خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هیچ چیزی به اندازه بیدار کردن انسان ها ارزشمند نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هیچ چیزی به اندازه بیدار کردن انسان ها ارزشمند نیست

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه هیچ چیز به اندازه بیدار کردن انسان ها ارزش ندارد، گفت: به برکت خون شهدا فرصت هایی پیش آمده که ما شاهد گسترش حفظ قرآن برای افراد مستعد هستیم.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با حجت الاسلام آقای محمدمهدی رجبی از حافظان بین المللی قرآن کریم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سردار سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ورود به دریای بیکران قرآن برای امثال بنده کار مشکلی است لذا خوشا به حال شما که ظرف قلب پاک شما، ظرف قرآن شده است.

 

وی با اشاره به اینکه حفظ قرآن کریم عواید و نتایجی برای شما و بازتابی نیز در بیرون دارد، افزود: قرآن نور است و اگر دلها آمده و حافظ قرآن باشند، می توانند همواره در عالم معنویات قرآن نیز سیر کنند و از آن بهره ببرند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: به برکت خون شهدا فرصت هایی پیش آمده که ما شاهد گسترش حفظ قرآن برای افراد مستعد هستیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه برخی از افراد دارای شرایط مساعدی هستند اما در بسیاری مواقع، وقتشان هرز می رود، تصریح کرد: نوجوانان و جوانان عزیز می توانند از لحظه لحظه ی فرصتهایشان برای به دست آوردن این امتیاز معنوی و حفظ قرآن تلاش کنند، لذا هنگامی که با حضرتعالی و امثال شما روبرو و گفتگویی می کنند از نصایح بهره می برند و به کرامت قرآن و اینکه قلبشان ظرق قرآن شود، نزدیک می شوند.

 

وی بیان داشت: همه ی نیازهای ما در قرآن برآورده می شود، از امام صادق(ع) روایتی است که می فرمایند “من هر چه می گویم از من بپرسید که در کدام قسمت قرآن آمده است.

 

امام جمعه بیرجند ادامه داد: فردی که با قرآن مأنوس می شود، چشم او با قرآن می بیند، گوش او با قرآن می شنود، زبان او با قرآن حرف می زند و دست، پا، قدم، قلم و شعارش نیز طبق قرآن است تا جایی که به یک قرآن متحرک تبدیل می گردد که البته این مهم در افراد معمول می تواند به صورت نسبی باشد اما در انسان های کامل همانند پیامبر اکرم(ص)، امام علی(ع) و امام صادق(ع) که قرآن ناطق هستند، به صورت جامع است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: وجود شما و امثال شما می تواند به عنوان تابلویی مخصوصا در حوزه های علمیه بسیار آموزنده باشد، لذا حضور شما در حوزه ها می تواند به صورت خاموش در طلاب و روحانیون تأثیر گذارد که انشاءالله از اجر آن نیز برخوردار خواهید شد.

 

وی با اشاره به اینکه هیچ چیز به اندازه بیدار کردن انسان ها ارزش ندارد، افزود: انشاءالله خداوند به شما توفیق بیشتر و عمر با برکت عنایت کند که در این جبهه کار می کنید.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *