خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: انتخابات برای ما یک جشن و برای دشمنان بسیار سخت و ناگوار است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: انتخابات برای ما یک جشن و برای دشمنان بسیار سخت و ناگوار است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: انتخابات برای ما یک جشن، و برای دشمنان اسلام و ایران بسیار ناگوار است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در آغازین دقایق رأی گیری یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز را به همه ی مردم عزیز ایران تبریک عرض می کنم، اظهار کرد: انتخابات برای ما یک جشن، و برای دشمنان اسلام و ایران بسیار ناگوار است.

 

وی افزود: در گذشته مردم به مانند ملت های عربی هیچکاره بودند و استعمارگرها از پادشاه تا مجلس و کدخدا را انتخاب می کردند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: کاری که انقلاب کرد این بود که دشمن را بیرون و آن اختیارات به ناحقی که در دست آن ها بود را به حق به دست مردم داد آن هم به مردم شایسته، مردم ایران، مردم اسلامی و مردم انقلابی، لذا حق به حقدار رسید.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: در نظام مردم سالاری، این مردم هستند که باید سرنوشتشان را تعیین کنند و این انتخابات بر دشمنانی که قبلا می خوردند، می بردند و انواع سوء استفاده ها را می کردند و آقایی می فروختند و ما را به وحشی گری متهم می کردند و حق توحش می گرفتند، سخت است.

 

وی مطرح کرد: دشمنان از هر دری وارد می شوند که آسیب بزنند اما این انقلاب آسیب پذیر نیست چرا که مردم دشمن شناس هستند و امیدواریم که با انتخاب احسن، مجلسی قوی و قدرتمند داشته باشیم تا بتواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

 

امام جمعه بیرجند در پایان گفت: انشاءالله این انتخابات دشمن را مأیوس خواهد کرد و مردم ایران اسلامی نیز از دستاوردشان، میوه ی شیرینی خواهند چید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *