اجتماعی سیاسی و … در صحنه و میدان، همان نتیجه را با دلیل ” انی” می گیریم، و چون جنبه ی عملی دارد تأییدات تجربی نیز او را تقویت می کند.

 

وی ادامه داد: اگرچه امروز ویروس کرونا جامعه را در بر گرفته است اما در جامعه‌ی ما با همه آسیب هایی که در طول تاریخ دیده و منزوی بوده است، جز محبت، غم خواری، ایثار، از خود گذشتگی و انفاق، چیز دیگری نمی بینید و این مسائل اتفاقی نیست بلکه محصول ایمان، مکتب انبیاء، اهل بیت و تربیت امام صادق(ع) است.

 

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا در جهان همگان مشاهده کردند که در کشورهای غربی با همه‌ی ادعاهایی که داشتند چه شد و کشورها با کمال بی حیایی به دزدی های کلان دستکش وسائل بهداشتی دست زدند و افراد به فروشگاه ها حمله و قفسه ها را خالی کردند و برای امنیت خانه و امکاناتشان در صف خرید اسلحه ایستادند، این موارد جز ننگ چیز دیگری نیست.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان کرد: امروز می توان محصول مکتب انبیاء الهی و ایمان را با محصول دموکراسی غربی مقایسه و تفاوت را مشاده کرد.

 

وی با بیان اینکه مدعیان غربی از همه وحشی‌ترند اما مدعی تمدن هستند، گفت: در تفکر لیبرال دموکراسی غرب مسئله حسن و قبح و خوب و بد تنها یک جا معنی می‌دهد و آن همان جایی است که توجیه اقتصادی داشته باشد، یعنی همه‌ی ارزشهای انسانی و الهی را در حد حیات یک سوسک فرو میریزند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: تفکر غرب، تفکر وحشتناکی است که فقر، بیچارگی و عقب ماندگی یکی از شاخصه‌ها و ستون فقراتش است، زیرا آنها وقتی می خواهند سلطه ی خود را بر جامعه ی بشری تحمیل کنند، ابتدا آن جامعه را فقیر، ضعیف، ناتوان و عقب مانده می کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: انگلیس در دوران استعمار خود، با پنبه سر می برید و امروز نیز مسئولیتش به عهده شیطان بالاتر از او و به سرکردگی آمریکا افتاده است.

 

وی اضافه کرد: مستکبرین جهانی به هر بهانه ای در هر جا که بتوانند و در هر کشوری، ابتدا زیرساخت ها را ویران می کنند تا جامعه را ضعیف کنند و آنگاه بتوانند بر آنها حکومت کنند، در تفکر آنها محبت، انسانیت، شرف و رحم معنی نمی دهد.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه مدعیان غربی برای بشر میکروب می سازند، گفت: امروز متخصصین فن اذعان می کنند که این ویروس های ایدز، آنفولانزا و ویروس کرونا، ویروس های آزمایشگاهی هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: رزمایش مواسات یک مسئله ای ساده نیست که به سادگی از کنار آن عبور کنیم بلکه به عنوان یک دلیل “لمی” در مقایسه با آنچه که در دنیا وجود دارد، برای ما بسیار قابل ارزش است.

 

وی خاطر نشان کرد: اینکه یک فرد از خودش می گذرد و برای مردم ایثار و گذشت می کند و هر اتفاقی که می افتد دیگران را بر خود مقدم می داند باعث شرمندگی ما می شود، اما شرمندگی بیشتر این است که گاهی بعضی از مسئولین که زیر تابوت تفکر لیبرال غربی باز هم با التماس سینه می زنند، احیانا نسبت به این همه ارزش های مردم کم تفاوت هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: ما باید از زندگی پیامبران و جانشینان پاک آنها و همچنین از انسان هایی که این سیر و سلوک را گذرانده اند بهره بگیریم و ارشادات آن ها را مخصوصا در ماه مبارک رمضان که عشق به معنویات اوج می گیرد، برای مردم تبیین کنیم، زیرا این برای جوانان و نوجوانان ما که در مقابل انواع شیطنت های فضای مجازی و حقیقی قرار دارند، بهترین دلیل است.

 

وی تصریح کرد: اقتضای انقلاب ما این است که به صورت وسیع، زمینه برای کل جامعه فراهم گردد اما همه میدانیم که اقتضی با موانعی روبرو است و لذا هر وقت موانع برطرف گردد به اقتضای انقلاب ما که همان کمال است خواهیم رسید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ائمه جمعه فرماندهان فرهنگ هستند، بیان داشت: هر فردی باید به وظیفه ای که بر دوششش قرار دارد عمل کند تا زمینه سازی ها به گونه ای باشد که بتواند نوع بشر را نجات دهد زیرا امروز تنها بحث ایران، فلسطین، عراق، لبنان و.. نیست، بلکه از همه بدتر حال خود مردم منزلمی است که قدشان زیر بار حکومت های لیبرال غربی آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان خم شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: مردم فرانسه ۷۰ هفته است که وارد بر صحنه شده اند و تنها یک سئوال دارند و آن اینکه این چه سیستمی است که یک درصد جمعیت مالک ۹۹ درصد ثروت، و ۹۹ درصد جمعیت از یک درصد ثروت بهره می برد، اما دولت فرانسه به جای پاسخگویی، آنها را زخمی، زندانی و شکنجه می کند، لذا در هفته ۷۰ با وجود بیماری کرونا به میدان آمدند و حرفشان این بود که ما حاضریم با کرونا بمیریم اما با سرمایه داری لیبرال غربی زنده نمانیم و زندگی نکنیم.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *