خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ارتباط ویدئو کنفرانسی: در گام دوم انقلاب کشور باید از تفکرات بیگانه تطهیر شود/ جامعه‌ی ما با حرکت‌های زیبا و عالمانه‌ای که آغاز کرده زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) خواهد بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ارتباط ویدئو کنفرانسی: در گام دوم انقلاب کشور باید از تفکرات بیگانه تطهیر شود/ جامعه‌ی ما با حرکت‌های زیبا و عالمانه‌ای که آغاز کرده زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) خواهد بود

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: امیدواریم این حرکت های بسیار زیبا، عاشقانه و عالمانه‌ی امروز، زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) باشد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز طی سخنانی در نشست ویدئو کنفرانس رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با نمایندگان ولی فقیه در استان ها با اشاره به این قسمت هایی از دعای ماه مبارک رمضان ” اللَّهُمَّ أَشْبِعْ كُلَّ جَائِعٍ‏، اللَّهُمَّ اكْسُ كُلَّ عُرْيَانٍ اللَّهُمَّ اقْضِ دَيْنَ كُلِّ مَدِينٍ‏، اللَّهُمَّ فَرِّجْ عَنْ كُلِّ مَكْرُوبٍ، اللَّهُمَّ  أَغْنِنَا مِنَ الْفَقْرِ” اظهار کرد: از عوامل مطاعی که در جهت ساماندهی هرچه بهتر کمک های اقتصادی، معیشتی و درمانی تلاش می کنند، تشکر و قدردانی می کنم.

 

وی افزود: بسیار قابل تقدیر و جای بسی خوشبختی است که در سایه ی رهبری های رهبر فرزانه و حکیم انقلاب و ایمان مردم، مردم قبل از همه در صحنه بوده و هستند و همچنان که همه ی مشکلات گذشته را پشت سر گذاشته اند و سرافراز بیرون آمده اند از این مشکل هم سرافراز بیرون خواهند آمد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: مسلما مسائل اقتصادی، معیشتی و درمانی در این مقطع حساس کشور، اولویت اول است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: مسائل اقتصادی، تولید، جهش در تولید و توزیع صحیح، حضور مردم، همکاری و ایثار، مواسات ها و تشکیل این قرارگاه رزمایش مواسات یک ضرورت است.

 

وی ادامه داد: جایگاه سیاست گذاری ائمه جمعه در مواجه با مسئله امروز(ویروس کرونا) به عنوان یک معلول است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی تأکید کرد: اقدامات نباید به گونه ای باشد که با ظهور یک حادثه ای، قشرهای متوسط یا کم درآمد، کارگر یا کاسب جزء، زمین گیر شوند، لذا باید طی یک برنامه میان مدت، به علاج آن(مشکلات بوجود آمده از قبیل این حوادث) پرداخت.

 

امام جمعه بیرجند گفت: علاج این ویروسی که امروز گسترش پیدا کرده است، از بین رفتن رگه ی فردگرایی لیبرالی است که هر وقت دستش رسیده با ایجاد اختلاف طبقاتی، فتنه ای ایجاد کرده و ما امروز در مقابل تأثیر پذیری از ویروس لیبرال دموکراسی غرب، رنج می بریم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: باید در گام دوم انقلاب و بعد از ۴۰ سال تجربه، طرح، تبلیغات و نصیحت‌ها به گونه ای انجام شود که در میان مدت، کشور ما از تفکر بیگانه تطهیر شود و این ویروس رانده شود، البته در دراز مدت، هدف همان است که همگان به انقلاب برگردیم.

 

وی افزود: امروز نسل سوم و چهارم انقلاب، در سایه ایمان و رهبری‌های داهیانه رهبر حکیم انقلاب همانطور که مشاهده می کنید با عشق و معنویت در میدان حضور دارند، لذا باید فکری اساسی برای نجات جامعه ی بشری از زیر سلطه ی وحشیانه لیبرال دموکراسی غرب، آن هم بعد از این همه رسوایی هایی که به بار آوردند، کرد، که همان پیام اصلی انقلاب برای نجات بشر است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: امیدواریم این حرکت های بسیار زیبا، عاشقانه و عالمانه‌ی امروز، زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) باشد و جامعه ی ما همانطور که در بعضی از روایت ها آمده است،  جزء زمینه سازانی باشند که مردم جهان با اندیشه ی ایمانی در پشت آن پناه بگیرند و از خطر ویروس خودپرستی که مرض اقتصادی‌اش قارونی است، مرض سلطه‌اش فرعونی است و مرض و ویروس مکر و فریبش سامری است و توجیه گری‌اش هامانی است نجات پیدا کنند.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *