خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ضعف مسئولان سبب طمع دشمنان می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ضعف مسئولان سبب طمع دشمنان می شود

امام جمعه بیرجند گفت: متأسفانه کسانی در کشور حضور دارند که از خود ضعف هایی نشان می دهند و باعث می شوند تا دشمن به طمع بیفتد، اما اگر چنانچه بتوانیم برای همیشه طمع دشمنان را قطع کنیم، آن ها نمی توانند در مقابل ما سرشان را بالا آورند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با مسئول قرارگاه پیشرفت آبادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: افرادی که در جبهه ی خدمت به مردم چه در این استان و استان های دیگر، چه در این کشور و کشورهای دیگر، فعالیت می کنند باید خداوند را برای اینکه چنین توفیقی نصیبشان شده است را بسیار شکر کنند.

 

وی با اشاره به اینکه به دست مبارک شما خدمتگزاران جهادی، گره هایی از مشکلات مردم حل می شود، افزود: شما با اعمال، اخلاق و رفتارتان، دل های مردم محروم را خوشحال می کنید و این بسیار ارزشمند است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: اگر در شرایط عادی انسان بتواند گره ای از مشکلات مردم را حل، و قلب غم آلود یک عده را خوشحال کند به بالاترین ثواب دست یافته است، اما شرایط امروز یک شرایط عادی نیست و تمام دنیای کفر در مقابل اسلام و حق ایستاده است، لذا کار شما یک رنگ جدیدی به خود می گیرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: اگر شیوه‌ی فرهنگ اسلامی تعریف و فراگیر شود می توان باور کرد که هیچ دشمنی در سطح کره ی زمین نمی تواند دشمنی خود را با ما اظهار کند.

 

وی با اشاره به اینکه دنیای شرق و غرب امروز به بن بست و پوچی رسیده است، ادامه داد: اگر چنانچه اسوه ی عدل و حق در عمل پیاده گردد، مردم از اقصی نقاط دنیا جذب اسلام می شوند.

 

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: دشمن ما بسیار کارشناسی عمل می کند و در دشمنی خود نیز کم نمی آورد، لذا تمام تلاش آن ها این است که اسلام، قانون اساسی و آرمان های انقلاب به معنی صحیح پیاده نشود.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: بسیاری از کارهایی که در داخل انجام می شود، از نوع نفوذ در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها است، لذا شاهد هستیم که اتفاقاتی صورت می گیرد که کارهای معقولی نیست، بنابراین در خوشبینانه ترین حالت می توان گفت که ندانم کاری است اما نظر بدبینانه این است که این ها پروژه هایی است که انجام می شود تا به اسلام، حق، انقلاب، عدل، اخلاق و کرامت، عمل نگردد.

 

وی در رابطه با ترفندها و نقشه های دشمنان گفت: در خصوص داعش اولین چیزی که به ذهن می آید، یک هجوم نظامی است، اما بالاتر و مهم تر از آن، و برای اینکه اسلام را بد معرفی کنند، یک هجوم تبلیغاتی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: دشمنان می دانند که اگر اسلام به معنی صحیح اجرا شود، مردم جهان به سمت آن جذب می شوند لذا به دنبال این است که اسلامی را که خود می خواهد در افکار بین المللی جا بیندازد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: کار شما امروز در دین به عنوان مهمترین جبهه ی مقابله اسلام با کفر است لذا خدا را برای توفیقی که دارید شکر کنید.

 

وی تأکید کرد: اگر تفکر اسلامی فراگیر گردد نه تنها هیچ دشمنی جرأت عرض اندام ندارد بلکه در صف نوبت می ایستند تا به ما نزدیک شوند.

 

امام جمعه بیرجند یادآور شد: متأسفانه کسانی در کشور حضور دارند که از خود ضعف هایی نشان می دهند و باعث می شوند تا دشمن به طمع بیفتد، اما اگر چنانچه بتوانیم برای همیشه طمع دشمنان را قطع کنیم، آن ها نمی توانند در مقابل ما سرشان را بالا آورند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی اضافه کرد: در کنار مشکلاتی که روستائیان ما با آن دست و پنجه نرم می کنند وجود علما و روحانیون بسیار با ارزش است.

 

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه ستون فقرات اسلام و کشور هستند، گفت: مرجعیت، بزرگ ترین پشتوانه این مکتب است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: همه مشکلاتی که دشمن در طول این ۴۰ سال به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم و توسط اشخاص، ایجاد کرده است و ظلم هایی که در سطح بین الملل ایجاد شده، اگر چه تلخ است، اما شَرِّ محض نیست و دارای بازتابی بوده و آن اینکه مردم را بیشتر عدالت طلب کرده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه شما در همه ی صحنه ها پیروز هستید، گفت: ماهیت لیبرال دموکراسی غرب را با قلم، زبان و هنر نمی شد بیان کرد، اما خودشان با اقدامات و جنایت هایی که در منطقه و جهان انجام دادند، به خوبی بیان کردند که چقدر کثیف هستند.

 

وی ابراز داشت: صحنه امروز برای شما خدمتگزاران بسیار مساعد است و کارهای شما به بار خواهد نشست اما میزان بهره برداری از آن به طرح و برنامه های شما بستگی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز بدون طرح، زمان بندی و دانش بنیان بودن اقدامات و نظارت، هیچ کاری به موفقیت ختم نمی شود، لذا در طرح و برنامه های خود برای آینده کاملا برنامه ریزی کنید.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اعتراضات موجود در فرانسه عنوان کرد: جلیقه زردهای فرانسه بیش از یک سال است که به خیابان ها می آیند و فقط یک سؤال دارند و آن اینکه این چه نوع حکومتی است که ۹۹ درصد ثروت دست یک درصد جمعیت است، اما یک درصد ثروت باید بین ۹۹ درصد جمعیت آن هم نوکرمآبانه توزیع شود؟!

 

وی گفت: امروز اربعین حسینی موضوعی بین المللی و جهانی است و تمام مذاهب، کشورها و کسانی که انگیزه حق طلبی و عدالت‌طلبی دارند به نام امام حسین علیه السلام به نام سمبل جهاد در راه حق در مراسم عظیم اربعین حسینی شرکت می‌کنند.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *