خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خطر شهید سلیمانی برای دشمنان بیشتر از سردار سلیمانی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خطر شهید سلیمانی برای دشمنان بیشتر از سردار سلیمانی است

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه کسانی که خواستند شهید سلیمانی را از میان بردارند و از خود رفع خطر کنند متوجه اشتباهشان شدند، افزود: خطر شهید قاسم سلیمانی از سردار سلیمانی بسیار بیشتر است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دوره عقیدتی جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، اظهار کرد: شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی، آزمایش زندگی دنیایی را به توفیق الهی خوب انجام داد.

وی با بیان اینکه کسانی که خواستند شهید سلیمانی را از میان بردارند و از خود رفع خطر کنند متوجه اشتباهشان شدند، افزود: خطر شهید قاسم سلیمانی از سردار سلیمانی بسیار بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمنان اولین ضرب شست را چشیدند و از امروز خواب راحتی نخواهند داشت، گفت: تفاوت بزرگ عالم مادی و معنوی این است که در عالم معنوی مزاحمت وجود ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه همه مسائلی که با آن روبرو هستیم به نحو رمزی در قرآن کریم قرار گرفته است، عنوان کرد: همه آنچه که در دنیا ستایش شمرده می‌شود تنها در خور خداوند متعال است.

وی با اشاره به اینکه رمز اینکه عده‌ای همچون سلمان فارسی و سردار سلیمانی تنها فهیمدن و درک کردن بندگی خداوند متعال است، بیان کرد: این افراد تنها حق گرا هستند و هیچ حزب، گروه، وعده و وعید برای آنها بی معنا است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه قرب نه زمانی و نه مکانی است چراکه خداوند در همه جا وجود دارد، اظهار داشت: تماماً بنده خدا شدن به معنای قرب و نزدیک شدن به خداوند است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه جهان شناسی در واقع همان جهان بینی است، افزود: با چشم مادی هیچ چیز جز شکم و شهوت و مادیات نمی‌توان دید اما با چشم معنوی تنها خدا را می‌توان دید.

وی با بیان اینکه اگر ما انقلاب، اسلام و ارزش‌های آن را درک کنیم آن را به هیچ چیز نمی‌فروشیم، گفت: متأسفانه عده‌ای که بر پشت میزها تکیه زدند می‌خواهند ارزش‌های انقلاب و اسلام را به تفکر زشت و پلید لیبرال دموکراسی بفروشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انسان نباید در چند روز زندگی گول مادیات را بخورد بلکه باید به خود و عقلش برسد، عنوان کرد: تمام دام‌ها در نفس انسانی قرار دارد لذا اگر از نفس رها شویم به خداوند متعال خواهیم رسیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *