خانه / دیدارها / امام جمعه بیرجند: خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرهنگ پلید غرب را به زباله‌دان تاریخ خواهد سپرد

امام جمعه بیرجند: خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرهنگ پلید غرب را به زباله‌دان تاریخ خواهد سپرد

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در ۴۰ سال اول خوش درخشیده است، گفت: خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جایگاه رو به افول فرهنگ پلید غرب را به زباله دان تاریخ خواهد سپرد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدای ورزشکار خراسان جنوبی گفت: اکنون که جهان مانند کف دست شده از هرگونه و هر نوع فسادی با ویران کردن زیرساخت‌ها، کُشت و کشتار، محاصره آب و نان و بیماری‌های گوناگون استفاده می‌شود که بدترین آنها تبلیغات روانی است.

 

وی بر انجام ورزش های همگانی و قهرمانی توسط جوانان تاکید کرد و گفت: انسان به عنوان اشرف مخلوقات چنانچه در حوزه ورزش بتواند بر هوای نفس خود غلبه کند و انسان واقعی بماند؛ قهرمان است.

 

امام جمعه بیرجند منشاء ظلم و فساد در جهان را نفس انسان دانست و افزود: قهرمان کسی است که در مقابل هوای نفس خود، کنترل داشته باشد و اجازه ندهد که طبیعت او از دایره انسانیت خارج شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون با وجود دشمنی‌های سرسخت دشمنان، به حول و قوه الهی در ۴۰ ساله اول درخشیده است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب بسیاری از مسائل را یکسره خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه هر جامعه ای چنانچه بخواهد در این تضادها، بماند باید خودش را متناسب با شرایط تطبیق دهد و قوی شود، گفت: بخش شوم تضادها همین درگیری های فیزیکی و نظامی و جبهه‌ای است که در این راستا اگر روزی مالک اشتر به عنوان قهرمان تاریخ بود، امروز فرزندان او که تعدادشان هم کم نیست و شهید سلیمانی یکی از برجسته ترین آنها بود، با شهامت و شجاعت و غیرت خود، راه او را ادامه می دهند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در به شهادت رساندن سردار سلیمانی اشتباه بزرگی را مرتکب شدند، افزود: دشمنان به این نکته توجه نداشتند که خطر شهید سلیمانی برای آنها از خطر سپهبد سلیمانی بیشتر است، چراکه از قطره قطره خون او سلیمانی ها پدید خواهند آمد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تاکید کرد: خون سردار سلیمانی جایگاه رو به افول فرهنگ پلید غرب را به زباله دان تاریخ خواهد سپرد.

 

وی با بیان اینکه برای بقا و ماندن باید دست‌اندرکار بود گفت: در غیر اینصورت انسان و جامعه محکوم به نابودی است و ورزش یکی از آن مسوولیت‌ها است چه در ورزش همگانی و چه در ورزش قهرمانی که به عنوان یک نماد است.

 

امام جمعه بیرجند گفت: مساله دیگر ماندن به عنوان انسان ماندن است باید لحظه به لحظه در جهت قوت اراده در مقابل عامل خطرناک که بدترین آن‌ها هوای نفس است، ایستاد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *