خانه / تاپ خبر / اینستاگرام پست مربوط به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را از صفحه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حذف کرد

اینستاگرام پست مربوط به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را از صفحه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حذف کرد

اینستاگرام در راستای تبعیت و حمایت از رسانه های اسرائیل جنایتکار، پست روضه خوانی آقای علیزاده در فراق شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را حذف کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، شبکه اجتماعی اینستاگرام در راستای تبعیت و حمایت از عوامل رژیم اشغالگر اسرائیل و آمریکای جنایتکار، پست روضه خوانی آقای علیزاده در فراق شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش را صفحه ی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی حذف کرد.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: پست منتشر شده مطابق با قوانین این شبکه اجتماعی نبوده و این مطلب برای خشونت یا مرتبط با سازمان های خطرناک می باشد و بر این اساس حذف شده است!
Your post goes against our community guidelines

we removed your post because it goes against our community guidelines on violence or dangerous organizations.

اینستاگرام در ادامه پیام با تهدید صفحه سید علیرضا عبادی می افزاید: در صورتیکه مجددا مطالبی خلاف سیاست‌های اینستاگرام منتشر گردد، پست‌ها، بایگانی محتوا، پیام ها و دنبال کنندگان شما حذف می‌شود.

If you post something that goes against our guidelines again, your account may be deleted, including your posts, archive, messages and followers.

لازم به ذکر است چندی پیش نیز اینستاگرام پیام تبریک نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص دستگیری مدیرکانال آمدنیوز را حذف کرده بود.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *