خانه / دیدارها / رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برنامه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی می کند

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برنامه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی می کند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: در کنار این همه تهاجمات و وادادگی برخی عناصر داخلی، اما نهادها، جمعیت ها و اشخاصی متعهد و با ایمان هنوز حضور دارند که برنامه های دشمنان را خنثی می کنند که یکی از آنها نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در نشست با فرماندهان انتظامی و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت شهدای راه حق اظهار کرد: جهانی که در آن زندگی می کنیم تمامش علت و معلول و سبب و مسبب است، لذا هرآنچه که مطلوب است باید علت های آن به وجود آید تا معلول به وجود آید و آنچه نامطلوب است نیز باید علت هایش از بین برود تا آن امر نامطلوب نباشد.

 

وی افزود: اگر روزی بشر این توفیق را پیدا کرد که هم با یک دید عالمانه جامعه را ببیند و هم با تعهدی ایمانی، ملتزم به انجام وظایف باشد، آن روز جامعه به مدینه ی فاضله تبدیل خواهد شد، رنج ها برطرف و کمالات موج خواهد زد.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انبیاء الهی با ایمان ترین افراد بودند و آرمانشان رسیدن به کمال بوده است، گفت: نرسیدن جامعه به وضع مطلوب به خاطر وجود موانعی بوده است که از ناحیه ی هوای نفس، دشمن درون و دشمن بیرونی ایجاد شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه آنهایی که دم از تمدن می زنند کارشان ایجاد کردن موانع بر سر راه جوامع است، ادامه است: مستکبرین آنچه که مورد نیاز جامعه است حتی غذا و دارو را تحریم می کنند اما واردات سگ، گربه، تریاک، هروئین و شراب را آزاد می گذارند، لذا جامعه باید هوشیار باشد و  خودش از خود دفاع کند.

 

وی مطرح کرد: دشمن با استفاده از عوامل نفوذی خود فضای مجازی را از فساد پُر می کند و زمینه های مفاسد را مهیا می سازد، به طوری که در داخل تصمیم گیرها و تصمیم سازها برای فساد جزء علتند.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وقتی وجدان ما اغنا می شود که سعادت انسان ها را بخواهیم، ابراز داشت: دین خدا برای همه ی انسان ها است و ما هدایت همه ی انسان ها را می خواهیم اما تا ظلم و ظالم سر کار باشند به نحوی فسادش را انجام می دهد و مانع ایجاد می کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: دزدان بین المللی امروز در فساد بسیار با تجربه و کارشناسی شده عمل می کنند.

 

وی عنوان داشت: مسئولین متعهد در هر پست و جایگاهی که هستند وجودشان مغتنم است زیرا در جهت حفظ و امنیت جامعه به معنی تمام و کمالش تلاش می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بسیار مقتدر و امین است، گفت: شما و همکارانتان با انواع موانع روبرو هستید اما آن تعهد و جایگاهی که دارید بر همه چیز ترجیح دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: یک جامعه وقتی می تواند پیشرفت کند و موفق باشد و به آرمان های اسلام و انقلاب در نظام جمهوری اسلامی دست پیدا کند که بتواند علل و عوامل آفت ها و آسیب ها را کنترل کند.

 

وی افزود: دشمن درست در یک جنگ نابرابر با همه ی ابزارش سعی می کند فساد را به کشورهای اسلامی به خصوص ایران اسلامی وارد کند.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی افزود: نفوذ در مسائل پیچیده اقتصادی، مسائل علمی، ایجاد فاصله ی طبقاتی اتفاق نیست بلکه برنامه و پروژه است و همچنین عللی است که دشمنان در آینده بتوانند به آرزوی خود یعنی تسلط بر جامعه دست پیدا کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه دشمنان همواره سعی می کنند قانون را کم رنگ و بی رنگ کنند، گفت: دشمنان همچنین به وسیله ی انواع و اقسام عوامل و عناصرشان، بر روی تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها زهر می ریزند تا جامعه را نسبت به خود، قانون، مجلس و دولت بی اعتنا کنند.

 

وی بیان کرد: وقتی جامعه بی تفاوت شد طبیعتا در چنین زمانی همان نقشه هایی دشمنان که در گذشته ی تاریخ علیه مسلمانان انجام می دادند را به مرحله اجرا در می آورند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان برنامه های ۵۰ ساله، ۱۰۰ ساله و.. دارند، خاطر نشان کرد: در کنار این همه تهاجمات و وادادگی برخی عناصر داخلی اما نهادها، جمعیت ها و اشخاصی متعهد و با ایمان هنوز حضور دارند که برنامه های دشمنان را خنثی می کنند که یکی از آنها نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است که در کنار باقی ارگان های متعهد، ثابت و پایدار که همواره بر حفظ قانون، مقررات، جان و امنیت مردم در زوایای مختلف شب و روز نمی شناسند، کار می کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: بیشتر اقداماتی که نیروی انتظامی انجام می دهد همان امر به معروف و نهی از منکرهایی است که اگر چنانچه آنها آسیب ببینند، جامعه آسیب می بیند.

 

وی تأکید کرد: چه کاری بالاتر از این که شما در جامعه ی خود امنیت های اخلاقی، جانی، ناموسی، و همچنین امنیت از جهت عدم آلودگی به مسائل اعتیاد، شراب، قمار، مواد مخدر و روان گردان را مهیا می کنید، لذا هیچ چیز بالاتر از این عمل در نزد خدا وجود ندارد.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وقتی کار با اخلاص شد طبعا خداوند کمک می کند، گفت: آن کسی که به ارزش کار شما واقف است خدا و وجدان شما است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: خداوند نیروی های مسلح، سپاه پاسداران، ارتش و بسیج مستضعین را حفظ کند که اگر این هماهنگی در میان این نیروها نبود دشمن و عناصر خودفروخته داخلی خواب های دیگری برای ما دیده بودند.

 

وی با بیان اینکه قشرهای مختلف مردم بعد از ۴۱ سال آرمان خود را در حضورهایشان نشان می دهند گفت: معلوم نیست آنهایی که به دنبال بیگانگان هستند چند درصد هستند که اینگونه پُر توقع هستند، اینها به هیچ قانونی پایبند نیستند.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی  گفت: عناصر خودفروخته ی داخلی به مانند اربابشان آمریکا، به قانون فطرت و ایمان پایبند نیست بلکه به همان قانونی که خودشان نسبت به آن ادعا می کنند که همان اکثریت است نیز پایبند نیستند، این ها چرا اکثریت مردم را نمی بینند؟

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: آمریکا، انگلیس، صهیونیست و نوکرهای نیابتی‌شان در منطقه، به دین، ایمان، منطق و مذهب پایبند نیست، بلکه تنها ادعا می کنند لذا برگ برنده در دست شما قرار دارد و آن شرفی است که در شرافت و کرامت انسانی دارید.

 

وی یادآور شد: این انقلاب به صورت ناباوری و بر خلاف تصور قدرت های شرق و غرب به پیروزی رسید و دست خدا با این انقلاب بود و امروز نیز همان است، لذا آنی که پیروز است حق است و ظلم پایان خواهد یافت و مستکبرین جهانی نابود خواهند شد.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *