خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در گلزار شهدای بیرجند: اگر ما شهدا را یاد کنیم آن ها نیز به ما توجه خواهند کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در گلزار شهدای بیرجند: اگر ما شهدا را یاد کنیم آن ها نیز به ما توجه خواهند کرد

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: اگر ما یاد شهدا کنیم آنها نیز به ما توجه خواهند کرد، البته اگرچه آنها نیازی ندارند، اما برکت شهدا شامل حال ما خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در آستانه آغاز دهه ی مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در قطعه‌ی یک گلزار شهدای شهر بیرجند حضور یافتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در گلزار شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با درود به ارواح پاک مجاهدان راه حق، برای استمرار نزول رحمت و نصرت الهی بر ملت بزرگ ایران، دعا کردند.

در پایان این برنامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی اظهار کرد: اگر ما یاد شهدا کنیم آنها نیز به ما توجه خواهند کرد، البته اگرچه آنها نیازی ندارند، اما برکت شهدا شامل حال ما خواهد شد.

وی افزود: ما وقتی به زیارت ارواح اولیاء الهی می رویم، ما برکت می گیرم، البته قرائت قرآن و دعا نیز بر مقام آنها می افزاید، زیرا آن یک حد نامحدود است، حتی صلواتی که می فرستید به دلیل اینکه نامحدود است به اجابت می رسد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *