خانه / دیدارها / تقدیر معاون سیاسی سپاه پاسداران از پشتیبانی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از بسیج و سپاه

تقدیر معاون سیاسی سپاه پاسداران از پشتیبانی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از بسیج و سپاه

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز ( ۱۱ آذرماه ۱۳۹۸) در دیدار با حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی با تقدیر از پشتیبانی های ایشان از سپاه و بسیج اظهار کرد: فرمایشات بصیرتی اخیر شما را در جمع بسیجیان(پنجم آذرماه جاری) و خطبه های نماز جمعه بعد از این ناآرامی های اخیر کشور مشاهده کردم.

وی افزود: تحلیل ها و فرمایشات شما را در بخش هایی که خصوصا جنبه‌ی امیدآفرینی، اعتماد آفرینی و اعتماد بخشی به نیروهای انقلاب داشت را دیدم که در آن عنوان کرده بودید که اگر یک فتنه‌ای به پا می‌شود بعد آن گشایش‌هایی در پیش است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدیر از پشتیبانی های نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از بسیجیان خاطر نشان کرد: امروز جامعه ما و به ویژه نیروهای انقلاب به شدت نیازمند این نوع نگاه های الهی و امیدآفرین هستند، نگاهی که آن را در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز می بینیم.

سردار جوانی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیداری که اخیر با بسیجیان داشتند و تاریخ آن بر می گردد به یک روز بعد از فرمایشات شما(ششم آذرماه ۹۸)، ضمن اشاره به نقشه و توطئه بزرگ دشمنان، می فرمایند که پیروزی ملت ایران تضمین شده است.

وی ضمن ابلاغ سلام حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کار اصلی معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بصیرت افزایی، انتشار اخبار و تحلیل های درست، برپایی نشست ها، گردهمایی و جلسات بصیرتی است و چون فضای کنونی، فضایی خاص است، این کار نیاز به حمایت، پشتیبانی ها و حضورهای گسترده خصوصا در مجموعه بسیج دارد.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *