خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شورای فرهنگ عمومی زمینه خوبی برای جلوگیری از بی تفاوتی ها است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شورای فرهنگ عمومی زمینه خوبی برای جلوگیری از بی تفاوتی ها است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در نشست با اعضای کارگروه فرهنگ و اقتصاد شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تحقق هر امری بر دو امر وجود مقتضی و رفع مانع متکی است، اظهار کرد: به دلیل اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی وجهه ی قانونی دارد، برای ما زمینه خوبی فراهم می کند که اگر سازمان هایی از جهت ایجاد اقتضی خوابیده اند و بی تفاوت هستند، ما بتوانیم بر اساس مصوبات آن ها را از خواب بیدار کنیم و مصوبات را به اجرا درآوریم و اگر علل و عواملی نیز به عنوان مانع وجود دارد، به صورت مطالبه گری از آن ها بخواهیم که موانع را برطرف کنند.

 

وی افزود: اگر کار کنیم و به صورت متداول به مسئولین اجرایی تذکر دهیم و در جهت رشد فکر، فرهنگ و انواع و اقسام مسائل مربوط به مردم طرح و برنامه داشته باشیم می توانیم در آینده شاهد تحولات بهتری باشیم.

 

امام جمعه بیرجند خاطر نشان کرد: با توجه به غنای خراسان جنوبی در جهت گردشگری، لازم است که همه ی صاحب نظران در بخش های مختلفی که مربوط به گردشگری می شود، متون استانداردی را تهیه کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: ما باید در بسیاری از مسائل از جمله در فرهنگ، عفاف و انقلاب صادرات داشته باشیم که می تواند از طریق گردشگری صورت پذیرد اما نه تنها صادراتی صورت نمی گیرد بلکه شاهد واردات هرزه نیز هستیم.

 

وی گفت: مسئله امنیت تنها مسئله نظامی نیست بلکه باید امنیت سرمایه، امنیت سرمایه گذار و امنیت شغلی نیز مورد توجه قرار گیرد لذا اگر از این جهت پشتوانه نداشته باشید، هیچ انسان عاقلی نمی آید در این استان سرمایه گذاری کند

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *