خانه / دیدارها / مراسم اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۲۴ بهمن ماه در مصلی بزرگ المهدی(عج) بیرجند برگزار می شود

مراسم اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۲۴ بهمن ماه در مصلی بزرگ المهدی(عج) بیرجند برگزار می شود

سردار قاسمی گفت: زمان برگزاری مراسم اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۲۴ بهمن ماه و راس ساعت ۹ صبح برنامه ریزی شده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در دیدار با نشست برنامه ریزی مراسم اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در محضر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم که خداوند متعال به ما توفیق دهد تا به مسیری که امام راحل برای ما روشن کرده اند، ادامه دهیم.

وی افزود: از همه ی عزیزانی که در ۳۰ روز گذشته مراسمات بسیاری را در جهت حمایت از فرهنگ شهید و شهادت و جبهه ی مقاومت و مخصوصا تجلیل از سرباز فداکار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همرزمشان، برگزار کرده اند، تشکر و قدردانی می کنم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: به لطف خداوند متعال در استان خراسان جنوبی خیزش و رستاخیز بزرگی به ثبت رسید و اکنون نیز به ایام اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی نزدیک می شویم لذا در این خصوص، هم درخواست های متعدد و هم برنامه های مختلف پیشنهاد شده است که سیاست گذاری دست اندرکاران این مراسم را می طلبد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: با پیگیری هایی که از طریق حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای نوفرستی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی صورت گرفت، حجت الاسلام و المسلمین عرب‌پور مسئول حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمان که از همرزمان و نزدیکان حاج قاسم سلیمانی هستند، پذیرفته اند تا دو الی سه روز میزبان ایشان باشیم و خاطرات و ارتباطات صمیمی که با حاج قاسم سلیمانی داشته اند را نیز برای ما در جلسات مطرح کنند.

سردار قاسمی ابراز داشت: طبق پیشنهادی که از سوی حجت الاسلام محقی مسئول ستاد نماز جمعه شهر بیرجند مطرح شد، تصمیم بر این گرفته شده که جلسه ی محوری اربعین حاج قاسم سلیمانی در مصلی بزرگ المهدی(عج) برگزار گردد.

وی ادامه داد: همچنین زمان برگزاری جلسه نیز در تاریخ ۲۴ بهمن ماه و راس ساعت ۹ صبح برنامه ریزی شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بنده به عنوان یک سرباز بسیار کوچک از این تلاش ها، زحمات و انعکاس برنامه ها و برنامه ریزی هایی که در یک ماه گذشته انجام شد و همه ی دوستان در این جهت همت و تلاش کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم در این زمان باقیمانده نیز همچنان این برنامه های معنوی و فرهنگی ادامه داشته باشد و برنامه های مفصلی تحت عنوان چهلمین روز به خاکسپاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح استان و همه ی بخش ها، روستاها کارخانجات و ادارات برگزار شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *