خانه / سخنرانی / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی : مرزبانان غیور، با ارزش های الهی و فرهنگی خود انقلاب را حفظ کرده اند/ انقلاب اسلامی ایران امانتی الهی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی : مرزبانان غیور، با ارزش های الهی و فرهنگی خود انقلاب را حفظ کرده اند/ انقلاب اسلامی ایران امانتی الهی است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: آنچه که این عزیزان مرزدار را همواره در این ۴۰ سال، مقاوم و با استقامت نگه داشته است، به گونه ای که جان می دهند اما امانت خدا را حفظ می کنند، همان ارزش های الهی و فرهنگی آنان است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای نیروی مرزبانی خراسان جنوبی ضمن عرض تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: برای بنده باعث افتخار است که در یادواره شهدای نیروی انتظامی امین و مقتدر و مرزبانان کشور سرافراز ایران اسلامی شرکت می کنم.

 

وی با اشاره به اینکه امنیت شرط اول هر کاری است، افزود: دعای برای شما از جمله ی دعای حضرت سجاد(ع) است که انشاءالله همواره و همیشه شامل حال شما خدمت گزارانی که همه ی قشرهای مردم مدیون زحمات شما هستند، باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در آستانه ۲۲ بهمن ماه قرار داریم، گفت: آن سلطه ی جهنمی شرق و غرب، کفر آمیز و الحاد آمیز آن تاریخ تا سال ۵۷ به گونه ای نبود که انتظار نجات باشد، اما خداوند متعال ما را از سلطه ی استعماری انگلیس مکار و بعد از آن آمریکای جبّار نجات داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه قبل از انقلاب شکنجه گاه ها و سکوت های مرگ آسا، همه‌ی فریادها را در سینه خفه می کردند، ادامه داد: در آن دوران آینده ای تاریک در جلوی چشم بشر قرار داشت و استعمارگران هر کاری که دوست داشتند بر سر ملت ها در می آوردند اما اولیای خدا که دلهایشان به نور الهی روشن بود و با آن نور نگاه می کردند، جریاناتی را بر خلاف تصورات عموم می دیدند که از جمله ی آن ها امام خمینی(ره) بود.

 

وی افزود: امام خمینی(ره) در دوران جوانی خود کتابی با عنوان کشف الاسرار نوشته اند، کتابی که در دوران طاغوت ممنوع بود، ایشان در بخشی از این کتاب تصریح می کنند که یک عده ای بر مردم مسلط شده اند و اقدامات فحشا و منکرات و زورگویی و ظلم می کنند اما غافل از اینکه به زودی انقلابی خواهد شد و بر سر آنها فرود خواهد آمد.

 

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: امروز این انقلاب امانت بزرگی است که بر دوش قوی شما مرزبانان غیور نهاده شده است، این انقلاب عزیزتر از جان و وعده ی الهی است.

 

وی با بیان اینکه امروز چشم جهان به شما دوخته شده است، ادامه داد: مرزداران عزیز ما که حافظ جان، مال، ناموس و جامعه ی خودشان هستند، تنها از مرزهای خاکی محافظت نمی کنند بلکه این عزیزان علاوه بر اینکه شب و روز با چشم باز این مرزها و امنیت جامعه را حفظ می کنند، از مرزهای فرهنگی نیز محافظت می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: مرزهای فرهنگی که مرزداران غیور از آن محافظت می کنند، مرزهای اسلام، ارزش ها و امانت امام زمان(عج) هستند، لذا ما به این عزیزان با دید قداست نگاه می کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: دشمن همانگونه که خودش می گوید همه ی گزینه ها که مهمترین آن گزینه فرهنگی است را بر روی میز قرار داده و با ما در حال جنگ است.

 

وی ابراز داشت: آنچه که این عزیزان مرزدار را همواره در این ۴۰ سال، مقاوم و با استقامت نگه داشته است، به گونه ای که جان می دهند اما امانت خدا را حفظ می کنند، همان ارزش های الهی و فرهنگی آنان است.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *