خانه / دیدارها / امام جمعه بیرجند: کسی که دارای بصیرت باشد از طاغوت تعریف نمی کند

امام جمعه بیرجند: کسی که دارای بصیرت باشد از طاغوت تعریف نمی کند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: اگر انسان در بصیرت جهان شناسی، انسان شناسی و دین شناسی به آن حد نصاب لازم برسد همه ی مسائل حل است، و دیگر از دشمن نمی ترسد، به کسی طمع نمی کند، در دام کسی نمی افتد، و از طاغوت تعریف نمی کند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با کارکنان و خانواده های دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ضمن تسلیت ایام شهادت صدیقه ی کبری حضرت فاطمه ی زهرا(س) و شهادت سردار سرفراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: آنهایی که راه ایمان و راه بندگی خدا را می روند، اینگونه نیست که در امنیت باشند و دشمن ندارد بلکه باید دانست همه ی پیغمبران رنج برده اند، همچنین پیغمبر آخرالزمان(ص) و فرزندان ایشان و امروز آنهایی که راه آنها را می روند همواره تحت فشار هستند، شهید می دهند، در محاصره اقتصادی هستند و همواره علیه آنها تبلیغات می شود،

 

وی افزود: باید از خداوند متعال درخواست کنیم تا به ما بصیرت در دین عنایت کند زیرا کلید حل همه ی مشکلات در این موضوع است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید در جهان بینی، جهان بینی توحیدی، انسان شناسی و دین شناسی بصیرت را کسب کرد، گفت: مشکلات وجود دارد اما همه مشکلات دارای راه حل است و رمز آن این است که جهان شناسی درست، انسان شناسی درست و دین شناسی درست حاصل شود زیرا همه ی برگ برنده ها در همین مشکلات است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه اگر کسی به بصیرت برسد هرگز دچار خوف و افسردگی نمی شود، خاطر نشان کرد: در شب دستگیری امام خمینی(ره) نیروهای مسلح طاغوتی با تجهیزات کامل میترسیدند و می لرزیدند اما امام راحل نترسیدند و گفتند که اگر میترسیدم ایمان نداشتم، این یعنی بصیرت.

 

وی با بیان اینکه افسردگی ها از بی دینی است، تصریح کرد: مشکلات اجتماعی، خانوادگی، سیاسی، اقتصادی، نظامی، بازار و.. همه به خاطر ضعف بصیرت است.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه دیدگاه توحیدی تمامش حب، فداکاری و خدمت است، ادامه داد: دیگاه توحیدی در مقابل دیدگاه حیوانی لیبرال دموکراسی و شیطانی غرب قرار دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: در دیگاه غرب و مکتب لیبرال دموکراسی دین خدا را تحریف کرده اند، و علاوه بر اینکه متون ادیان را از بین برده اند، اصلا همان چیزی که بوده است را نیز تحریف کرده اند و یک دیدگاه غلط ارائه داده اند.

 

وی با اشاره به اینکه اگر فردی دارای بصیرت باشد تمام کارهایی که انجام می دهد عبادت است، گفت:  اگر انسان در بصیرت جهان شناسی، انسان شناسی و دین شناسی به آن حد نصاب لازم برسد همه ی مسائل حل است، و دیگر از دشمن نمی ترسد، به کسی طمع نمی کند، در دام کسی نمی افتد، معامله ی سیاسی نمی کند، از طاغوت تعریف نمی کند و راه الهی را نیز گم نمی کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: خوشا به حال شما که در این صحنه ی آخر الزمانی خداوند متعال برای شما زمینه ای به برکت خون شهدا به وجود آورده که محیط شما، محیط ایمان است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: همه ما نسبت به خود، خانواده، فرزندان و همه ی آنهایی که می توانیم در آنها موثر باشیم، وظیفه داریم تا در سطح جامعه کار کنیم و آن فرهنگ اصیل مکتب توحید را که در مقابل مکتب لیبرال دموکراسی حیوانی غرب قرار دارد به جهانیان بشناسانیم تا بشر از شر استعمارگران نجات پیدا کند.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *