خانه / دیدارها / امام جمعه بیرجند: ۱۹ بهمن ماه، روز نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ انقلاب می درخشد/ نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران “السابقون السابقون و اولائک المقربون” هستند

امام جمعه بیرجند: ۱۹ بهمن ماه، روز نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ انقلاب می درخشد/ نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران “السابقون السابقون و اولائک المقربون” هستند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران “السابقون السابقون و اولائک المقربون” هستند و آن ها این سبقت را در بصیرت جستند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با فرماندهان و پرسنل پایگاه هوایی شهید حسینی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت ام البنین(س) و سردار افراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین تبریک دهه ی مبارک فجر انقلاب اظهار کرد: ۱۹ بهمن ماه، روز نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ انقلاب می درخشد.

 

وی افزود: در جایگاهی که انسان قرار دارد و در سیر منازلی که به سوی الله و کمال مطلق طی می کند، بصیرت و اراده، دو قضیه بسیار کارساز محسوب می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بصیرت در زندگی انسان که در زوایای مختلف بسیار گسترده است یک امر اجتناب ناپذیر است و با چشم بسته نمی شود به راه ادامه داد، گفت: ما در عالمی زندگی می کنیم که عالم تضاد است و همواره با مانع مواجه هستیم لذا باید با بصیرت خیر را از شر، حق را از باطل، درست را از نادرست، و دوست را از دشمن تشخیص دهیم و الا در دام آنها می افتیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: آنهایی که به لبخند دشمن دل می سپارند، کور هستند و دشمن را نمی بینند.

 

وی بیان داشت: این دشمن با سابقه ای که دارد، همه ی راه ها را حساب شده و کارشناسی شده انجام می دهد، حال فرق نمی کند می خواهد در جنگ نظامی باشد یا می خواهد در قالب های فریب و نیرنگ و نفوذ باشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مسلما به دلیل اینکه جنگ نظامی برای دشمنان هزینه دارد، این روش در رتبه دوم قرار دارد، لذا از طریق دوست و حتی دین وارد می شوند و نفوذ پیدا می کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: سرمایه ی ارزشمند حیاتی که خداوند به انسان داده اگر بخواهد برای ابد سعادتمند باشد، باید همراه با بصیرت باشد.

 

وی گفت: انسان نباید ابزار استعمارگران قرار بگیرد، دشمنان همواره اقلیت های منحرف به هر اسمی را ایجاد می کنند و سپس آنها را به نفع خودشان توجیه می کنند.

 

امام جمعه بیرجند اضافه کرد: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران “السابقون السابقون و اولائک المقربون” هستند و آن ها این سبقت را در بصیرت جستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: دشمن سعی می کند تا نیروی نظامی را بر علیه مردم خودش به کار گیرد و مردم را قتل عام کند و سپس کودتایی به نفع خود راه اندازی کند اما بصیرت ایجاب می کند که بدانیم دشمن، همواره دشمن است.

 

وی بیان داشت: افتخار نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ به ثبت رسید و اراده و بصیرت این نیرو بعد از ۴۰ سال همچنان ادامه دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: دشمنی که روزی با همینه ی خود به هر جای کره ی زمین که اشاره می کرد می توانست حکومت ها را عوض می کرد اما اکنون می گوید ما ۷ تریلیون دلار در منطقه هزینه کردیم و اکنون باید با دست خالی آن را ترک کنیم، این شکست هیمنه ی آمریکا نشانه ی اراده و مقاومت است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: دهه ی فجر انقلاب اسلامی، بسیار دوران پرعظمت و شیرینی بود، اما بیش از همه آن چیزی که در این انقلاب اصل است، دست قدرت الهی است.

 

وی گفت: اگر دست قدرت الهی نبود، امام راحل با دست خالی نمی توانست این همه تحول در دل ها ایجاد کند و این در حالی بود که آنقدر استعمارگران جامعه را بی دین کرده بودند که کارشناسان آمریکایی وقتی موضوع دین را بررسی کرده بودند، گفته بودند اسلام در ایران به مانند پیری است که آخرین نفس های خود را می کشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: تمامی شیطنت ها، جنگ های نظامی، محاصره های اقتصادی  وخواب و خیال های آمریکا و همچنین کشورهای خائن اروپایی با شکست مواجه خواهد شد و باید منطقه را ترک کنند و این مایه ی افتخار شما عزیزان است و شما السابقون السابقون هستید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *