خانه / دیدارها / برای نخستین بار منتشر شد/ امام جمعه بیرجند:حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای یعقوب نژاد مصداق بارز صداقت بودند

برای نخستین بار منتشر شد/ امام جمعه بیرجند:حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای یعقوب نژاد مصداق بارز صداقت بودند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به بیان ویژگی شخصیتی ابوالشهید حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای یعقوب نژاد اشاره کرد و گفت: هیچ نعمتی بالاتر از این نیست که انسان توفیق پیدا کند که بین خود و خدا صداقت داشته باشد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای یعقوب نژاد اظهار کرد: بنده از دیدار شما بسیار خوشبختم و ان شاء الله خداوند متعال شما را حفظ نماید.

 

وی افزود: خداوند را شاکر هستیم که توفیق زیارت حضرتعالی را پیدا کردیم، هر زمانی که چنین فرصتی پیش آمده است تا خدمت شما رسیده ام بسیار لذت برده ام.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: آنچه درباره‌ی انسان بسیار با ارزش می باشد، ویژگی صداقت است و این ویژگی را نه تنها حضرتعالی بلکه تمامی مجموعه ی این خانواده و آقازاده‌های شما از آن برخوردار هستید.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: آثار فِطْرَتَ اللَّهِ الَّتِی فَطَرَ النَّاسَ عَلَیْهَا ۚ لَا تَبْدِیلَ لِخَلْقِ اللَّهِ در زندگی شما و خانواده محترم وجود دارد.

 

وی گفت: هیچ نعمتی بالاتر از این نیست که انسان توفیق پیدا کند که بین خود و خدا صداقت داشته باشد.

 

امام جمعه بیرجند یادآور شد: آن شهید بزرگواری که راه شهادت را انتخاب و به آن رسیده است تنها یک روی سکه است، و اینکه این خانواده محترم با افتخار این شهادت را پاس می دارند و با صداقت از آن حمایت می کنند نیز روی دیگر سکه است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: دیدگاه اسلام این است که انسان بتواند در بلایی که بر او می آید، صابر و به نعمت های پروردگار شاکر باشد و این سرمایه ی انسان این است.

 

وی با بیان اینکه خداوند بیش از پیش به این خانواده توفیق عنایت کند، ادامه داد: بنده در هر شرایطی که به نحوی خدمت شما و آقازاده های شما بوده ام، بسیار لذت برده ام و همواره آرزو دارم که فرصتی پیش آید و در خدمت شما بنشینم و از آن درس معنوی بدور از الفاظ از محضرتان استفاده کنم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وجود شما مایه ی برکت است، گفت: خداوند شما و امثال شما را برای جامعه ما حفظ کند و فرزندانتان را نیز در راه اهداف انقلاب نگه دارد.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *