خانه / دیدارها / قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از حضور باشکوه مردم در مراسم بزرگداشت و راهپیمایی ۹ دی

قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از حضور باشکوه مردم در مراسم بزرگداشت و راهپیمایی ۹ دی

امام جمعه بیرجند گفت: ۹ دی امسال بیش از هر سال از جهت کمی و کیفی، چشم منافقین را کور و آن ها را مبهوت کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی امروز در دیدار با امیر سرتیپ دوم محمودی فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در بیرجند، ضمن قدردانی از حضور با شکوه مردم در مراسم بزرگداشت و راهپیمایی ۹ دی، اظهار کرد: ۹ دی امسال بیش از هر سال از جهت کمی و کیفی، چشم منافقین را کور و آن ها را مبهوت کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران کلمه طیبه است، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که از ایمان، اعتقاد و تقوا برخوردارند، دارای عقیده، آرمان و بصیرت هستند.

امام جمعه بیرجند خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بسیار متفاوتند از نیروهای مسلحی که در دنیا مطرح هستند زیرا آن ها در واقع مزدورانی می باشند که علیه ملت ها و برای رفاه یک عده انسان های ستمگر سلاح برمی دارند و همواره لوله سلاحشان به سینه مظلومین می رود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دارای بصیرتی ایمانی می باشند و پای عقیده خود، مسئله توجید و اجرای عدالت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در جهت کارآمدی اگرچه در هر سیستمی مخصوصا سیستم نظامی سلسله مراتب وجود دارد و بدون سلسله مراتب نمی شود کار کرد، اما آن یک ابزار کار است و آنچه در نیروهای مسلح اهمیت دارد عقیده و ایمان آن ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از سرباز صفر تا امیر ارتش، همه پای عقیده‌ی خود هستند، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی آدم‌کش نیستند بلکه ستم‌کش هستند، لذا مسلح بودنشان برای حفظ و حراست از حق و عدل است نه برای شخص یا اشخاص.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان داشت: همواره در طول تاریخ و بعثت همه ی انبیاء و اولیای الهی، نیروهایی بوده اند که با جانفشانی در پای عقیده و ایمان توحیدی، بازوی دعوت انبیا بوده اند و اکنون نیز همان است.

وی افزود: آنچه برای همه ی ما مطرح می باشد این است که با تعلیمات الهی، بتوان بشر را از این وحشی گری ها نجات داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تا ظلم باشد مبارزه وجود دارد، اضافه کرد: ما متجاوز نیستیم اما آنجایی که می جنگیم نیز برای صلح می جنگیم، زیرا صلح وقتی حاصل می شود که عدالت حاصل شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: ما به نیروهای مسلح این نظام مقدس به قداست نگاه می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بنده با نیروهای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی مباشرت نزدیک داشتم و ۲۰ سال از عمر خود را در ارتش گذرانده ام که شاهد انسانهایی فداکار، با صداقت، باوفا و ملتزم و متعهد بوده ام.

امام جمعه بیرجند در بخش پایانی سخنان خود به نطق دکتر شهید مصطفی چمران در مجلس شورای اسلامی در خصوص انحلال ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: کسانی که از خودشان مشکل داشتند و یا مسائلی دیگر، دم از انحلال ارتش می زنند و حال اینکه شهید چمران می گوید که ” من با کمال جرات و جسارت پشت آنها نماز خوانده ام و می خوانم.”
حجت الاسلام و المسلمین عبادی در ادامه افزود: در دوران خدمت بنده هم، فرماندهان و شخصیتهایی در ارتش بوده، هستند و خواهند بود که تمامشان تعهد، ایمان و عزم راسخ برای مبارزه با ظلم هستند و بنده خاطراتی از این عزیزان دارم.

امیر سرتیپ دوم محمودی فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در بیرجند نیز در این دیدار گفت: اصطلاحی در بین یگان های نظامی ارتش وجود دارد که گفته می شود فرماندهان، شناسنامه یگان خودشان هستند یعنی اگر لیست فرماندهان یگان را مشاهده کنیم متوجه عملکرد یگان می شویم، لذا ما شما را به عنوان بزرگ و شناسنامه خراسان جنوبی می دانیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی در اوج آمادگی قرار دارد، افزود: امروز نیروهای مسلح و لشکر ۳۰ بیرجند با دو تیپ سازمانی در مرز، آمادگی دارد تا در هر کجایی که لازم باشد امنیت صددرصد مرزهای جمهوری اسلامی ایران را برقرار کند.

فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در بیرجند گفت: با وجود نیروهای مسلح و با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و نمایندگان ایشان در سایر استان ها ما دارای امنیتی زبانزد در منطقه هستیم.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *