خانه / دیدارها / امام جمعه بیرجند: خطبه های با صلابت مقام معظم رهبری در نمازجمعه خاری بر چشم دشمنان شد/ استیضاح ترامپ جنایت‌کار برای همیشه در تاریخ آمریکا باقی خواهد ماند

امام جمعه بیرجند: خطبه های با صلابت مقام معظم رهبری در نمازجمعه خاری بر چشم دشمنان شد/ استیضاح ترامپ جنایت‌کار برای همیشه در تاریخ آمریکا باقی خواهد ماند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: تشییع با شکوه پیکر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و مکمل آن نمازجمعه پرصلابت مقام معظم رهبری بود که الحق در سر جا آنچه که باید صورت بگیرد، گرفت و دشمن بیش از همیشه خار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با امیر سرتیپ محمد فهمیده قاسم زاده جانشین بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور  ضمن شهادت حضرت زهرا(س) و شهادت پر افتخار سردار سرافزار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: جایگاه حفظ آثار و ارزش های انقلاب در خود این نام باسما گنجانده شده و این تاریخ مجسم است.

 

وی افزود: ما اگر از تاریخ صدر اسلام و دوران دفاع مقدس تنها یک جمله از منابع آن حماسه ها و جهادهای فی سبیل الله به دست آوردیم بسیار خوشحال می شویم که امیدواریم این آثار و گنج های ارزشمند برای نسل های آینده ما به صورت گویا ذخیره شوند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خداوند شما و همه ی آنهایی که در این راه تلاش کرده و می کنند را حفظ کند، گفت: همه ی ما موظف هستیم که در چارچوبه ی لازم، آنچه از دستمان بر می آید در این راه همکاری و کمک کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه ما به وجود شما یادگاران دفاع مقدس افتخار می کنیم، خاطر نشان کرد: بنده بهترین دوران های زندگی خود را در ارتش سپری کرده ام و افتخار داشته ام که پوتین شماها را گردگیری کنم  و اکنون نیز همین افتخار را داریم و هنگامی که شما را می‌بینم بسیار لذت می برم.

 

وی ادامه داد: شما کسانی هستید که غیر از سرشت پاکتان و وفاداری ها و بیعتی که با امام راحل کردید، همچنان بعد از ۴۰ سال مستقیم ایستاده اید، و این تنها یک ادعا نیست بلکه در صحنه ها حضور یافتید.

 

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: در دوران دفاع مقدس دشمنان از شرق و غرب عالم با همه ی وجود به سمت ما تهاجم کردند و جنگ نابرابری را علیه ما صورت دادند اما حماسه آفرینی های شما افتخارات بسیاری را به سود ما رقم زد که البته در این راه دست قدرت الهی همواره با شما بوده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: دشمن بعد از ۴۰ سال شکست در صحنه های مختلف و هزینه کرد ۷ تریلیون دلار در منطقه، در حسرت باقی ماندند و خودشان به این نیز اذعان کردند که باید دست خالی برگردند لذا خواستند عقده ی خود را با ترور سردار سرافراز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بگشایند که باز هم تصورشان غلط از کار درآمد زیرا نام شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار خطرناک تر از سردار حاج قاسم سلیمانی برایشان تمام شد.

 

وی تصریح کرد: امروز نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان و در خود کشورهای غربی، این حرکت ضد انسانیت و ضد قانون و مصوبات بین المللی، محکوم شده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: امروز نیز روز استیضاح آن مرد خبیث(دونالد ترامپ) است، اما چه رای بیاورد و چه رای نیاورد، رئیس مجمع نمایندگان گفت که این استیضاح برای همیشه در تاریخ ثبت شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در بخش دیگری از سخنان خود به مراسم تشییع میلیونی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و عنوان داشت: تشییع با شکوه پیکر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و مکمل آن نمازجمعه پرصلابت مقام معظم رهبری بود که الحق در سر جا آنچه که باید صورت بگیرد، گرفت و دشمن بیش از همیشه خار شد و امیدواریم که خداوند برای نجات نوع بشر از شر این استعمارگرهای ضد انسان، تفضلی فرماید.

وی ادامه داد: امیدواریم که با ظهور حضرت مهدی(عج)، حق به نحو مطلق و باطل نیز به نحو مطلق نابود گردد و نوع بشر از شرق عالم تا غرب عالم از شر این ها نجات پیدا کند.

 

امام جمعه بیرجند بیان داشت: از برادر عزیزمان آقای دکتر فخر و دوستانی که از دوران اول در این مجموعه بوده و تلاش و خدمت کرده اند نیز تشکر و برای آن‌ها دعا می کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: به آقای دکتر فخر نیز گفته ایم که شما بازنشستگی ندارید و به صورت مستقیم و غیر مستقیم با باقی نهادها که از اهداف انقلاب اسلامی است کار را ادامه دهید.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *