خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شهادت حاج قاسم سلیمانی تغییرات وسیعی در سطح بین الملل، منطقه و کشور ایجاد کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شهادت حاج قاسم سلیمانی تغییرات وسیعی در سطح بین الملل، منطقه و کشور ایجاد کرد

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: همگان ملاحظه کردند که از خون مقدس ایشان چه تغییراتی در سطح بین الملل، منطقه و در داخل کشور ایران اسلامی حاصل شد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با حجت الاسلام عرب‌پور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) کرمان اظهار کرد: شهادت و از دست دادن شخصیتی معنوی چون سپهبد حاج قاسم سلیمانی بسیار سخت است، اما همگان ملاحظه کردند که از خون مقدس ایشان چه تغییراتی در سطح بین الملل، منطقه و در داخل کشور ایران اسلامی حاصل شد.

 

وی با اشاره به اینکه گویی اسلام و انقلاب به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نیاز داشت، گفت: خداوند متعال شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را در شرایطی قرار داد که به اندازه عمر ایشان، آثار بعد از شهادتشان حاصل شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: آمریکا اشتباه کرد به دلیل اینکه برای آمریکا خطر شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار بیشتر از حاج قاسم سلیمانی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه خون حاج قاسم سلیمانی آثار عجیبی را به بار آورد، افزود: گاهی مصاحبه هایی از فرزندان کوچکمان پخش می شود که انسان از سخنانشان تعجب می کند.

 

وی با اشاره به اینکه شیعه امام حسین(ع) چنین نقشی را در عالم می‌گذارد، گفت: همگان در مراسم تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش مشاهده کردند که چه جمعیت های میلیونی حضور یافتند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *