خانه / دیدارها / جبهه ارزشمندی در مبارزه با ویروس کرونا شکل گرفته است/ مردم در این حوادث دوست را از دشمن تشخیص می دهند

جبهه ارزشمندی در مبارزه با ویروس کرونا شکل گرفته است/ مردم در این حوادث دوست را از دشمن تشخیص می دهند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بایستی چالش ها به فرصت تبدیل گردد، گفت: امروز در جریان مبارزه با ویروس منحوس کرونا یک جبهه مبارزاتی قابل توجهی در حوزه های نظامی، فرهنگی، فکری و اقتصادی شکل گرفته است که بسیار ارزشمند است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار نوروزی با جمعی از مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با تبریک سال نو و اعیاد ماه رجب، گفت: اتفاقات اخیر(بیماری کرونا) در آن برکات و خیراتی وجود دارد که نشانه های آن را در کارهای ایثارگرانه و غیره مشاهده می کنید.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی افزود: آنچه که از سمت پروردگار می آید، خیر است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در ادامه با اشاره به اینکه انسان یک موجود مختار و انتخابگر است، گفت: انسان با عقل و ایمان می تواند زاویه ی خیر هر کاری را شناسایی و از آن بهره بردای کند.

 

وی ادامه داد: اینکه گفته می شود چالش ها را به فرصت تبدیل کنیم، بیان ناقص همان مطلبی است که اصولا در همه ی اموری که برای انسان پیش می آید، جای گزینش را باقی می گذارد که همه‌ی آن خیر است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انسان اگر به سطح بالای ایمان برسد حتی کار دشمن نیز برای او خیر می شود، افزود: جمله‌ی زیبای حضرت زینب(س) از صحنه ی کربلا که فرمودند ” ما رأیت الّا جمیلا” و همچنین سیری که امام حسین(ع) در نصف روز تا مقام ثاراللهی طی کردند یعنی همین.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در ادامه با اشاره به این آیه از قرآن کریم “وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَيْ‏ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرينَ ” بیان داشت: هر کسی که در عمل، بصیرت، فکر، اخلاق و سیاست خود پایمردی و مقاومت کند و از آن بهره برداری صحیحی کند، آنگاه مورد بشارت قرار می گیرد.

 

وی ابراز داشت: امیدواریم به حرمت خوبان خداوند کمک کند و مردم عزیز ما را از آن بهره های کافی و وافی و بشرالصابرین برخوردار کند.

 

امام جمعه بیرجند عنوان داشت: مجموعه‌ی آنهایی که انقلاب را به وجود آوردند و هستند و صبر می کنند، زیادند، اما جایگاه سپاه پاسداران یک جایگاه درخشان است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جریان مبارزه با بیماری کرونا، اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس مسئولیت انسانی، اسلامی، ایمانی، الهی و قانونی خود در هر کجایی که لازم بوده است به مانند یک پدر و مادر دلسوز حضور موثری داشته که از جمله ی آن می توان در اقدامات نظامی، اقتصادی، بهداشت و درمان، کمک به فقرا و صحنه های حوادث اشاره کرد و این سعادتی است که شما از آن بهره مند هستید.

 

وی در بخشی از سخنان خود به مسئله بصیرت در اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: این اتفاق اخیر یک ظرفیت برای مردم با بصیرت بود تا دوست را از دشمن تشخیص دهند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه در حوادث مختلف می توان دوست نماها را از بقیه جدا ساخت، افزود: دوستان واقعی همان هایی هستند که امروز در حال کمک به مردم می باشند و در این شرایط بهترین خدمت را انجام می دهند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تأکید کرد: امروز در جریان مبارزه با ویروس منحوس کرونا یک جبهه مبارزاتی قابل توجهی در حوزه های نظامی، فرهنگی، فکری و اقتصادی شکل گرفته است که بسیار ارزشمند است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *