خانه / دیدارها / امام جمعه بیرجند: نیروهای کمیته انقلاب اسلامی شایسته ترین کسانی هستند که دوران‌های قبل و بعد از انقلاب را تجربه کرده‌اند

امام جمعه بیرجند: نیروهای کمیته انقلاب اسلامی شایسته ترین کسانی هستند که دوران‌های قبل و بعد از انقلاب را تجربه کرده‌اند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: نیروهای کمیته انقلاب اسلامی شایسته ترین کسانی هستند که دوران های قبل و بعد از انقلاب را دیده و زحمات سختی نیز کشیده اند و با انواع ملایمات و ناملایمات آشنایی دارند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی، صبح امروز ۲۳ بهمن ماه به مناسبت سالروز تشکیل کمیته های انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در دیدار با جمعی از پاسداران کمیته انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: مبارزه با تهاجمات تبلیغاتی و جنگ های روانی که متاسفانه خودی ها نیز مقصر هستند و فضای مجازی را به دست دشمن داده اند که برای ما پُر کنند، نیازمند طرحی کارشناسی شده است.

 

وی افزود: متاسفانه در رده های مختلف کشور افرادی هستند که به زبان انگلیس و آمریکا حرف می زنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ندیدن یک سری مسائل روشن انقلاب یک درد است، افزود: برای اینکه این بیماری علاج شود نیازمند طرحی جامع هستیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه بی توافتی، محصول تبلیغات فنی بیگانگان است، گفت: نیروهای کمیته ی انقلاب اسلامی ” وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ” هستند و این سبقت گرفتن آن ها تنها به بعد از پیروزی انقلاب خلاصه نمی شود.

 

وی ادامه داد: هنگامی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، نیروهایی به کار گرفته می شدند که چهره های مبارز قبل از انقلاب بودند و به این دلیل به آنها مسئولیت می دادند، زیرا هم دوران تلخ قبل از انقلاب را دیده بودند و مبارزه می کردند و هم بعد از پیروزی انقلاب با انواع تهاجمات دشمن دست و پنجه نرم می کردند.

 

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: برادران کمیته های انقلاب اسلامی، هم دوران سخت و سنگین قبل از انقلاب را درک کرده اند، که اگر قضیه به گونه ای دیگر رقم می خورد جانشان در معرض خطر قرار داشت، و هم دوران بعد از انقلاب را تجربه کردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: دشمنان ایران اسلامی بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب به هر نحوی دست به ایجاد فتنه، اختلاف، ترور، تجزیه کشور و تحریک قومیت ها و مذاهب زدند اما عناصر کمیته ی انقلاب بودند که سختی ها را تحمل کردند تا این کشتی انقلاب، لنگر گرفت.

 

وی افزود: بعد از ۴۱ سال که از انقلاب می گذرد، مشاهده می کنید که تهاجم های فضای مجازی و بیرونی، و ذائقه ی بعضی کسانی که می گویند یا ما باید باشیم یا باید در کشور فتنه باشد، به چه میزان در جامعه وجود دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: آنهایی که می گویند یا ما باید باشیم و یا باید فتنه باشد، از یک جوی در جامعه استفاده می کنند که تحت تأثیر تبلیغات است، لذا باید در یک طرح حساب شده، این مسائل را در زوایای مختلف دسته بندی و تدوین کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: نیروهای کمیته انقلاب اسلامی شایسته ترین کسانی هستند که دوران های قبل و بعد از انقلاب را دیده و زحمات سختی نیز کشیده اند و با انواع ملایمات و ناملایمات آشنایی دارند، لذا می‌طلبد تا در جهت تبیین مسائل به جامعه تلاش و همکاری کنند، تا جامعه به یک جامعه ای ضد ضربه تبدیل شود.

 

وی با اشاره به اینکه ملت ما، انقلاب و اسلام را دوست دارند، گفت: متأسفانه بسیاری از آسیب ها، از طرف خودی ها صورت می گیرد.

 

امام جمعه بیرجند اضافه کرد: باید موجی در کشور ایجاد شود که فرصت ها را از بیگانه و بیگانه پرستان بگیرد و این کمیته ها می توانند به نحوی شاخه ای در مجموعه امر به معروف و نهی از منکر قرار بگیرند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: بهترین فرصت عمر من و شما این است که بتوانیم در جهت سالم سازی جامعه و به خصوص کمک به نسل جوان خودمان که کم تجربه هستند اما انگیزه های بالای انقلابی و عدالت خواهی دارند، گام برداریم و تاثیر گذار باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه باید بهترین بهره برداری را از سال های عمر خود داشته باشیم، گفت: در حدیث نبوی آمده است که اگر یک انسان به وسیله ی تو هدایت شود ارزشش بیشتر از همه ی آن چیزی است که آفتاب بر آن می تابد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر علت مبقیه ی دین خداست، افزود: جهاد با همه ی سختی هایش می تواند پیروزی هایی داشته باشد اما نگهداری، نظارت صحیح، دفع ضررهای احتمالی و… نیز برای بقای اسلام و انقلاب نقشی اساسی دارند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: در روایات به ما هشدار داده شده است که اگر امر به معروف و نهی از منکر را ترک کنید عناصر ناباب پیروز خواهند شد و دست به فساد می زنند، لذا ما امروز نیاز به کار مضاعف و جهادی داریم.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *