خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نمایندگی یعنی وکالت و وضع قانون در راستای قانون اساسی و نظارت بر اجرای قانون

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نمایندگی یعنی وکالت و وضع قانون در راستای قانون اساسی و نظارت بر اجرای قانون

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان این‌که نمایندگی یعنی وکالت، یعنی وضع قانون در راستای قانون اساسی و نظارت بر اجرای قانون، گفت: مردم با این همه شهدا، فداکاری ها و تحمل سختی ها، وکالت می‌دهند که از آرمان‌های انقلاب اسلامی، دین، آیین و ارزش‌ها دفاع شود

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امشب در دیدار منتخبین مردم خراسان جنوبی در یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با همه مشکلات پیش روی ملت یکبار دیگر دست غیب الهی را مشاهده کردیم و حضور باشکوه مردم در انتخابات را شاهد بودیم.

وی افزود: از سال ۱۳۴۲ که برای نجات کشور و اسلام و مردم عزیز ایران، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی قیام کرد، شاهد مبارزه نابرابری از سوی استکبار بوده و هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی، عنایت پروردگار است، خاطر نشان کرد: از آن روزی که دو نیم کره شرقی و غربی که در مقابل ایران اسلامی ایستادند و بعد از پیروزی انقلاب و در این ۴۱ سال، بارها مشاهده کرده ایم که هر زمانی که نیاز بوده دست غیب الهی بیرون آمده و بر سینه ی نامحرمان زده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: زمانی که برای برگزاری کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیدیم، چند گروه دیگر نیز آمده بودند که یک گروه از کشور آمریکا بود، مسئول آن گروه از نابرابری‌های آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی اظهار نگرانی می‌کرد که در پاسخ، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شما نگران جمهوری اسلامی نباشید؛ که این نشان از توکل به خداوند در مقابل دشمنانی که به هیچ‌قانونی پایبند نیستند، است.

وی با اشاره به اینکه آنچه در ایران انجام می گیرد همراه با یک جریانات سیاسی بیرونی و درونی است، گفت: مسئله ی ترساندن مردم از حضور در صحنه ها تحت یک بیماری خاص هدفی بود که دشمنان آن را دنبال می کردند.

امام جمعه بیرجند تأکید کرد: با همه ی تلاش های دشمن برای نیامدن مردم در پای صندوق های رأی اما مردم خراسان جنوبی در انتخابات بسیار خوب درخشیدند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: در آن زمان که امام در تبعید بودند، فرمایشات ایشان با اوج موقعیت خود در جماران هیچ فرقی نمی کرد و این نشان‌دهنده توکل کردن ایشان به خدا و عدم ترس از غیرخدا بود.

وی مطرح کرد: دشمنان به دنبال فتنه های گذشته و امسال خود قصد داشتند آن را به کیفیتی تا اسفندماه ادامه دهند تا مسئله ی انتخابات را حذف کنند اما آنچه روی داد بر خلاف تصور آن ها بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که همواره در آزمایش هستیم گفت: در طول ۱۰ دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی افرادی بودند که در جهت انقلاب و اسلام برای مردم خدمت کردند و مواضع اسلام را تحکیم کردند اما افرادی نیز بودند که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، امروز نوکرها و کلفت های بیگانه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان این‌که نمایندگی یعنی وکالت، یعنی وضع قانون در راستای قانون اساسی و نظارت بر اجرای قانون؛ افزود: مردم با این همه شهدا، فداکاری ها و تحمل سختی ها، وکالت می‌دهند که از آرمان‌های انقلاب اسلامی، دین، آیین و ارزش‌ها دفاع شود اما اگر حرام‌خواری صورت گیرد، دل‌ها قصی و افراد نوکر آمریکا می‌شوند و دنبال بیگانه می‌روند و این در حالی است که در شروع کارشان، قسم می‌خورند.

وی بیان داشت: متأسفانه کسانی هستند که از طریق این مردم شهید داده وارد می شوند و به دنبال اهدافی دیگر هستند اما نتیجه این می شود که توفیق از آنها سلب می شود، سپس باطنشان آشکار و به سوی دشمن پناه می برند.

امام جمعه بیرجند اظهار کرد: تزی که از سوی منتخبان مردم بیان می‌شود، زیبا و براساس آرمان‌های انقلاب اسلامی است و ما همواره موظف هستیم به آن ها کمک کنیم، حال فرق نمی کند نماینده مجلس و یا خدمت گزاران در همه ی جبهه های مقاومت باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: فردی که نماینده و مسئول می‌شود مانند سربازی است که دستش روی ماشه قرار دارد و به سمت دشمن شلیک می‌کند اما او عقبه دارد و باید به او کمک شود.

وی تأکید کرد: وقتی نمایندگان ریسک می کنند و وارد بر صحنه می شوند و انواع مسائل را به جان می خرند، مسلما همکاری می خواهند که موظف هستیم با آن ها همکاری کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: انشاءالله در گام دوم انقلاب باید شرایط تغییر کند و ما در صحنه ی عملی آرمان های خود را ببینیم و این مسئله ای دور از انتظار نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: ما فتنه گر نیستیم اما از فتنه نیز نمی ترسیم زیرا در همین فتنه ها است که دست غیب الهی همواره از آستین درمی آید و مسائل را به نفع انقلاب رقم می زند و آن جریان فرج کلی صاحب الزمان(عج) نیز در پشت همین فتنه ها است.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *