خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هیچ میکروب و ویروسی بدتر از تفکر لیبرال دموکراسی غرب نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هیچ میکروب و ویروسی بدتر از تفکر لیبرال دموکراسی غرب نیست

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: هیچ میکروب و ویروسی بدتر از تفکر لیبرال دموکراسی غرب نیست.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نواحی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی اظهار کرد: به لازمه ی خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی بیداری خاصی در قشرهای مختلف مردم حاصل شد  که یکی از نشانه های آن حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین انتخابات یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی بود که در آن ۷۷ درصد نیروهای ارزشی در مرکز تصمیم گیری و قانون گذاری به پیروزی رسیدند.

 

وی افزود: شرایط برای انتخابات شرایط عادی نبود زیرا شرایط شیوع بیماری کرونا بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: اگر مسئله ی بهداشت نسبت به بیماری کرونا نبود حضور مردم در انتخابات بسیار بیشتر از این بود اما بسیاری از قشرها با اینکه دلشان همراه بود، به خاطر رعایت مسائل سلامت و بهداشت مراعات کردند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: آن دسته از افرادی که با حسن نیت و برای سلامت جامعه نتوانستند در انتخابات شرکت کنند، هدفشان تأمین شد و آن پیروزی ۷۷ درصدی در این انتخابات بود که جای بسیار شکر و سپاس دارد.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه کار اصلی توسط قلم شما صورت می گیرد، گفت: انسان موجودی است که به هر نحوی و در هر زمان و مکانی، بروز اعمال، رفتار، اخلاق و صفاتش، خواه و ناخواه مبتنی بر نوع برداشتی است که از هستی و خود دارد.

 

وی با اشاره به اینکه آثار دیدِ کورِ مادی‌گرایانه، همان زندگی حیوانی است که مشاهده می کنید در دنیا چه می کنند، مطرح کرد:  چطور می شود که دنیا در خصوص بیماری های وبا، طاعون، آنفولانزا و ویروس کرونا اینگونه عکس العمل نشان می دهد، اما نسبت به بیماری کوردلی ماده پرستی هیچگونه عکس العملی از خود نشان نمی دهد.

 

امام جمعه بیرجند افزود: چرا افرادی که برای ویروس کرونا عکس العمل نشان می دهند برای جنگ هایی که آفت های امروز ایجاد می کنند و بمب هایی که بر سر ملت ها می ریزند و کشورها را ویران می کنند، عکس العمل نشان نمی دهند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: تنها مکتبی که می تواند جامعه ی بشری را به مدینه فاضله تبدیل کند که در طی آن حقی از کسی ضایع نشود و خونی بر زمین نریزد، مکتب انبیاء است.

 

وی ادامه داد: در مکتب انبیاء الهی اگر جنگی به عنوان جهاد تشریع می شود برای این است که ریشه فتنه را نابود کنند، یعنی آدم کش ها و شیاطین دوپا را از بین ببرند تا مردم سالم بمانند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تا این دشمنان انسانیت در جامعه هستند راه نجاتی برای جامعه نیست، گفت: بعضی ها سوال می کنند و یا بعضی دیگر که راه های انحرافی را با توجیه می پیمایند می گویند که چرا مرگ بر آمریکا می گوییم؟ در پاسخ به این افراد می گوییم که مفهوم از گفتن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکای جغرافیایی و جمعیتی نیست بلکه منظور همان رهبران کفر هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه مرگ بر آمریکا یعنی زنده باد بشر، گفت: وقتی بر سران فتنه و… مرگ می گویید یعنی از انسان ها پشتیبانی می کنید زیرا این افراد انسان ها را می کشند.

 

وی بیان داشت: انسانی که لازمه‌ی فکریِ او مادی پرستی و دیدِ کوری که هرچه می بیند در چارچوبه ی رفاه و اقتصاد می بیند و هر چیزی که توجیه اقتصادی ندارد را از بین می برد، انسان نیست.

 

امام جمعه بیرجند تأکید کرد: هیچ میکروب و ویروسی بدتر از تفکر لیبرال دموکراسی غرب نیست.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه انسان موجودی است که بر اساس نوع تفکر و عقیده، عمل و اخلاق و رفتارش تنظیم می شود، افزود: کار اصلی بر عهده‌ی مطهری‌ها است که شما در آن مسیر قرار دارید.

 

وی ادامه داد: اگر به دنبال آن هستیم که جامعه در آینده اصلاح شود، تنها راه آن این است که به جای این تفکرهای تنگ مادی گرایانه و مزاحم، آن تفکر توحیدی مکتب اهل بیت جایگزین شود، لذا شما کارگزاران این سیستم هستید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: ممکن است ارزش این کار برای خود شما نیز واضح نباشد اما حقیقت این است که کار شما پر ارزش ترین کاری است که می توان در این مقطع برای آن نرخ تعیین کرد لذا قدر آن را بدانید و برای آن فرصت بگذارید.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: طبق روایات اگر یک انسان توسط شما هدایت شود از همه ی آنچه که آفتاب بر آن بتابد ثوابش بیشتر است، و به مانند این است که جامعه ی بشری را احیا کرده اید.

 

وی اضافه کرد: وقتی انسان از درون درست شد دیگر دیدگاه، نگاه، سعی و کوشش درست می شود، لذا در جهت خدمت به خلق گام بر می دارد.

 

امام جمعه بیرجند خاطر نشان کرد: آن فساد و تباهی که در قبل از انقلاب در کشور ایران حکم فرما بود توسط نفس مسیحایی امام خمینی(ره) تغییر پیدا کرد و نیروهای ارزشمندی نیز پرورش داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: هر عبادتی جای خودش را دارد اما هیچ چیزی جای آگاهی به معنی صحیح به انسان ها را نمی گیرد.

 

وی بیان داشت: اگرچه امروز به خاطر مشکلات موجود، مسئله ی اقتصاد، مسئله ی روز است، اما آن روزی که بشر درست شود و صاحب اصلی ظهور کند، مسائل اقتصادی به جهت اینکه انسان به حد نصاب معرفت می رسد، در حاشیه قرار می گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: نوع مشکلات امروزی تحمیلی و طرح و برنامه ای است که با زور در جامعه بشری پیاده می شود، زیرا دشمنان تنها راه سلطه ی بر ملت ها را در طی این طرح ها می بینند، لذا اگر بشر روزی بتواند از این مخمصه خارج شود آن روز مسائل اقتصادی ما در حاشیه قرار خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: آثار برکات نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، نیروهای انتظامی و بسیج بر کسی پوشیده نیست و همه ی مردم از فیوضات شما و تلاش آن بزرگواران و کار شبانه روزی آنها در جهت امنیت، کار و حتی مسائل علمی، تکنیکی، اقتصادی و تولیدی بهره مند می شوند که البته افتتاح آن ها توسط دیگران و علی برکت الله ها انجام می شود.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *