خانه / دیدارها / دعای نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برای فرمانده مرزبانی کشور: خداوند شما را برای ما نگه دارد تا فرج کلی را درک کنید

دعای نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برای فرمانده مرزبانی کشور: خداوند شما را برای ما نگه دارد تا فرج کلی را درک کنید

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی گفت: اگر شما صد بار هم التماس دعا بگویید، باز هم دعای ما این است که خداوند شما را نگه دارد تا آن فرج کلی نوع بشر را درک کنید.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار کرد: دیدار شما و بیش از آن فرمایشات و گفتار شما که برخاسته از یک فکر و فرهنگ است، ما را خوشحال می کند.

 

وی افزود: مرزبانی جمهوری اسلامی ایران، تنها مرزبانی مرزهای فیزیکی صحرا و دریا نیست بلکه مرزهای عقیدتی، فرهنگی، فکری، اسلامی، ارزشی و انقلابی را نیز در بر می گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پاسخ به درخواست فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه دعا بفرمایید تا خداوند شهادت را نصیبمان کند، گفت: آرزویی که حضرتعالی و امثال شما دارند و خواهند داشت، آرزویی به جاست اما دعای ما به نسبت به این خواسته، معکوس است، دعا و آرمان ما این است که خداوند بزرگ، آن بندگان خالص خود را نگه دارد زیرا اگر آن بندگان خالص بودند ما اصلا دشمنی نداشتیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به ایران اسلامی طمع می کنند، خاطر نشان کرد: انشاءالله دندان طمع دشمنان از ریشه کنده خواهد شد اما اگر آن بزرگان حضور داشتند، این دندان طمع، خود به خود از ریشه کنده شده بود.

 

وی تصریح کرد: طبعا ما به توفیق، حکمت، آزمایش و اراده ی خداوند تسلیم هستیم اما از خداوند درخواست می کنیم که شما و امثال شما را در سنگرهای مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و… حفظ کند.

 

امام جمعه بیرجند ادامه داد: در روایتی آمده است که از معصوم سوال می شود ” آیا بالاتر از مقام شهادت هم می تواند مقامی باشد؟ که پاسخ می دهند: بله؛ و آن مقام به کسانی تعلق دارد که آمادگی شهادت و درخواست آن فیض را دارند و تا مرز شهادت رفته و می روند، و در عین ناکام گذاشتن دشمنان، همچنان به کارشان ادامه و راه و اهداف شهدا را دنبال می کنند، مقام چنین کسانی از شهادت بالاتر است.”

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه شهادت هدف نیست بلکه در راه هدف است، گفت: دشمن تصور می کرد که اگر سردار قاسم سلیمانی را از سر راه بردارد می تواند به پیروزی برسد اما خطا کرد، زیرا خطر شهید قاسم سلیمانی برای دشمن بسیار بیشتر از سردار قاسم سلیمانی است.

 

وی با بیان اینکه از قطره قطره ی خون شهید حاج قاسم سلیمانی، سلیمانی ها پدید خواهند آمد، افزود: خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افکار عمومی و حتی آنهایی که به خواب رفته بودند را بیدار کرد و این منحصر به یک شهر، استان و کشور نیست، بلکه در منطقه و بین الملل اثر خود را گذاشته است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: اگر شما صد بار هم التماس دعا بگویید، باز هم دعای ما این است که خداوند شما را نگه دارد تا آن فرج کلی نوع بشر را درک کنید.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اضافه کرد: امیدواریم که خداوند متعال فرج کلی را برای نوع بشر تعجیل فرماید تا بشر از شر این دشمنان خدا، انسانیت و ارزش ها و همچنین از شر تفکر پست لیبرال دموکراسی غرب که یک تفکر خودپرستی و نفس پرستی است، نجات پیدا کند.

 

وی با اشاره به اینکه دعاگوی شما امام سجاد(ع) است، گفت: دعای ما برای شما که در این راه تلاش کرده و می کنید و شب و روز ندارید، این است که چشمانتان آن پیروزی نهایی و تحقق آرمان انبیاء، ائمه اطهار(ع) و اولیاء الهی را ببینید که امیدواریم آن روز دور نباشد.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *