خانه / دیدارها / امام جمعه بیرجند: اشتباهات خواص جامعه را ضعیف می کند/ صاحب این انقلاب مردم هستند

امام جمعه بیرجند: اشتباهات خواص جامعه را ضعیف می کند/ صاحب این انقلاب مردم هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اشتباهات خواص جامعه را ضعیف می کند، گفت: جامعه یک پیکره است لذا خواص باید توجه کنند که جامعه را مریض نکنند، درست عمل کنند و درست سخن بگویند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با دست اندرکاران ستاد گرامیداشت ۹ دی اظهار کرد: جامعه به مانند یک پیکره است که هر فردی سلول های آن پیکره را تشکیل می دهد، آنهایی که خدماتی را می رسانند و خواص هستند در پیکره ی انسان دهان و بینی و گوش و چشم هستند.

 

وی با اشاره به اینکه رشد سلامت بدن و سلامت روح به سلامت خواص بستگی دارد، افزود: پیکره در گرو خواصی است که خدمات رسان هستند و همواره بهداشت بهتر از درمان است زیرا درمان بسیار هزینه دارد و اگر چنانچه بهداشت رعایت گردد هزینه ی آن کم تر است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: اگر بدنی سالم نگه داشته شود خودش میکروب را دفع می کند اما اگر ضعیف شود با کوچکترین رخنه ای که میکروب پیدا کند، مریض می شود، لذا بهترین راه پیشگیری، قوت است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: جامعه از طریق خواص تغذیه می شود و اگر خواص سلامت امور را رعایت و جامعه درست تقویت شود، هیچ دشمنی جرات نمی کند که به کشور ما نگاه چپ کند.

 

وی ادامه داد: مشکل ما این است که همواره در طول تاریخ و در زمان معاصر راه های نفوذ به گونه ای بوده که از طریق خواص، به جامعه آسیب می رسد و همین باعث می شود که هزینه های زیادی را پرداخت کنیم.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه اشتباهات خواص جامعه را ضعیف می کند، افزود: جامعه یک پیکره است لذا خواص باید توجه کنند که جامعه را مریض نکنند، درست عمل کنند و درست سخن بگویند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اضافه کرد: برخی افراد سوال می کنند که تا کی باید جنگ باشد که پاسخ این است که هر وقت دشمن از بین برود و قدرت شما آنقدر قوی شود که نتواند بر شما غالب شود آن زمان دشمن از بین می رود.

 

وی مطرح کرد: تا ما هستیم دشمن وجود دارد و تا دشمن وجود دارد باید مبارزه کرد و الا باید به دستورات او تن در دهی که موجب نابودی خود می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: راه اینکه دشمن در سر جای خود بنشیند و فکر تعرض را از سرش بیرون کند، قدرت و قوت است، اما شرطش این است که خواص جامعه را مناسب تغذیه کنند که همواره برخی از خواص اینگونه نیستند و مشکلات مال اینجاست.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: صاحب این انقلاب مردم هستند و اگر ما مردم را قوی نگه داریم و از نظر فکری، روانی و همچنین از جهت تبلیغاتی و خدمات رسانی، درست تغذیه کنیم، مردم پاسخگوی همه چیز هستند.

 

وی گفت: آنجایی که مردم به شبهه می افتند به خاطر این است که بعضی از خواص دست به اقداماتی می زنند که برای مردم شبهه به وجود می آید و الا اگر همه ی مسئولین طبق قانون جمهوری اسلامی در پیروی از ولایت و رهبری، یک حرف بزنند، نه این مردم ضعفی دارند و نه دشمن جرات می کند که نگاه چپ کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی عنوان داشت: در فتنه سال ۹۶، بصیرت مردم از هشت ماه به هشت روز رسید و در فتنه ۹۸ که فتنه ای خطرناک و بزرگ بود و دشمنان سال ها بر روی آن کار کرده بودند، در دو روز به پایان رسید.

 

وی خاطر نشان کرد: زحمات شما و امثال شما را که هم بصیرت دارید و هم صادقانه خدمت می کنید نباید نادیده گرفت اما مردم را نیز باید کمک کرد زیرا اگر ما مردم را به اشتباه نیندازیم و تبیین ها درست و تغذیه ها صحیح و خدمات رسانی ها صادقانه باشد و مردم را به تردید نیندازد، این مردم پاسخگوی همه چیز هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: دشمن در خصوص انقلاب ایران اینگونه می گوید که اگر دولت مردان بخواهند نظام را نابود کنند، مردمانش نمی گذارند زیرا انقلاب، دین آن هاست.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: هجوم مفاسد، فضای مجازی و حقیقی و انواع و اقسام کسانی که بد عمل می کنند وجود دارد، اما وعده ای که نسبت به این انقلاب داده شده، این است که همه رسوا خواهند شد غیر از اهل تقوا و افرادی که تنها برای خدا کار می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه تبیین را در همه شعارها و تریبون ها بیان کنید زیرا شبهات زیاد است، ادامه داد: از شعارها، دیوار نویسی ها و تریبون هایی که صحبت می کنید به بصیرت و هوشیاری مردم عزیز کمک کنید.

 

امام جمعه بیرجند عنوان داشت: ما از نظر بین المللی در بهترین شرایط هستیم و سنگر به سنگر دشمنان ما در حال شکست خوردن هستند اما متاسفانه این شکست ها درست تبیین نمی شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اضافه کرد: امروز طرفداران انقلاب در سراسر جهان خیلی بیشتر از آنی که ما در داخل احساس می کنیم، این انقلاب حیات بخش را گرامی می دارند و در این راه جانشان و فرزندانشان را فدا می کنند که از جمله ی آن ها می توان به آیت الله شیخ زکزاکی اشاره کرد.

 

وی افزود: جلیقه زردهای فرانسه بیش از یک سال است که در صحنه حضور دارند و این در حالی است که وضعیت آلمان، آمریکا و انگلیس بدتر از فرانسه است تا برسد به اسرائیل که هر لحظه احساس نابودی می کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ضعف ها مال ما و قوت ها برای مردم است، گفت: اگر آنچه که هست درست تبیین شود و جامعه درست تغذیه گردد، مسلما مردم نیرویی چند برابر خواهند گرفت.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *